Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaakohan ihan sievä 27v yh-äiti enää kenellekään?

Vierailija
09.04.2007 |

Olen eronnut juuri ja tunnen, etten varmaan kelpaa enää kellekään. En edes käy missään, paitsi töissä. Yliopistoon haen nyt keväällä, joten löytyisiköhän sieltä mukavia miehiä? On vaan jo niin loppuunkulutettu olo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v sinkku neito enää kellekään?? :(

Monta vuotta sitä oikeaa etsitty, ja koskaan ei mistään tule mitään. Sulla sentään on jo lapsi. Monilla 27+ miehillä saattaa jo olla lapsia myös, ja haluavat mielellään vastaavan naisen itselleen. Näin olen ainakin huomannut. Sinkku 27v. ei tunnu kelpaavan enää kenellekään...

Vierailija
2/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 34 v. Mister X tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja nyt ekalla murkkuikäiselläni on myös 3 ja 5 v. sisarukset. Ja mä olen kohta 44, but happy!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä alkaa painaa vasta 35v. Ja lapsesta vain hyötyä. Ainut musta pilvi on ex-miehesi, mutta jos hän ei roiku sinussa niin kaikki on hyvin.

Luulen kyllä, että syksyyn mennessä kysymyksesi tuntuu sinustakin hassulta.

Vierailija
4/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias yh ja mua ei miehet kiinnosta! Erosta on kohta 4 vuotta aikaa. Kuule, opettele ensin elämään yksin, sitten alat miettiä niitä miehiä. Ja onnea pääsykokeisiin, mäkin pyrin tänä vuonna. :)

Vierailija
5/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että vaikka löytyy kiinnostavia/ kiinnostuneita miehiä, niin aikaa nähdä niitä ei tunnu koskaan löytyvän. Vuorotyö ja lapset vie kaiken ajan ja lapsia ei huvita sekoittaa kovin helposti mihinkään juttuihin..

Vierailija
6/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI YSTÄVÄ HYVÄ KUN KUULOSTAA IHAN MINULTA ITSELTÄ 10V SITTEN!!! KUVITTELIN ETTEN ENÄÄ KELPAA KUN OLIN MELKEIN 30V JA KOLMEN LAPSEN YH!! MUTTA OLIN TODELLA YLLÄTTYNYT KUINKA KIINNOSTUNEITA MIEHET OLI... EIKÄ LAPSET TUNTUNEET HAITTAAVAN! LÖYSINKIN 9V NUOREMMAN MIEHEN JA OLLAAN OLTU NYT 10V NAIMISISSA!! JOTEN ÄLÄ VAIVU ITSE SÄÄLIIN VAAN ANNA PALAA JA NAUTI ELÄMÄSTÄ!!

Vierailija
7/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" huolittas" ja jos näin oliski,niin sellasista miehistä kandee pysyyki kaukana

Vierailija
8/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muistuttaa vaan, että sun itsesi pitää nyt olla kranttu miehen valinnassa, koska se vaikuttaa niin vahvasti myös sun lapseesi/lapsiisi! Älä tosiaankaan kelpuuta ketä vaan!

Vierailija
9/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on hyvä keino pitää yllä " sinkkuelämää" jos ei baanalle ehdi. Sitä kautta kun kirjoittelee ja tutustuu pikku hiljaa niin huomaa että kannattaako edes lähteä treffeille... Itse olen löytänyt nyt netin kautta upean miehen ja ihanan parisuhteen.

Vierailija
10/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti lapsenkin " omakseen" ! Onnea ja mukavaa kesää! Rinta pystyyn ap! Olet vielä nuori ja kaikki on edessä!

Vierailija
11/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Netti on hyvä keino pitää yllä " sinkkuelämää" jos ei baanalle ehdi. Sitä kautta kun kirjoittelee ja tutustuu pikku hiljaa niin huomaa että kannattaako edes lähteä treffeille... Itse olen löytänyt nyt netin kautta upean miehen ja ihanan parisuhteen.