Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo episodi miehen kanssa

Vierailija
06.09.2025 |

Eilen illalla. Grillattiin ja mies kävi hakemassa risuja läheisestä pöpeliköstä. Alueella liikkuu paljon peuroja, joten täällä on myös paljon punkkeja. Pyysin miestä vaihtamaan housut ennen sisälle tuloa. Ei suostunut ja teki asiasta jonkinlaisen valtakysymyksen. 

Tovi asiasta väännettyämme hän kysyi, miksi haluan, että hän vaihtaisi pöksyt. Vastasin, että siitä tulisi minulle parempi mieli.

Tokaisi, että aivan, ja meni ilmeisesti autoonsa yöksi. On siellä ilmeisesti vieläkin. Puhelimensa jätti minun luokseni joten oletan hänen hakevan sen. Olemme keski-ikäinen tuore pariskunta, vaikkei sitä tämän perusteella uskoisi.

Käytös oli lapsellista ja tuntuu vaan jatkuvan, kun ei ole kehdannut sisään tulla. Odotanko vain kärsivällisesti vai onko minun tehtäväni mennä ruikuttamaan miestä sisään?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemäri haastamassa riitaa aivan kaikesta ja nyt uhoaa kuinka "yö autossa varmaan opetti"

Ajaisin itse pois, vaikka hotelliin

Mutta mitä tehdä, kun 'miesrukka' nyt nukkuu sohvalla? Ja olisi toivonut, että nainen maanittelee hänet yöllä sisälle? Yhyy.

Tuosta meillä on vain miehiä vihaavan trollin väite suomen suurimmalla miesvihapalstalla.

Uskot siis ap:ta? Täysi luotto siihen että tällä palstalla kerrotaan vain totuus.

Eilen taisi olla aloitus että mies on runkannut vanukkaisiin ja tehnyt pikkuvanukkaita.

Vierailija
42/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemäri haastamassa riitaa aivan kaikesta ja nyt uhoaa kuinka "yö autossa varmaan opetti"

Ei sinulla sitten ole omaa kotia mihin ajaa :D

Jos mökki tms on vaikkapa 700km päässä niin en lähtisi yötävasten ajamaan. Se olisi melkoinen riski henkilö- ja liikenneturvallisuuden näkökulmasta.

Mutta sinä siis päätit haastaa riitaa tuolla tavalla, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko kysyä paljon luonnossa liikkuvana, mitä auttaa housujen vaihto?

Jos mies on ollut metsässä ja pelkäät punkki tartttaa, niin punkkitarkastus tehdä iholta. Ei punkit vaatteissa viihdy. 

Vierailija
44/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ollut metsässä ja pelkäät punkki tartttaa, niin punkkitarkastus tehdä iholta. Ei punkit vaatteissa viihdy. 

Ei nyt takerruta faktoihin

Vierailija
45/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, sinäkin olet herännyt taas haastamaan riitaa joka ketjuun, jossa mainitaan sana "mies". Kerrassaan hieno tapa viettää viikonloppu jälleen kerran :D

Ja sinä olet täällä koko viikonlopun haukkumassa miehiä sadoissa tämänkaltaisissa ketjuissa. Lisäksi sinun kaltaisia naisia on täällä kymmeniä.

Vierailija
46/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkitarkastus sekä vaatteiden vaihto on kyllä syytä tehdä heti kun tulee sisälle pusikkohommista. Sekä ravistella ne vaatteet ulkona.

Minulla punkki käveli jo kaulalla asti, kun tulin kesäsateesta kasvien keskeltä. Olin pukeutunut täysvarusteisiin, eikä muuta paljasta kohtaa ollutkaan kuin kaula ja naama. Toinen ihminen kysyi, että mitäs sulla on kaulassa.

Jos niillä puskavaatteilla menee sohvaan/sänkyyn/nojatuoliin, niin punkit tipahtelee minne sattuu ja kipuavat keneen tahansa samoissa paikoissa istuviin tai makaaviin.

Vierailija
47/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viihdy, mutta jotenkin ymmärtävät vaatteita pitkin vaeltaa sinne, missä on liha.

Vierailija
48/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkkitarkastus sekä vaatteiden vaihto on kyllä syytä tehdä heti kun tulee sisälle pusikkohommista. Sekä ravistella ne vaatteet ulkona.

Minulla punkki käveli jo kaulalla asti, kun tulin kesäsateesta kasvien keskeltä. Olin pukeutunut täysvarusteisiin, eikä muuta paljasta kohtaa ollutkaan kuin kaula ja naama. Toinen ihminen kysyi, että mitäs sulla on kaulassa.

Jos niillä puskavaatteilla menee sohvaan/sänkyyn/nojatuoliin, niin punkit tipahtelee minne sattuu ja kipuavat keneen tahansa samoissa paikoissa istuviin tai makaaviin.

Juuri näin. Ei vaadi kummoistakaan maalaisjärkeä ymmärtääkseen, ettei ne punkit paljaalle iholle hyppää suoraan vaan tarttuvat ensin vaatteisiin kunnes kipittävät paljaalle iholle. Vaatteista nuo prkeleet saattavat tipahdella sisälle.

Ap

Vierailija
49/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tollo. Punkkitarkastus illalla riittää.

Ei, tottakai punkkiset vaatteet heti pois.

Vierailija
50/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi AP.n kaltaista nillittäjää. 

Miksi kohtelet miestä kuin pikkulasta? 

Joskus kannattaa vain pitää suu kiinni

Esimerkiksi nyt olisi ollut se hetki. Sitten myöhemmin joskus voi ohimennen ottaa puheeksi, että kannattaa kyllä ravistellavaatteet kun käy puskassa kun punkkeja kantautuu niin paljon sisään.

Nyt miehestä tuntuu, että ohjeistat häntä kuin nalkuttava äiti, ja mies ei osaa tehdä mitään oikein. Mikä onkin totta, koska siten sinä AP käyttäydyt. Yksikään aikuinen ei kestä tuollaista käytöstä. 

Jos olisin tuo mies, en jatkaisi suhdetta  

Näin ajattelen naisena. 

Vierailija
51/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette molemmat idi ootteja. Älkää koskaan erotko, te jos ketkä kuulutte yhteen.

Mielenosoittaja änkyrät kannustaa.

Vierailija
52/52 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kohtaukset kannattaa ohittaa kokonaan, niin eivät jatkossakaan tehoa.