Outo episodi miehen kanssa
Eilen illalla. Grillattiin ja mies kävi hakemassa risuja läheisestä pöpeliköstä. Alueella liikkuu paljon peuroja, joten täällä on myös paljon punkkeja. Pyysin miestä vaihtamaan housut ennen sisälle tuloa. Ei suostunut ja teki asiasta jonkinlaisen valtakysymyksen.
Tovi asiasta väännettyämme hän kysyi, miksi haluan, että hän vaihtaisi pöksyt. Vastasin, että siitä tulisi minulle parempi mieli.
Tokaisi, että aivan, ja meni ilmeisesti autoonsa yöksi. On siellä ilmeisesti vieläkin. Puhelimensa jätti minun luokseni joten oletan hänen hakevan sen. Olemme keski-ikäinen tuore pariskunta, vaikkei sitä tämän perusteella uskoisi.
Käytös oli lapsellista ja tuntuu vaan jatkuvan, kun ei ole kehdannut sisään tulla. Odotanko vain kärsivällisesti vai onko minun tehtäväni mennä ruikuttamaan miestä sisään?
Kommentit (52)
Miehen keski-iän kriisi? Alkavat käyttäytyä kuin teinit ainakin hetken aikaa (tai ostavat harrikan).😄 Kerro miksi toivoit hänen vaihtavan housut (syy) ja sano ettet tarkoittanut loukata? Kun itse tulee sisälle.
Luiskaan vaan. Todella outo tapaus, ei tuollaista menoa jaksa kukaan katsella.
Ehkä se ei oikein ole tottunut oleilemaan punkkirikkaassa ympäristössä? Täällä saaristossa on täysin normaalia että vaatteet vaihdetaan kun on oltu jossain pöpelikössä/heinikossa ja tullaan sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei oikein ole tottunut oleilemaan punkkirikkaassa ympäristössä? Täällä saaristossa on täysin normaalia että vaatteet vaihdetaan kun on oltu jossain pöpelikössä/heinikossa ja tullaan sisälle.
Ja sä varmaan kerrot siitä miehelle sanoin "mulle tulee parempi mieli"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että ap oli jo ennen sitä perustellut punkeilla.
Miehelle on paha kolaus itsetunnolle, kun nainen vaatii vaihtamaan housuja. Housut on tarkkaan valittu. Sama kuin mies pyytäisi naista hymyilemään enemmän.
Jotkut on nyt takertuneet tuohon vastaukseeni, että tulee parempi mieli.
Kuten jo aiemmin kerroin, asiasta keskusteltiin pitkä tovi. Jo heti alkajaisiksi pyytäessäni häntä vaihtamaan ne housut perustelin sen niillä punkeilta. Se seikka ei häneltä jäänyt epäselväksi. Ja toki minulle olisi tullut parempi ja ennenkaikkea turvallisempi olo, jos hän olisi vaan vaihtanut ne housut.
Yö autossa ehkä opetti, että vaihtaa ne housut mukisematta seuraavalla kerralla.
Ihan älytön keissi kaikkinensa.
Ap
Aivan outoa. Varsinkin, jos kyseessä on tuore suhde, eikä vielä suurempaa kiintymystä, nostaisin ihmisen pihalle. Ai että olisi vielä pitänyt maanitella sisälle, tuo ei ole täysikasvuinen.
Jos tämä on totta, niin sä olet kyllä aika seko. Mä asun maasedulla ja olen harvinaisen tietoinen punkeista. Vihaan niitä. Mutta ihan noin hysteerinen en ole minäkään. Jos haluat miehen kanssa jatkaa, pyydä reilusti anteeksi ja lopetan ylimääräinen stressaaminen kaikesta. Jos tästä tuöee riitaa, niin sun kanssa saa todennäköisesti vääntää aika monesta muustakin. Rakkaudella siis sakon tämän
Olette molemmat outoja ja nipoja. Erotkaa, jos nyt jo on tuollaista.
Kuulostaa siltä ettei kommunikointi toimi ja tuskin toimii jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että ap oli jo ennen sitä perustellut punkeilla.
Miksi oletat niin?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on nyt takertuneet tuohon vastaukseeni, että tulee parempi mieli.
Kuten jo aiemmin kerroin, asiasta keskusteltiin pitkä tovi. Jo heti alkajaisiksi pyytäessäni häntä vaihtamaan ne housut perustelin sen niillä punkeilta. Se seikka ei häneltä jäänyt epäselväksi. Ja toki minulle olisi tullut parempi ja ennenkaikkea turvallisempi olo, jos hän olisi vaan vaihtanut ne housut.
Yö autossa ehkä opetti, että vaihtaa ne housut mukisematta seuraavalla kerralla.
Ihan älytön keissi kaikkinensa.
Ap
Tämä oli sinulle siis valtatrippi, näin arvelinkin aloituksestasi.
Osa vastauksista on sävyltään sen verran erikoisia, että heillä mahtaa olla elämä vaikeaa. Sääliksi käy.
Teidän suhteenne ei taida olla kestävää sorttia kun heti saitte riidan pystyyn. Mies taitaa olla punk veteraani ja takkutukka.
:'D
Eikä. Tapailin kerran tuollaista, joka meni niin sekaisin sukulaislasten huomiosta, että lähti luotani yötä vasten ja jätti lompakkonsa ja kaikki taakseen päästäkseen näiden sukulaislasten keskelle.
Ei ollut todellakaan ainoa tai pahin tämän miehen ongelmista ja elämäni paras päätös hankkiutua tästä eroon. Elikkä päättele siitä :D
Olette molemmat idi ootteja. Älkää koskaan erotko, te jos ketkä kuulutte yhteen.
Tässäpä suomalaisen naisen taso. Ihanaa lukea millaisia kaikki suomalaiset naiset ovat.