Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nussitko exää?

Vierailija
06.09.2025 |

Olen huomannut että on äärimmäisen yleistä se että käydään paneskelemassa exiä välillä. Käytkö sinä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävin aika ajoin panemassa. Kunnes pamahti paksuksi. "Unohti" mainita lopettaneensa pillerit. -"Se ehkäisee joka ei lasta halua". Lapsi kohta kaksivuotias. Sanomattakin selvä, että enää en käy panemassa.

Vierailija
42/50 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuosia sitten ja exä alkoi heti seukata oman exänsä kanssa. Kävin jonkun asian vuoksi kylässä ja kävi ilmi ettei ollutkaan kaikki ihan hyvin uudelleen lämmittelyssä. Antoi kokeilla tissejään ja hieroa jalkoväliä niin päädyimme sänkyyn. Laukesin pilluun ja suuhun. Kävin vielä pari kertaa voitelemassa rouvan kun ukko ei ollut kotona. Ovat sittemmin eronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn rakastelemassa ja kävisin useamminkin jos asuttaisiin lähempänä toisiamme. Luokkakokouksessa lämpesi uudelleen teini-ihastuksen kanssa ja kivaa on edelleen. Jännä juttu sekin, että kummatkin ollaan muututtu niin vähän kuin mahdollista 30 vuodessa. On ihanaa kuvitella toinen yhtä nuorena kuin silloin kun on vielä samanlaiset tiukat kuteetkin päällä. Näin mun aivot vaan toimii, vaikkei edes tarvitsisi. Sen verran sitä samaa runollista kauneutta on hänellä tallessa. Kurttuja tulee kaikille (myös minulle), mutta nehän on vaan merkkejä eletystä elämästä. Mitä me oltaiskaan ilman niitä?

Olette söpöjä senkin teinirakastavaiset. Ihanaa tommoinen kun voi saada sille nuoruuden liekille uudestaan sytytystä eikä se toinen osapuoli paljastu ihan ääliöksi. Mulla kävi aikoinaan niin, että poika kenestä haaveilin teininä oli täys taukki 30:senä kun olisin voinut vihdoin hänet saada. Oikeasti haaveilin jollain tasolla 15 vuotta tuollaisesta mitä teillä on. <3

Vierailija
44/50 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä niin tekisin

Vierailija
45/50 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä niin tekisin

Aina pannaan jos tarjolla on.

Vierailija
46/50 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaihtelua. Saa välillä erilaista pillua ja puristella erilaisia tissejä. Exä vapisee ja nykii orgasmissa ja nyksällä pillu supistelee. 

Vierailija
47/50 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nussittin ex-tyttöystävän kanssa. Tuntui hyvälle molemmista ja sitä hänen kanssaan joskus muistellaan kun harvakseltaan tavataan

Vierailija
48/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin exän luona eilen ja lähti asiat puheeksi.Ollaan oltu harvakseltaan sängyssä ja nyt sanoi tavanneensa miehen. Mentiin vielä kumminkin sänkyyn ja sain laskea sisään. Saa nähdä. 

Vierailija
49/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkkutytön kanssa meni aina tapaillessa homma seksin puolelle. Voi niitä aikoja.

Vierailija
50/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ex vaimoni sattumalta 5v eron jälkeen tampereella. Menimme kahville ja juttelimme liibaluubaa kun hän yhtäkkiä sanoi että, olen kaivannut sun kookasta mulkkua en muuta liitosta. Jonkun ajanpäästä sanoin voinko heitää sut autolla johonkin. Joo vie ylöjärvelle kotiin jos sopii. Hyppäsimme autoon ja ajoin hänet rivarin pihaan kun hän sanoi tuu sisään asun yksin. Emme päässeet kun eteiseen kun ex oli kontilla ja kaivoi kullin ulos ja alkoi imemään. Toppuuttelin ja riisuimme vaatteet ja sitten sänkyyn naimaan. Siinä nuoltiin, naitiin useampaan kertaan kun hän sanoi voi luoja kuinka olen kaivannut näitä hetkiä. Nyt on sitten tapailtu vuosi seksinmerkeissä ilman velvoitteita ja vaan naitu. Mika.