Nussitko exää?
Olen huomannut että on äärimmäisen yleistä se että käydään paneskelemassa exiä välillä. Käytkö sinä?
Kommentit (41)
Kävin tänään exän luona. Hän keitti kahvit ja siinä hän kysyi että miten olisi kiinnostaisiko mennä sänkyyn kun kävi ilme ettei kummallakaan ollut mitään virityksiä. Laukesin kolmesti.
voisin, mutta ikä on kyl tehnyt työnsä..ei enää hän muodoissaan...mutta jos yhtä rietas niin kyl mulle sopisi..tai sit joku muu 55+ nainen 02a
Olimme olleet 4 vuotta erossa kun sattumalta osuimme samalle risteilylle. Laivan baarissa jutteleimme niitä näitä sitten, ilalla tapasimme taas baarissa. Tansimme ja ex muija supisi korvaan mennään hyttiin oon kiimassa. Hyttiin päästyä olimme alasti alta yksikön ja hänellä muna suussa. Harrastimme eläimellistä seksiä koko yön ja aamulla hän sanoi, voi että kun oon kaivannu meidän seksiä. Niin siinä sitten kävi että palasimme jonkun ajankuluttua yhteen. Ehkä pieni erossa olo sai tämän yhteenpalaamisen aikaan. Late.
Exä tulee tänään käymään. Jos haluaa niin saa kyllä pillua. Saatan jopa tarjota.
Nussin puoli vuotta vielä eron jälkeen..oli ,hyvä jos ei ollut muita tarjolla..
Nussin puoli vuotta vielä eron jälkeen..oli ,hyvä jos ei ollut muita tarjolla..m44
Kyllä.vanhaa exää olen vuosikymmenten saatossa aina silloin tällöin nussinut.
Erosimme vuosi sitten kun exä lähti toisen miehen matkaan. Sen jälkeen minulla on ollut kaksi kumppania ja kummankin kanssa ollessani olen kerran nähnyt unta, jossa panen exää. Jo unessa on ollut tietoisuus siitä, että tämä on väärin + hemmetin paha olo. Todellinen painajainen siis. Eli en todellakaan nussi exää.
Exä kävi ja hänellä on jotain meneillään. Kysyin haluatko tulla vielä kerran ja hän halusi. Otin häneltä kahdet lastit sisääni. Tuntui hyvälle silloin, mutta illalla tuli itku. Ei enää.
Kyllä tuota on tullut muinoin harrastettua. Erottiin aikanaan ja muutaman vuoden päästä huomasimme molemmat olevamme taas sinkkuja ja harrastettiin seksiä muutaman kerran. Oikeastaan tuntui paremmalta kuin yhdessäollessa. Lisäksi mimmin suihinottotaito oli parantunut huomattavasti, en kysellyt missä ja miten oli oppinut...
No onhan tullut pantua
ja 80-luvulla oltiin kihloissa
ja tavattiin 2018 ja sitähän sitten tuli vietettyä viikonloppu kun samalla paikkakunnalla oltiin reisussa
olihan se sattumaa mutta kyllä se EX oli vaan parantunut iän myötä
suihin otto oli nuorenakin hyvää mutta nyt nuoli kivespussit ja pepunreijän
huh huh alko ....
Sen verran panettaa että vosin käydä vaikka pariakin exää naimassa. Mutta en siis
Panisin heti, jos exä innostuisi. Pelkkä ajatuskin saa posket kuumottamaan.
Varmasti nussisin exää, mutta valitettavasti ei oo. Mutta jos joskus on niin nussin kyllä.
T: M47 24v parisuhteessa
En lähde tollaseen touhuun. Siitä ei seuraisi mitään hyvää ja jompi kumpi alkaisi ajattelee enemmän
Vierailija kirjoitti:
En lähde tollaseen touhuun. Siitä ei seuraisi mitään hyvää ja jompi kumpi alkaisi ajattelee enemmän
Ehkä se ois tarkoituksenakin, että vanha suola alkais janottaa.
Olen pannut yhtä exää useamman kerran. Tässä on ollut kolme suhdetta hänen jälkeen ja joka välissä olen käynyt häntä panemassa parinkymmenen vuoden ajan.
Kyllä niistä tiukimpia voisin vetää ja ainakin niitä jotka kirkkain nuorena
Ja jotka kirkkain persereiästä vähän vanhempana
Käyn rakastelemassa ja kävisin useamminkin jos asuttaisiin lähempänä toisiamme. Luokkakokouksessa lämpesi uudelleen teini-ihastuksen kanssa ja kivaa on edelleen. Jännä juttu sekin, että kummatkin ollaan muututtu niin vähän kuin mahdollista 30 vuodessa. On ihanaa kuvitella toinen yhtä nuorena kuin silloin kun on vielä samanlaiset tiukat kuteetkin päällä. Näin mun aivot vaan toimii, vaikkei edes tarvitsisi. Sen verran sitä samaa runollista kauneutta on hänellä tallessa. Kurttuja tulee kaikille (myös minulle), mutta nehän on vaan merkkejä eletystä elämästä. Mitä me oltaiskaan ilman niitä?
En tosiaankaan.