Vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula kertoo tekemästään seksityöstä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011476900.html
"Neljännen kauden kansanedustaja Anna Kontula (vas) avaa Helsingin Sanomien tuoreessa haastattelussa taustaansa seksityöläisenä.
Kontula kertoo lähettäneensä Tamperelainen-lehteen ilmoituksen Voikukka-nimimerkillä, kun hän oli 16-vuotias opiskelija.
Nuori nainen tarvitsee rahaa ja etsii seikkailua. Vast. kont. nimim. Voikukka, pahassa rahantarpeessa ollut Kontula kirjoitti ilmoitukseen vuonna 1993."
Kommentit (243)
Eli kertoo olevansa harmaantalouden verorikollinen ja ylpeilee sillä. Ei ole veroja maksanut imutteluistaan. Vielä ylpeilee sillä ja muut kansanedustajat käyttäneet harmaantalouden palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Kontulan elämäkerta olla joulun yksi ostetuimmista lahjoista.
Kuka laittaa 42 e kirjaan? Elämme huomiotaloudessa ja kilpailu on kovaa.
Miksi tuosta ei käynnistetä poliisitutkintaa, kuinka paljon rahoitti menojaan harmaalla rahalla? Ihan asunnotkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Kontulan elämäkerta olla joulun yksi ostetuimmista lahjoista.
Kuka pöhkö ostaa tuon kenellekään lahjaksi?
Minä ostan vaimolle sen joululahjaksi.
Joo pienennytti isoja rintojaan , terveydellisistä syistä. Minäkin muistan että Annalla oli aiemmin / nuorempana isot rinnat. Jotka varmaan varsinaisesti eivät hänenn seksityötään haitanneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy. Annalla on ollut rankka lapsuus. Tuohon aikaan kun hän on ollut lapsi, ei ole välttämättä saanut apua samalla tavalla kuin nykyisin.
Minä luulen, että Kontula ei kaipaa kenenkään sääliä.
No ei varmaankaan, mutta onhan tuo kamala tilanne kun LAPSENA joutunut myymään itseään sen takia, ettei ole varaa ruokaan ja asuntoon.
Totta sekin. Toisaalta Kontula on aina puhunut siitä, että seksin myyminen voi olla myös rationaalinen valinta, kuten Suomessa monelle onkin.
Sen pitäisikin olla ja naisilta se luonnistuu ihan luonnostaan. M33
Jutusta täytyy nostaa esiin se, että Kontula kertoo tulevansa hyvin toimeen PS:n kansanedustajien kanssa, eivätkä he ole hänelle mitään vihollisia. Vihollisia ovat kokoomuksen edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta ei käynnistetä poliisitutkintaa, kuinka paljon rahoitti menojaan harmaalla rahalla? Ihan asunnotkin?
Meinaat että tuo rikos ei ole vanhentunut 30 vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy. Annalla on ollut rankka lapsuus. Tuohon aikaan kun hän on ollut lapsi, ei ole välttämättä saanut apua samalla tavalla kuin nykyisin.
No ei varmaankaan, mutta onhan tuo kamala tilanne kun LAPSENA joutunut myymään itseään sen takia, ettei ole varaa ruokaan ja asuntoon.
Totta sekin. Toisaalta Kontula on aina puhunut siitä, että seksin myyminen voi olla myös rationaalinen valinta, kuten Suomessa monelle onkin.
No sinä voit ostaa seksiä vaikka heti. Se on ihan laillista ja palveluntarjoajia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit vetäisi aamusumpit väärään kurkkuun, jos tietäisivät kuinka monella opiskelija pojalla ja tytöllä on sokerisetä. Markkinatalous, kysyntä ja tarjonta.
Miksi vihervassarit eivät mene töihin?
Eipä siitä heidän "työnteosta" ole yritykselle muuta kuin harmia. Ovat helvetin laiskoja ja heti, kun esimiehen silmä välttää, lyödään perse penkkiin. Olen nähnyt tuota monessa paikassa.
https://x.com/annakontula/status/1320344852337479682/photo/1
Kokoomus poliitikot eivät nyt tykkää tästä jutusta ( kun lukee sen siis kokonaan) ! Mutta uskaltaako kukaan kokoomuksesta kommentoida ?
Nykyään on rikos ostaa ala-ikäiseltä seksiä.
Törkeää haavoittuvassa asemassa olevan hyväksikäyttöä.
On kovaa, jos joutuu myymään itseään saadakseen ruokaa ja katon pään päälle. Olen tehnyt muita töitä kuten nuorena mansikkamaalla ja rakennustyömaalla. Muutin jo 15-v. kotoa pois kassi kourassa. Ei ollut tv:tä tai puhelinta. Vaatteet ostettiin kirpparilta. 90-luvulla oli nuorten ihmisten hyväksikäyttöä. Hyvä puhua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta seksin myyminen luonnistuu luonnostaan? Toivoo mies..
Väitän, että miehet olis paljon hanakkaampia myymään itseään, jos joku vaan maksais. Koska pelaavat itse huomattavasti "pienemmillä panoksilla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontula toivoo, että Natoon ei olisi liitytty
Parempi olisi, että emme olisi hakeneet, Anna Kontula sanoo Suomen Nato-jäsenyydestä
Nato-jäsenyyttä vastustanut vasemmistoliiton Anna Kontula kertoo jättävänsä eduskunnan nyt alkavan kauden jälkeen.
"Suomi on pilalla"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/08605340-1418-41e6-adbd-d10c3709f…
#petturi
En arvosta ihmisiä jotka ajavat venäjän asiaa
Miten Natotomuus ajaa Venäjän asiaa? Suomella oli uskottava puollustus ilman Natoakin ja Mitä vahinkoa Ukraina on saanut Venäläisille aikaan muutamassa vuodessa, oltaisiin siihen päästy täällä jo muutamassa kuukaudessa.
Vaikka Venäjä jossain mielikuvitus maailmassa onnistuisi miehittämään Suomen niin täällä alkaisi sissi ja sabotaasi sodankäynti, samanlainen millä Afgaanit löi Neuvostoliiton. M33
Ostiko Kimmo Kiljunen Anna Kontulalta seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Joo pienennytti isoja rintojaan , terveydellisistä syistä. Minäkin muistan että Annalla oli aiemmin / nuorempana isot rinnat. Jotka varmaan varsinaisesti eivät hänenn seksityötään haitanneet
Kimmo Kiljunen närkästyi ja piti loukkauksena kun Anna pienennytti rintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No työtä tuo kyllä ei ole.
Siinä kuitenkin saa rahaa. Paljon, tai sitten ei.
Ihan riippu itsestä,
Niin varastamallakin. Paljon, tai sitten ei. Ihan riippuu itsestä.
Anna Kontula siis ollut h*ora? Onko tämä ollut julkinen salaisuus vai joku yllättävä paljastus?
Seksityö on työtä siinä missä jäätelönmyynti 16 vuotiaana.
Vasemmistolainen
Kuka pöhkö ostaa tuon kenellekään lahjaksi?