Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula kertoo tekemästään seksityöstä

Vierailija
06.09.2025 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011476900.html

"Neljännen kauden kansanedustaja Anna Kontula (vas) avaa Helsingin Sanomien tuoreessa haastattelussa taustaansa seksityöläisenä.

Kontula kertoo lähettäneensä Tamperelainen-lehteen ilmoituksen Voikukka-nimimerkillä, kun hän oli 16-vuotias opiskelija.

Nuori nainen tarvitsee rahaa ja etsii seikkailua. Vast. kont. nimim. Voikukka, pahassa rahantarpeessa ollut Kontula kirjoitti ilmoitukseen vuonna 1993."

Kommentit (432)

Vierailija
301/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei mikään ole muuttunut tuon asian suhteen, on hyväksikäyttäjiä ja hyväksikäytettyjä, toisinaan molempiparempi. Eipä nykyäänkään ole tuohon asiantilaan mitään muutosta tullut, on sugardaddyjä, varakkaita miehiä etc jotka poksauttelevat mielitekoinaan sekä fyysisiä että henkisiä imnenkalvoja...

Uskoisin, että Anna olisi joka tapauksessa harrastanut seksiä monien miesten kanssa, vaikka se ei olisi ollut taloudellisten asioiden takia tarpeen ja kuuluisihan suomessa turvaverkkojen olla sellaisia ettei kenenkään tarvitsisi " itseään myydä". 

Niin, luulisin että Anna olisi hakeutunut seksin avulla miesten seuraan saadakseen " aineetontapääomaa" Erittäin älykäs nainen joka on noussut ryysyistä rikkauteen suomen vaatimattomalla mittapuulla katsoen tietenkin.

Varmasti mielenkiintoisempi kirja kuin monen tylsän setämiehen katkerat raapustukset...

Olen huvittunut...

Vierailija
302/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko Kontula maksaa verot seksityötuloistaan? Tuskinpa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareja aina äänestävät mummot mahtaa tykätä tästä Kiljusesta. Tuskin oli ensimmäinen kerta kun seksiä osti. 

Vierailija
304/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvät tissit ainakin sillon joskus kun oli tissit paljaana kuukausiliitteessä. 

Vierailija
305/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pojat ei ole ekana myymässä reikäänsä kun tarvivat opiskelijana rahaa? Kummastuttaa vain.

Minä oon myyny munaa 15 - 25 vuotiaana naisille. Kauppa kävi oikein hyvin. Yleensä ostajat oli 40+ perheenäitejä

Mitä ne sinne sun reikään laittoivat? Kihartimen?

Vierailija
306/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pojat ei ole ekana myymässä reikäänsä kun tarvivat opiskelijana rahaa? Kummastuttaa vain.

Minä oon myyny munaa 15 - 25 vuotiaana naisille. Kauppa kävi oikein hyvin. Yleensä ostajat oli 40+ perheenäitejä

Mitä ne sinne sun reikään laittoivat? Kihartimen?

Etkö osaa lukea. Myin MUNAA en reikää.

Vierailija
307/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, itse kun olin 16- vuotiaana rahapulassa, niin menin iltatyöhön varastolle. Olisi varmaan ollut liian alentavaa kommunistille.

Tämä. Keksisin heti aika monta muuta keinoa ansaita rahaa kuin itseni myyminen. Olisi pistänyt lehteen ilmoituksen, että pesee vaikkapa ikkunoita.

Kyllä mäkin myisin seksiä mieluummin kuin pesisin ikkunoita.

Kontulalla on paljon mutkattomampi suhtauminen seksiin kuin monella muulla naisella. Se ei ole ollut hänelle traumatisoivaa tai pakollista uhrautumista. Hän rationaalisesti päätti, että siitä saa parhaimmat tulot hänen valitsemiensa miesten kanssa, hänen aikataulujensa mukaan.

Täytyy antaa pointsit Kontulalle siitä, että on tehnyt valtvasti töitä sen eteen, että prostituoitujen asemaa

Kyllä. Tuo Salli:n perustaminen ja alan naisten aseman parantaminen on ollut tärkeää työtä Kontulalta. Takavuosina olin kerran hänen vieressään samalla lennolla Brysseliin ja juteltiin kaikenlaista. Ihan fiksu ihminen ja terävä havainnoitsija hän on, vaikka polittiisesti en kuulukaan häneen "leiriin". Kaikkea hyvää hänelle eduskuntatyön jälkeen.

Vierailija
308/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontula on kyllä ihan söpön näkönen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011477081.html

Joo ja Lada 1200L on hieno auto.

Vierailija
309/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontula on kyllä ihan söpön näkönen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011477081.html

Joo ja Lada 1200L on hieno auto.

Mulla on punanen jonka kyljessä keltanen sirppi ja vasara. Hyvät kyydit sillä saa kuten Annallakin.

Vierailija
310/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoiko Kontula maksaa verot seksityötuloistaan? Tuskinpa. 

No en minäkään ole ilmoittanut verottajalle yli tonnin myyntituloja, joita olen kirppiksillä saanut. Tiedän kyllä, että lain mukaan pitäisi. En ole myöskään ilmoittanut välillä varsin suuria pullonkeräystuloja, vaikka nekin pitäisi ilmoittaa. 

Kontula on toiminut vain kuten selvä enemmistö kansasta toimii satunnaisten sivutulojen kanssa.

Vierailija
311/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostais Annalta seksiä.

Vierailija
312/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset?

Vierailija
313/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on ollut sellainen oman tiensä kulkija, vähän outolintu jopa politiikassa. Mutta niin vain on aina äänestetty uudelleen Arkadian mäelle. 

Vierailija
314/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooseksen käsky älä tee huorin rikottu.   Venäläinen rikkoo aina. Kaiken. 

Vierailija
315/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demareja aina äänestävät mummot mahtaa tykätä tästä Kiljusesta. Tuskin oli ensimmäinen kerta kun seksiä osti.

Mä luulen, että herra Kiljusta mahtaa  vtuttaa tänään. 

Vierailija
316/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja, viina, makkara, ilmainen ämpäri, pikanylkytys kuin roskien heitto moolokkiin, siinä ne tärkeimmät normihemmon elintoiminnot.  

Tuollaiseen on johtanut ainoastaan oma tasosi.

Vierailija
317/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin on yleinen nimi prostituoiduissa mutta ilmeisesti myös Anna käy.  

Vierailija
318/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä nimerkki hänellä nuorena, kun seuraa haki. Jutun mukaan yhteydenottoja tuli satoja.

Vierailija
319/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttaa jo Kiljuset nyt huijarit rahat ja oetoksella tehdyt rahan siirrot venäläisille . Yhdistyksiin. Persuissa myös . 

Vierailija
320/432 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset?

No ehkä kuiten ostaisin, jos hinta olis kohillaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme