Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit äidillesi, jos tapaisit hänet ennen syntymääsi?

Vierailija
05.09.2025 |

Hän ei tietäisi kuka olet.

Itse sanoisin, että älä mene ikinä hänen (isäni) kanssa naimisiin. Kuuntele vanhempiasi, he ovat oikeassa. Vaikka se tarkoittaisi, että minua ei koskaan tulisi olemaan. Et ansaitse kipua ja lyömistä vaan hyvän elämän. Rakasta itseäsi myös.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kasvanut ensin henkisesti aikuiseksi. 

Vierailija
42/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kondomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia vaan synnytä se kolmaskin lapsi. Minä ja siskoni emme lapsia saa joten sillä kolmannella on mahdollisuus ehkä joskus sinulle lapsenlapsia saada.

Vierailija
44/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholin käyttö äiti. Pidä huoli lapsistasi äiti. Älä petä miehiäsi äiti. 

Nyt sinä olet jo kuollut, mutta sinun jäljiltäsi on kolme kuollutta aviomiestä. Ensimmäinen teki itsemurhan, toinen ja kolmas kuolivat sydänsairauteen. Lapsia jäi kuusi. Yksi sairastui skitsofrenian, pari alkoholisoitui ja loput kärsivät masennuksesta. 

Vierailija
45/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille sanoisin että älä hyvä ihminen synnytä pahaan maailmaan kiusattavia.(   Miksi jonkun pitääkin olla niin tyhmä että synnyttää rikollisia . ) No meillä on ollut hyvinkin niukkaa mutta ei oltu rikollisia . Tämä koskee yleensä maapallon rikollisia synnyttäviä.   Vankilat on täynnä .  Jopa naisia. Ennenvanhaan oli naisilla tosi kauheaa ilman ehkäisyä kunnes joku keksi kondomit. 

Vierailija
46/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin paikka nyt ja heti

Vierailija
47/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää korkealta. Älä laskeudu pehmeästi

Vierailija
48/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa kun venäläiset raiskasi viime sodassa ja sen jälkeenkin. Myös arabit . Ihmiskauppiast. Nytkin joka kaupungissa sama meno myös ulkomailla ja lomakohteissa. Mikään ei muutu . Se suuri Babylon on arabia.  

Vierailija
49/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista luettavaa lähes jokainen kommentti. :(

Itse sanoisin vaan, että hanki lapset juuri niin kuin suunnittelitkin, teet kaiken aivan oikein. Pidä kiinni miehestäsi, panosta parisuhteeseen täysillä. Mutta oma jaksamisesi tulee olemaan koetuksella työsi takia, joten opiskele jokin toinen ammatti.

Vierailija
50/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman kauneimmat ja älykkäimmät ihmiset ovat suomalaisia, samalla myöskin maailman itsekriitisimmät. Miksi arabeilta ja afrikkaisilta puuttuu tämä? 

Juutalaiset elokuvaohjaajat voittivat? Itseinho on juurrutettu.

Vierailija
51/51 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti minut. Päästään molemmat helpommalla ja sitten voit keskittyä siihen kultapoikaasi täysin. Ei niin, että olen kotiorja teille molemmille.