Mitä sanoisit äidillesi, jos tapaisit hänet ennen syntymääsi?
Hän ei tietäisi kuka olet.
Itse sanoisin, että älä mene ikinä hänen (isäni) kanssa naimisiin. Kuuntele vanhempiasi, he ovat oikeassa. Vaikka se tarkoittaisi, että minua ei koskaan tulisi olemaan. Et ansaitse kipua ja lyömistä vaan hyvän elämän. Rakasta itseäsi myös.
Kommentit (51)
En halua sukujenne hirviömutaatioita tai muutakaan harmia. Ehkei silti mutaatiot siirry lapselle täysin. Tarkoitan mikä menee oikein dna:ssa ja mikä on muuttunut. Esimerkiksi akne voisi olla mutaatio.
Avaa osakesäästötili pojalle ja osta Nokiaa sinne pikku hiljaa ja sanoisin että sanoo pojalle että myy Nokiat ennen romahdusta ja ostelee Applea ja Amazonia tilalle. Myös voi antaa vinkin Bitcoinista ja että ei myy vasta kun 100k hinnoissa.
Jätä isäni, etsi joku toinen parempi mies. Joku jolla on hyvä ja normaali perhe. Joku joka kohtelee sinua hyvin ja josta tulisi hyvä isä. Jos jatkat tämän miehen kanssa ja teet lapsia, hän tulee pilaamaan lastesi elämät peruuttamattomasti. Hänestä ei ole isäksi eikä aviomieheksi. Ja lopuksi, käy tasaisin väliajoin lääkärissä kolmenkymmenen jälkeen, sillä sairastut vakavasti ja kuo let, ellet saa hoitoa ajoissa.
Voi äiti, kunpa olisitte tehneet vain isosiskoni ja isoveljeni. Ei minusta ole eläjäksi tähän yhteiskuntaan. Minä en halua elää, mutta en voi tappaa itseäni ennen kuin olette kuolleet, en halua tuottaa teille tuskaa, koska tiedän, että olen teille rakas ja tärkeä.
Mikä kiire sinulla on? Käsittele erosi ensin. Ja kun olen syntynyt ja vähän kasvanut, MENE TÖIHIN. Ja käytä rahat itseesi ja lapsiin, ei isän hullutuksiin! Äläkä suostu muuttamaan siihen rötisköön, ainakaan ilman remonttia!
Eroa miehestäsi NYT, laita korkki kiinni ja keskity elämääsi. Näin saatat elää jopa yli 40-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mene terapiaan ja kohtaa siellä oma vaikea äitisuhteesi ensin ja käsittele se. Vasta tämän jälkeen mieti, kannattaako niitä lapsia tehdä ja tahdotko niitä edes oikeasti.
Tän voisi sanoa, mutta silti oma äitini oli myös postiivisella tavalla poikkeusyksilö ja opetti hyviä elämäntapoja lapsille. Just tänään mietin, että vaikka äitini osasi olla äärimmäisen hankala ihminen, hän onneksi opetti lapset urheilemaan ja liikkumaan ja minä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Syötä meille lapsillesi terveellistä ruokaa, että meistä ei tule ylipainoisia. Tule sinäkin mökille meidän ja isän kanssa, älä jää yksin kaupunkiin.
Tee abortti. Päästään kaikki helpoimmalla.
Kun miehesi vänkää että muutetaan maalle pikkukylään, älä missään nimessä suostu koska se pilaa koko perheen elämän perinpohjaisesti ja lopulta johtaa siihen että toinen (tulevista) lapsistasi riistää henkensä.
Rakastan sinua. Valitsen sinut aina äidikseni. Kohta nähdään!
Älä ihan vielä hankkiudu raskaaksi, olet liian nuori ja ajatuksesi vielä liian mustavalkoisia.
Opiskele kunnon ammatti äläkä ikinä hanki miestä ja lapsia. Ehkä saisin syntyä johonkin fiksumpaan perheeseen.
Parempi aloittaa ehkäisy jo nuorena . Varmuuden vuoksi älkää tehkö kärsiviä lisää. No omalle äidille voisi sanoa kuin itse vauvana jo tuli ajateltua etten kuulu tähän maailmaan en tahtonut tänne . Vaikka jännittävää on ollut . Sanoisin kaikille naisille miksi synnytät kärsimyksiä tänne ??? . Käytä ehkäisyä. Haluatko oikeasti että miehesi oletettu tappaa lapsia tai sinut alkuasukkaan tavoillaan. Hanki ehkäisy. Älä synnytä yhtäkään raiskaaja maan päälle.
Älä mene isän kanssa yhteen vauvan vuoksi, te ette viihdy yhdessä.
Ohje seuraavaa eli isäpuolta varten: älä mene yhteen suuren rakkautesi, ostajana maailmalla työskentelevän kuvottavan vanhan pettäjäkääkän kanssa, jolle tuodaan liuta prostituoituja valittavaksi kaupan kylkiäisenä. Moraaliton nilviäinen.
Jos tapaisin heti naimisiinmenonsa jälkeen, sanoisin, että tee heti lapsi, jotta se ei synny juuri silloin, kun isäsi tekee kuolemaa ja vaivut pohjattomaan suruun, kun olet muutenkin herkillä hormonien vuoksi. Jos teet sen heti, lapsesi myös muistaa isäsi, mitä olisit niin kovasti toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Abortoi esikoinen
Edelliseen liittyen; äitini kertoi halunneensa aborttia, mutta siihen aikaan sitä oli vaikea saada. Olin siis "vahinkolapsi", minkä kyllä huomasin.
Miksi naiset ovat näin sydämettömiä?