Mitä sanoisit äidillesi, jos tapaisit hänet ennen syntymääsi?
Hän ei tietäisi kuka olet.
Itse sanoisin, että älä mene ikinä hänen (isäni) kanssa naimisiin. Kuuntele vanhempiasi, he ovat oikeassa. Vaikka se tarkoittaisi, että minua ei koskaan tulisi olemaan. Et ansaitse kipua ja lyömistä vaan hyvän elämän. Rakasta itseäsi myös.
Kommentit (51)
Älä tee lapsia, sinulla ja ihastuksellasi olisi paljon parempi elämä vapaaehtoislapsettomana.
Juokse! Älä mene mun tulevan isän kanssa naimisiin. Joo, minua ei olisi, mutta äitini välttäisi tosi epäonnistuneen avioliiton.
Ei missään nimessä sinne alempaan reikään. Avaa vaikka suusi!
Omakokemien vääryyksien jakaminen lapsille ei ole kasvattamista, jos et tätä tajua - älä lisäänny!
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä sinne alempaan reikään. Avaa vaikka suusi!
Surullista, mutta totta. Monelta harmilta olisi vältytty.
Sanoisin, että anna vauva jollekin perheelle, joka haluaa rakastaa ja huolehtia siitä, koska sinä et sitä tule tekemään
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Pystyt kyllä lopettamaan tupakoinnin raskauden ajaksi!
Äiti anna anteeksi, että synnytit minut teidän taakaksi. Ehkä kohdussa olin vielä aivan kiva tyttö.
Olisit käyttänyt ehkäisyä, kun et kerta halunnut raskaaksi. Ja miksi otit selvän kadunmiehen, täysin kelvottoman ihmisen lastesi isäksi.
Tiedän millainen äidin elämä oli ennen syntymääni. Perheellä oli paljon eläimiä, mutta sitten syntyi pari allergista ja eläimistä piti luopua. Eläimiä otettiin joitakin vuosia myöhemmin uudestaan. Sanoisin äidilleni, että älä anna yhtään kotieläintä ikinä pois.
Ihan pikkulapsena, kun edes muista, meillä oli superihana koira, joka oli sitten tuttavaperheen koira, kun minä kasvoin.
Se koira olisi pitänyt pitää meillä.
Jos olisin ollut poika, olisit varmaan pystynyt rakastamaan minua.
Niinhän sinä tapasitkin. Et tosin osannut vielä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Omakokemien vääryyksien jakaminen lapsille ei ole kasvattamista, jos et tätä tajua - älä lisäänny!
Komppaan tätä. Omien katkerien kokemusten kostaminen lapsille ei ole rakkautta, vaan vihaa.
Maailman kauneimmat ja älykkäimmät ihmiset ovat suomalaisia, samalla myöskin maailman itsekriitisimmät. Miksi arabeilta ja afrikkaisilta puuttuu tämä?
2 minutes to midnight
-Iron maiden
Tunnusta isälle, että isoveljeni ei ole hänen lapsensa, vaikka huijasit hänet kanssasi naimisiin. Päästä hänet vapaaksi, äiäkä hanki enempää lapsia ainakaan hänen kanssaan. Pilaat hänen elämänsä.
Mene terapiaan ja kohtaa siellä oma vaikea äitisuhteesi ensin ja käsittele se. Vasta tämän jälkeen mieti, kannattaako niitä lapsia tehdä ja tahdotko niitä edes oikeasti.
Pyytäisin treffeille. Apua saako näin sanoa? :D
Älä hanki lapsia jos et niitä halua hoitaa.