Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko Suomi muodostaa liittovaltion Ruotsin kanssa?

Vierailija
05.09.2025 |

Olisi kova lätkämaajoukkue ja jalkapallomaajoukkueeseenkin voisi mahtua pari suomalaista - vaihtopenkille

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomelle huono diili. 

Ruotsalaiset ovat kupanneet kaikin tavoin kautta aikojen suomalaisia. 

Nössykkäkansa ruotsalaiset vaan laittaisivat suomalaiset etulinjaan. Jos tarvetta olisi 

Vierailija
62/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Voisimme alistaa loputkin suomalaiset. Syyttäisimme niitä päättymättömästi rassis.mista. Ihanaa. Samalla voisimme syrjiä suomenkielisiä todella tehokkaasti. T. RKP

Juuri näin. Tämä ketju on hur rien märkä päiväuni. Hur reja nyppii vieläkin se, että he ovat joutuneet vähemmistön asemaan, kun Venäjä kaappasi Suomen Ruotsilta v. 1809. Tämä johtuu siitä että he eivät vieläkään koe olevansa suomalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Saksan kanssa?

Tämä olisi paljon parempi ratkaisu. Saksa on vahva valtio eikä mikään soija Ruotsi.

Vierailija
64/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset vihaavat suomalaisia aidosti, olisi aivan kauhea kohtalo olla Ruotsin alamaisia.

Höpö höpö. Olen puoliksi ruotsalainen ja ei Ruotsissa kukaan jaksa välittää. Suomessa sen sijaan kyllä.

Paskat! Sua ei tunnisteta suomalaiseksi etkä voi tietää kuinka suomalaisia vihataan. Kumosit omat väitteesi ihan itse. 

Jaa. Veikkaan että vahva suomalainen aksentti antaa jotain osviittaa...

Vierailija
65/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset vihaavat suomalaisia aidosti, olisi aivan kauhea kohtalo olla Ruotsin alamaisia.

Höpö höpö. Olen puoliksi ruotsalainen ja ei Ruotsissa kukaan jaksa välittää. Suomessa sen sijaan kyllä.

Paskat! Sua ei tunnisteta suomalaiseksi etkä voi tietää kuinka suomalaisia vihataan. Kumosit omat väitteesi ihan itse. 

Jaa. Veikkaan että vahva suomalainen aksentti antaa jotain osviittaa...

Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Voit olla vaikka zilari Lauttasaaresta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme