Uskotteko kirouksiin?
Olen miettinyt että onko minut kirottu liittyen rakkauselämään. Kun aina kaikki menee päin helvettiä yrityksestä huolimatta. No sit tavallaan oon jo lopettanut yrittämisen jotain vajaa vuosi sit viimeisen takaiskun jälkee. Sain tarpeekseni. Sydän murtui ja ehkä taas törmäsin johkin psykopaattiin joka uskotteli minulle jotain mikä ei ollu Totta. Onneks ei tapahtunut mitään erikoisempaa. Muuta kuin ihastuminen ja sydän murtui. No nykyään en tiedä mitä enää uskoisi. Tai uskaltaako enää luottaa ikinä kehenkään.
Vai voiko kirous poistua itsestään vai mitä pitäisi tehdä.
Kommentit (4)
No psykot ja rikollinen aines on aina vapaana, kun ei niitä kukaan pitkäaikaisesti huoli. Ja ne metsästävät deittimarkkinoilla kuten varatut pelimiehetkin, ellei ole itse auervaara. Ellei etsi muualta jossa ei ole.
Kun katsoo miten koko maailmalla menee niin kiroustakin voi epäillä syyksi.
Tiina olet vielä niin nuori, ihastuminen ja rakastuminen on kaksi eri asiaa, kyllä sinä tulet huomaamaan eron kunhan vanhenet.
Ihmiset sitten jaksaa vielä uskoa taikauskoihin, vaikka ihan mihin vaan, että vastuu olisi muilla ja satuttumat pitää selittää samalla tavalla. Rasittavaa.