Hävititkö koskaan puhelinta lapsena?
Kommentit (45)
Puhelin oli onneksi johdolla seinässä.
En tiennyt että lankapuhelimen voi hävittää. En koskaan hävittänyt kun ei juolahtanut mieleen.
Villi arvaus, että kankut ei kestäisi istumista vieläkään jos olisin onnistunut lankapuhelimen hävittämään johonkin hukuksiin..
Mitä kieltä tuo on ja mitä se tarkoittaa?
Oli se aikaa kun soitti kaverille "Onko xx kotona, täällä puhuu yy"
Mun lapsi...Siis mitä???? Että joku aikuinenkin kirjoittaa näin🤯🤯🤯🤯🤯Mistä ihmeestä tätä epäkieltä tulee?!?
Vierailija kirjoitti:
En hävittänyt lankapuhelinta.
Meillä ei ollut edes sitä. Puhelinkoppia en hukannut.
Sain kännykän kun täytin 10. Siinä oli jo värinäyttö. En hävittänyt yhtään puhelinta, enkä edes hajottanut.
Olin lapsi ja teini 80 ja 90 luvulla. Ei ollut kännyköitä silloin. Ekan kännykäs sain joskus 2000 luvulla kun sain töitä ja pääsin tienaamaan. 3330 tai 3310 oli, en nyt muista.
No en, sehän oli aina seinässä kiinni.
Miksi hän sen hävittää? Tarpeettomana, suutuspäissään tms.? Ymmärrän kadottamisen, mutta hävittäminen?
En. Se olisi ollut vaikeaakin kun se oli johdolla seinässä kiinni.
En. Se oli niin tiukasti johdolla kiinni seinässä. Ja iso ja painava.
Hm, 1950-luvun lankapuhelimen hävittäminen olisi ollut erinomainen saavutus!
No yksi nokialainen pöllittiin. Ninnu, sinä isonenäinen karvakasa, toivottavasti oli lämmin talvitakki jonka sillä rahalla ostit.
En hukannut koska lankapuhelin oli naapurissa ja pirtinseinässä kiinni. Siis sekä se puhelimenjohto että koko puhelin eli siinä ei joutavia jääty jaarittelemaan.
En. Puhelin oli eteisen puhelinpöydällä. Johto oli kyllä tosi pitkä että saattoi mennä vaikka vessaan puhumaan mutta ei niin pitkä että ois kymppikerroksesta yltänyt edes pihalle.
Perheelläni oli lapsuudessani vain yksi lankapuhelin. En hävittänyt sitä. Minulle oltiin tehty selväksi, että se ei ole lelu ja että lapset eivät saa koskea siihen.
Vierailija kirjoitti:
Villi arvaus, että kankut ei kestäisi istumista vieläkään jos olisin onnistunut lankapuhelimen hävittämään johonkin hukuksiin..
😁👍😁
Lankapuhelin oli eteisen pöydällä.