Rehellisesti, onko deitin hiusten värillä väliä?
Tapaat deittisovelluksessa kivan miehen/naisen. Juttu kuistaa ja toinen tuntuu suorastaan sielunkumppanilta. Paperilla kerrassaan täydellinen kumppani. Sitten tapaatte ensimmäisen kerran. Hänellä on siniset hiukset.
Dettisovelluksen kuvissa väri ei tullut ilmi, kuvissa tukka kiinni, pipo, mustavalkoinen kuva tms
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on. Useimmille ei ole.
Kyllä miehille on. Miehillä on fiksaatio naisten ulkonäköön, niillä on yli 90% tapauksista joku naistyyppi= ulkonäkö, minkä näköinen naisen pitää olla, ja siihen kuuluu myös hiusten väri.
Eli palstamiehet eivät lähtisi treffeille Kylie Jennerin kanssa?
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/igUswigWCiY8EuU4RA5TYP-1600-80.jpg.we…
Eivät, mutta panisivat kyl, jos Jenner kysyisi ja ehkä maksaisi ruoat. Plus Jenner on kuulemma max 4 /10 täällä, niin siihen voisi tyytyä kerta juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hiusten väri on myös muuttuvainen asia toisin kuin jotkut muut piirteet ihmisissä.
Eli voit alkaa seukata lihavan kanssa, vaikka tykkäät hoikista ja sitten heti vaan painostamaan laihtumaan. Lyhyt tukka turn off, käsket vaan kasvattamaan pitkän tukan. Ammattikaan ei miellytä, aina voi sanoa, että opiskele parempi
Vierailija kirjoitti:
Vähän samantyylinen ongelma kuin lakatut kynnet. Väärä väri on kuule vaihdettavissa. Entinen kasvaa pois ja sen saa myös poistettua. Tällaiset asiat ei ole pysyviä.
Mutta jos häpeät toisen tyyliä niin paljon, että harkitset hänen jättämistä, niin kannattaa kyllä jättää. Teidän arkailijoiden ja häpeilijöiden kanssa on tavattoman raskasta olla. Ero on parempi molemmille. Ei ole reilua eikä järjestys mene oikein päin, jos nainen joutuu kannattelemaan kahta. Jos naisella on kova itseluottamus, se on oltava myös miehellä.
Minua ei haittaisi, että deitillä olisi persoonallinen tyyli vaan pikemminkin pitäisin sitä erittäin positiivisena asiana. Sen sijaan minua haittaisi, jos miehellä ei olisi minkäänlaista tyyliä ja hän olisi sellainen harmaan ankea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä että mies värjää hiuksensa. Jotenkin siitä tulee liian itseriittoinen kuva ja harvoin näyttää hyvältä. Joten oma väri miehellä, oli se sitten mikä vaan.
Onko itseriittoista jos nainen värjää hiuksiaan?
Oletko vähän tyhmä
Onkohan myös genitaalit ja kainalot sinisävyisiä? En usko, että vaimo tekee lähempää tuttavuutta, joten jäänee mysteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä että mies värjää hiuksensa. Jotenkin siitä tulee liian itseriittoinen kuva ja harvoin näyttää hyvältä. Joten oma väri miehellä, oli se sitten mikä vaan.
Oletko vähän tyhmä
No onko?
Ei voi kaljuna miehenä lähteä vaatimaan naisenkaan hiuksilta mitään :D Täytyy ottaa vastaan se mikä tulee. Tietysti jos kuvissa on ollut pitkät, kauniit hiukset, ja treffeille tulee siilitukka niin olisihan se ikävä yllätys. Siksi olen itsekin rehellinen kuvissani, ettei kukaan saa väärää kuvaa todellisuudesta.
'Mä taas rakastan luovia miehiä, jotka tykkäävät kokeilla erilaisia hiustyylejä ja pukeutuvat rohkeasti ja persoonallisesti, käyttävät koruja jne. Konservatiivinen tai tylsästi pukeutuva mies ei ole mua varten.'
Kiva kommentti noin muuten, mutta sininen
frisyyri tai naama täynnä metalliroinaa
ei ehkä kuitenkaan minun mieheni pirtaa. 😄
Arvostan ihmisen yksilöllisyyttä ja luovuutta.
Tuen näitä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luonnolliset värit käy . Tekoväreistä ei oikein käy siniset , vihreät , vaaleanpunaiset ja sellaiset luonnottomat värit .
Juuri näin. Kertoo jotain ihmisen luonteesta, jos haluaa keinoväreillä "säväyttää" ja ikää on yli 20 vuotta.
Tai ehkä se kertoo ihmisestä, joka on luova, uskaltaa ilmaista itseään, ei ota elämää liian vakavasti ja osaa myös pitää hauskaa. Kaikkien ei tarvitse mahtua samaan muottiin eikä aikuisuus tarkoita sitä, että pitäisi luopua väreistä tai ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, kunhan on aito punapää! Kun on tulta katolla, niin on lämmintä sisältä!
Punainen väri ei sovi kuin Peppi Pitkätossulle.
Ei minulle, eikä haittaa vaikka ei ole hiuksia lainkaan. Haluan kivan, luotettavan miehen, joka osaa nauraa myös itselleen.
Mutta... minä olenkin jo vanha ja viisastunut
N 56
No todellakin on, jos on noin karmea väri kuin sillä Ensitreffit alttarilla -miehellä. Luonnollinen väri on ok, samoin kalju, mutta ylipäänsä hiuksiaan värjäävä mies ei ole minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
tämä. Kerran leirintäalueella koettua. Taisi olla miesten saunan pukuhuoneen ikkuna sopivasti kohdalla kun ruokaa laitettiin; Sisällä mies meni ilmeisesti peilin eteen ja kuivaili ja kuivaili, harjasi, harjasi, alkoi laittaan jotain öljyä tai vaxia tukkaansa, harjas, harjas, harjas ja aina välissä tuijotti itseään vähintään 5 minsaa, harjasi, käänteli, lisää vaxia. Ruvettiin siinä pikku hiljaa naureskeleen, harjasi ja näki meidät siinä osa ilmeisen säälivän näköisenä.....hän siis suoritti siinä itseään lähes tunnin!
Ainakin nuoremmassa sukupolvessa nuo värit ovat suosittuja. Veikkaisin, etttä vanhempi sukupolvi karttaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nuoremmassa sukupolvessa nuo värit ovat suosittuja. Veikkaisin, etttä vanhempi sukupolvi karttaa enemmän.
Missä? Ei paljoa kadulla tai kauppakeskusksissa näy minkään ikäisillä miehillä shokkivärejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä. Kerran leirintäalueella koettua. Taisi olla miesten saunan pukuhuoneen ikkuna sopivasti kohdalla kun ruokaa laitettiin; Sisällä mies meni ilmeisesti peilin eteen ja kuivaili ja kuivaili, harjasi, harjasi, alkoi laittaan jotain öljyä tai vaxia tukkaansa, harjas, harjas, harjas ja aina välissä tuijotti itseään vähintään 5 minsaa, harjasi, käänteli, lisää vaxia. Ruvettiin siinä pikku hiljaa naureskeleen, harjasi ja näki meidät siinä osa ilmeisen säälivän näköisenä.....hän siis suoritti siinä itseään lähes tunnin!
Säälittävämmältä kyllä kuulostaa, että te käytitte tunnin ajastanne hänen katselemiseen.
Eipä oikeastaan, kuten ei hiusten pituudellakaan. Omalla miehellänikin ollut pitkät, puolipitkät ja nyt lyhyet. Hän saa tehdä omilla hiuksillaan mitä haluaa kuten toki minäkin. Ei ole värjännyt siniseksi, mutta jos tahtoisi niin saisi tehdä senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samantyylinen ongelma kuin lakatut kynnet. Väärä väri on kuule vaihdettavissa. Entinen kasvaa pois ja sen saa myös poistettua. Tällaiset asiat ei ole pysyviä.
Mutta jos häpeät toisen tyyliä niin paljon, että harkitset hänen jättämistä, niin kannattaa kyllä jättää. Teidän arkailijoiden ja häpeilijöiden kanssa on tavattoman raskasta olla. Ero on parempi molemmille. Ei ole reilua eikä järjestys mene oikein päin, jos nainen joutuu kannattelemaan kahta. Jos naisella on kova itseluottamus, se on oltava myös miehellä.
Ai esimmäiseksi pitäisi alkaa muuttamaan toisen tyyliä? Itse olen antanut pakit kynsilakan takia. Ei siksi, että olisi ollut väärän väristä, vaan se että 45v mies yleensäkin käyttää kynsilakkaa, oli liikaa mulle..
Toiseksi, ketään ei tarvi jättää tai erota, kun mitään suhdettakaan ei ole vielä muodostunut. Tutustuminen vaan
Sehän oli Esko Eerikäinen.
Ei. En deittaile niitä hiuksia enkä etsi itselleni peruukkia.