Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumppanisi tekemä asia on samalla nöyryyttävää että kiihottavaa?

Vierailija
05.09.2025 |

Minähän pidän pienestä nöyryytyksestä silloin tällöin ja mieheni tietää sen. Etenkin yksi temppu saa minut aivan hulluksi ja olen sanonutkin miehelleni, että hän saa tehdä sen milloin vain, mutta kun se haluaa kiusata minua, niin se on joskus viikkoja tekemättä sitä.

Se tapahtuu siis niin, että suudellessamme mieheni työntää sormen sisälleni ja jo se saa pill*ni aivan märäksi. Sitten mieheni ottaa tiukasti hiuksistani kiinni etten pääse pakoon ja ottaa hitaasti sormen sisältäni ja työntää sen suuhuni. Se on jotenkin niin ällöttävää ja kiihottavaa, kun joudun imemään pill*nnesteistäni limaista sormeani.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit todellakin voinut jättää tämän kertomatta. Semmoista asiaa ei ole.

Joku sellainen tilanne voisi olla mahdollinen että todella rakastavaisten välille syntyy riita jota eivät pysty sanallisesti selvittämään vaikka molemmat haluisivat ja se näkyy. Jos siinä tilanteessa saisi aikaiseksi jonkun 'sovintoseksitilanteen' niin se voisi nyt olla, mutta nykymääritelmillä taitaa olla raiskaus.

Vierailija
2/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n tarina olisi kiihottava jos se sormi kävisi perseessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin rytmitajuton puupökkelö, kun taas vaimoni rakastaa tanssimista, perinteisiä paritansseja varsinkin. Se on naisten liikuntaa, hän sanoo. Minun juoksulenkkini miesten. Kun käymme kesäisin lavoilla, vaimon tanssitaidot ja halut huomataan, ja hän saa olla lattialla lähes jatkuvasti. Tanssittajia löytyy. Se sopii minulle, ja vaikka samalla koen sen nöyryyttävänä, kiihotun ajatuksesta että vaimo siellä häpy märkänä hieroo vatsaansa toiseen mieheen. Ilta päättyy kotona rakasteluun, jonka senkin koen sekä että, illan mittaan noussut kiima kumminkin päällimmäisenä. Se on minulle eräänlainen cuckold-fantasia. Ovathan siinä mukana nämä toiset miehet. Kuinka toivoisinkaan, että he pääsisivät hivelemään vaimoni paljasta pillua.

Vierailija
4/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä exällä oli tarve tuollaiseen seksiin. Sanattomasta sopimuksesta kipua ei tuotettu, mutta muuten piti käsitellä alentavasti.

Hiuksista kiinni pitämistä, kourimista,  läpsimistä ja just tuo sormen tyôntäminen suuhun. Tämän jälkeen pano takaapäin rajusti.

Meni aikansa että tajusin hänen mielihalunsa kun ei suoraan sitä kertonut, mutta en pitänyt pahana, jos hän sellaisesta kerran piti.

Vierailija
5/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sellainen tilanne voisi olla mahdollinen että todella rakastavaisten välille syntyy riita jota eivät pysty sanallisesti selvittämään vaikka molemmat haluisivat ja se näkyy. Jos siinä tilanteessa saisi aikaiseksi jonkun 'sovintoseksitilanteen' niin se voisi nyt olla, mutta nykymääritelmillä taitaa olla raiskaus.

Ihmeellisiä tulkintoja sinulla. Jos molemmat tietävät pelin hengen, niin kenelläkään ei pitäisi olla siihen ulkopuolisena mitään sanomista. Kyse ei ole silloin väkivallasta.

Vierailija
6/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä tulkintoja sinulla. Jos molemmat tietävät pelin hengen, niin kenelläkään ei pitäisi olla siihen ulkopuolisena mitään sanomista. Kyse ei ole silloin väkivallasta.

"Sovintoseksi" väärin tehtynä on todellakin r@iskaus! Jotenkin outo ja kieroutunut käsitys on että se tehdään siinä vihanpuuskassa ja otetaan nainen vain kovasti.

Se tehdään yhteisymmärryksessä, kuten muukin seksi ja yleensä meillä ainakin sovittelun jälkeen, mutta korjaavana toimena, kun kierrokset on vähän vielä päällä. Sen jälkeen onkin sitten hyvä ja levollinen mieli taas.

N36

Vierailija
7/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän valtaani monin eri tavoin. Yksi yleinen, kiltti, mutta vahva tapa on puolisoni satisfyerin käytön rajoittaminen ja orgasmin saannin ohjailu. Hän on niin koukussa siihen, että sillä saan ohjat helposti. 

N36

Vierailija
8/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että kun käteni ovat kiinni jossain työn touhussa vaikkapa leivon tai kudon, niin silloin mieheni tulee koskettelemaan minua. Aluksi se on pirun ärsyttävää, kun työni on kesken ja olin niin keskittynyt siihen, mutta kun mieheni vaan jatkaa minun hyväilyäni, niin alkaa mielenkiintoni siirtymään seksin puolelle.

Kun leivonta on kesken, niin sitten sitten miehenikin saa osansa, kun kosketan häntä taikinaisilla käsilläni. 

Vierailija
9/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja se vastaus, en pidä nöyryyttämisestä itseäni kohtaan lainkaan. Just ja just voin samaistua tuohon tanssimisen katsomiseen. Mutta siinäkin nautin enemmän siitä, että se on minun kaunis ja upea nainen mitä muut ei saa. 

N36

Vierailija
10/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sovintoseksi" väärin tehtynä on todellakin r@iskaus! Jotenkin outo ja kieroutunut käsitys on että se tehdään siinä vihanpuuskassa ja otetaan nainen vain kovasti.

Se tehdään yhteisymmärryksessä, kuten muukin seksi ja yl

Ap ei ole puhumut sovintoseksistä mitään. Mielestäni kyseessä on täysin eri asia. Riidat, raiskaukset ja pahoinpitelyt eivät nähdäkseni liity avaukseen mitenkään.

Vierailija
11/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin, että kun käteni ovat kiinni jossain työn touhussa vaikkapa leivon tai kudon, niin silloin mieheni tulee koskettelemaan minua. Aluksi se on pirun ärsyttävää, kun työni on kesken ja olin niin keskittynyt siihen, mutta kun mieheni vaan jatkaa minun hyväilyäni, niin alkaa mielenkiintoni siirtymään seksin puolelle.

Kun leivonta on kesken, niin sitten sitten miehenikin saa osansa, kun kosketan häntä taikinaisilla käsilläni. 

Oi tämä on kyllä hyvä!

Vierailija
12/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pakotti minut harrastamaan seksiä naapurin 16 v. pojan kanssa, kun olin hänelle kerran sanonut, kuinka söpö poika oli. 

Vierailija
13/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän pienestä alistamisesta/ohjailusta. Väkivaltaa meillä ei ole. Panemisen jälkeen mieheni saattaa esim laittaa minut puhdistamaan peniksensä, milloin saan toki myös omat nesteeni suuhuni.

Vierailija
14/14 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva nussii ex työkaverinsa kanssa joka eronnut vaimostaan. Eikä salaa sitä vaan kertoo avoimesti. Kaveri nyt puutteessa ja pussit turvoksissa. Emme pääsee toisistamme eroon kun avioliitto muuten etenee omalla painollaan. Tapaan kaveria satunnaisesti esim urheilutapahtumissa. Viimeksi rouva kertoi harrastaneen pikaseksiä tyypin kanssa , mutta pillu oli kuitenkin keritty nuolla. Munaa oli saatu kunnolla. Viimeksi tyyppi jutteli  kanssani niitä näitä ja huulilla virne. Vitutti ja tuli nöyryyttävä olo kun tiesi herran päässeen vaimoni pöksyihin. Samalla tämä kiihoittaa ja täytyy sanoa että useasti runkkaan ja kuvittelen heidän naintia. Lieneekö muilla samanlaisia kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme