Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeistolainen, miten sitä työtä löydetään kun teidän antamanne neuvot eivät toimi?

Vierailija
05.09.2025 |

Olen laittanut avoimia hakemuksia - ei ole tullut yhteydenottoja. Olen ottanut firmoihin yhteyttä, heillä ei ole ollut juuri sillä hetkellä tarvetta uusille työntekijöille. Olen myös verkostoitunut, mutta kenelläkään ei ole ollut suositella avoinna olevaa työpaikkaa. Kohta pitänee lähteä opiskelijaksi

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman koulutusta ei varmaan töitä löydykään. Itse olen tuplamaisteri ja työpaikat löytyvät helposti. 

Koulutus on kyllä, mutta meidänkin alallamme huono työtilanne tällä hetkellä. Ap

Ei muuta kuin hakemaan töitä muilta aloilta.

Minä menin siivoomaan kun ei opettajan pestiä auennut. Ja tykkäsin kovasti työstä jota sain tehdä omaan tahtiin iltaisin.

Vierailija
22/24 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vaan paikan päälle kysymään töitä. Takuuvarmasti sanovat että voit aloittaa heti maanantaina. Näin minäkin työllistyin aikoinani nuorena kloppina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman koulutusta ei varmaan töitä löydykään. Itse olen tuplamaisteri ja työpaikat löytyvät helposti. 

Koulutus on kyllä, mutta meidänkin alallamme huono työtilanne tällä hetkellä. Ap

Sitten vaihdat alaa?

No miten se ala oikeiston mielestä nyt sitten vaihdetaan kun sitä opiskeluakaan ei enää tueta ja jos on työtön ei siihen ole varaa?

Vierailija
24/24 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olemmekin kaikki samalla viivalla, niin ehkä köyhien pitäisi hieman aktivoitua.