Näkijä, miten näet?
Olen ymmärtänyt että menneeseen näkeminen on kuin uni, nykyhetkeen näkeminen kuin ajatus ja tulevaisuuteen näkeminen on tunne, aavistus. Onko jotenkin paremmin selitettävää kuvailua näkemisen muodoille, näkeekö sama ihminen sekä eteen, tähän että taakse?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviydyn työstäni hyvin ja tiedän kyllä ajatuksena nopeasti mikä on pielessä tai väärin. Näen siis enkeleitä, vaikka hahmoina niistä puhuinkin. He tarpeen mukaan ovat suojelemassa äitiä tai lasta.
Mitä sinä ajattelet muuten tästä, tuoko tämä sinulle lohtua tai jotakin muuta? Ei tarvitse arastella kertomista.
Lohtua siinä mielessä, että uskon vahvasti, että meitä suojellaan! Me olemme täällä oppimassa asioita. Uskon myös, että enemmän kuin kerran. Minulle asian kuitenkin jollain lailla normaali, sillä olen aina uskonut vahvempaan voimaan, johdatukseen ja tarkoitukseen. Me emme ole täällä syyttä, vaan meillä on tehtävä.
Uskon myös, ettei aika ole lineaarinen ja mahdollisesti "meitä" voi olla monta samaan aikaan. Tuosta monesta en kuitenkaan ole vielä "varma."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vain tulee, jos niitä jotenkin pitäisi kuvailla niin välähdys olisi kai se sana joka kuvaa parhaiten.
Millaisia nämä välähdykset ovat, mitä sisältävät? Mitä sinä saat näistä tai mitä nämä tarkoittavat sinulle?
Konkreettisia esimerkkejä:
1. henkilö a puhuu henkilölle b (tai ryhmälle ihmisiä) ja minä katson häntä myös. Tulee mielikuva, että henkilö on ollut vankilassa. Tarkistan asian myöhemmin googlaamalla ja m.infon kautta hyvin todennäköistä.
2. Selittämättön fyysinen ahdistus ja kipu, paha olla omassa kehossa, tekee mieli kiemurrella kuin tuskainen mato. Kaikki omassa elämässä normaalisti, ei mitään vikaa terveydessä, business as usual. Kuuntelen tunnetta ja se ohjaa ottamaan yhteyttä erääseen tiettyyn henkilöön. Tämän kautta paljastuu, että useat luottamani, minut pettäneet ja minulle erittäin pahoja asioita tehneet ihmiset olivat tuona aikana kokoontuneet (ja oletettavasti kohdistaneet yhdessä minuun negatiivista huomiota).
3. Uni, missä tapahtuu selkeä asia, eli henkilö x tekee jotakin henkilölle y, joka aiheuttaa minussa reaktion z. Muutaman vuoden kuluttua uni realisoituu. Unessa tapahtuma oli selkeämpi, hyvin yksinkertainen: henkilöt x ja y seisovat edessäni. Tosielämässä henkilö y oli puhelimen päässä ja tietysti ympärillä tapahtui myös muita asioita, jotka tuohon tilanteeseen johtivat, mutta tilanne tapahtui juuri kuten unessa.
Tässä muutamia esimerkkejä. Näitä on paljon, suuri osa liittyy uniin. Koen myös, että aistin ihmisistä aina enemmän kuin haluaisin tietää, minkä vuoksi oikeastaan vältän heidän seuraansa ja varsinkin vapaamuotoisia tilaisuuksia. Myös minun muistojani on siirtynyt toisten mieliin (uniin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviydyn työstäni hyvin ja tiedän kyllä ajatuksena nopeasti mikä on pielessä tai väärin. Näen siis enkeleitä, vaikka hahmoina niistä puhuinkin. He tarpeen mukaan ovat suojelemassa äitiä tai lasta.
Mitä sinä ajattelet muuten tästä, tuoko tämä sinulle lohtua tai jotakin muuta? Ei tarvitse arastella kertomista.
Lohtua siinä mielessä, että uskon vahvasti, että meitä suojellaan! Me olemme täällä oppimassa asioita. Uskon myös, että enemmän kuin kerran. Minulle asian kuitenkin jollain lailla normaali, sillä olen aina uskonut vahvempaan voimaan, johdatukseen ja tarkoitukseen. Me emme ole täällä syyttä, vaan meillä on tehtävä.
Uskon myös, ettei aika ole lineaarinen ja mahdollisesti "meitä" voi olla monta samaan aikaan. Tuosta monesta en kuitenkaan ole vielä "varma."
Selvä, kiitos tiedosta. Uskon ainakin siihen että meillä on tehtävä täällä jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö sinä näitä enkeleitä mielessäsi vai itsesi ulkopuolella?
Ulkopuolella. Selvinä hahmoina. Joskus vain väreenä tai energiana. Esim. Tuossa juna tapauksessa, jossa ihminen oli jäänyt alle. Enkeleitä hahmoina oli useita kymmeniä kerääntyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vain tulee, jos niitä jotenkin pitäisi kuvailla niin välähdys olisi kai se sana joka kuvaa parhaiten.
Millaisia nämä välähdykset ovat, mitä sisältävät? Mitä sinä saat näistä tai mitä nämä tarkoittavat sinulle?
1. henkilö a puhuu henkilölle b (tai ryhmälle ihmisiä) ja minä katson häntä myös. Tulee mielikuva, että henkilö on ollut vankilassa. Tarkistan asian myöhemmin googlaamalla ja m.infon kautta hyvin todennäköistä.
2. Selittämättön fyysinen ahdistus ja kipu, paha olla omassa kehossa, tekee mieli kiemurrella kuin tuskainen mato. Kaikki omassa elämässä normaalisti, ei mitään vikaa terveydessä, business as usual. Kuuntelen tunnetta ja se ohjaa ottamaan yhteyttä erääseen tiettyyn henkilöön. Tämän kautta paljastuu, että useat luo
Hyvin tuttuja asioita monetkin näistä. Yllättäviä asioita kerroit, elämä on niin mielenkiintoinen sisällöltä. Tunnetta minäkin kuuntelen, se ohjaa toimimaan ja tähän kannattaa luottaa koska näin selviytyy monista haasteista yksinkin. Pitää vain luottaa siihen että elämä turvaa ja ohjaa. Viimeiseksi kerroit erikoisen asian. Kiitos näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolella. Selvinä hahmoina. Joskus vain väreenä tai energiana. Esim. Tuossa juna tapauksessa, jossa ihminen oli jäänyt alle. Enkeleitä hahmoina oli useita kymmeniä kerääntyneenä.
Millä nämä enkelit näyttävät? Ovatko he ihmisen näköisessä hahmossa, perinteisen enkelin hahmossa vai jonkin muun näköisiä hahmoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Selittämättön fyysinen ahdistus ja kipu, paha olla omassa kehossa, tekee mieli kiemurrella kuin tuskainen mato. Kaikki omassa elämässä normaalisti, ei mitään vikaa terveydessä, business as usual. Kuuntelen tunnetta ja se ohjaa ottamaan yhteyttä erääseen tiettyyn henkilöön. Tämän kautta paljastuu, että useat luo
Lisäänpä yhden tällaisen fyysisen kokemuksen, sillä ne ovat harvinaisempia. Tämä tapahtui henkilön kanssa, jonka kanssa viestittelin ja puhuin videopuhelussa. Hän aiheutti minussa alusta asti hyvin vahvan sydämentykytyksen, vahvemman kuin olen koskaan kokenut kenenkään kanssa, eli omasi todella poikkeuksellisen energian, vaikka olikin hyvin kaukana fyysisesti. Hän halusi minulta asioita, mistä kieltäydyin, ja peilasin hänen omia (ärsyttäviä) käyttäytymismallejaan takaisin häneen. Yhden tällaisen keskustelun aikana tunsin fyysisesti, kuin joku kuristaisi minua.
Tiedän tästä henkilöstä sen verran, että hänellä oli ainakin jonkin tasoisia sadistisia taipumuksia, joita oli myös toteuttanut fyysisesti. En tiedä kohdistuivatko ne myös ihmisiin. En ole tekemisissä enää.
Toinen hieman tämän kaltainen tilanne on tapahtunut myös hyvin yllättäen (kuten ensimmäinen esimerkki, omassa elämässäni kaikki ok, mitään erityistä ei tapahdu). Yhtäkkiä vaan henki salpautui ja minulle tuli vahva tunne, että joku kirjaimellisesti yrittää tappaa minua. Jatkoin hengittämistä ja pystyin rationaalisesti ymmärtämään, että happi kulkee väkisinkin edelleen, mutta en tuntenut sitä ja koin jollakin emotionaalisella tasolla, etten pysty hengittämään.
Tuona aikana olin suututtanut sellaisia henkilöitä, joista olin aistinut pedofiliaa, insestiä ja mahdollisesti ainakin yhden murhan. Olin siis hyvin etäällä näistäkin ihmisistä, mutta heillä oli syy olla minulle vihaisia. He eivät tiedä, että tiedän näistä rikoksista.
Tällaisten ihmisten kanssa vaan pyrin hankkiutumaan heistä mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti hyvän etäisyyden päähän. Tietysti myös rukoilin pedofilian uhrien puolesta ja pyhitin tuon murhatun naisen.
Olen pelännyt pimeää yötä lapsesta asti. Olen nähnyt tumman hahmon jota säikähdin mutta sitten sain turvan varmaankin enkeliltäni. Hetkessä olinkin jo rauhoittunut nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi hauska kertomus NDE-maailmasta: kolarin uhri oli irtaantunut kehostaan ja katseli tilannetta yläilmoista. Hän häki, miten ihmiset autoissa onnettomuuden takana raivosivat, että nyt myöhästyvät töistä, jne. Mutta yhteen autoon meni "valopilari", ja hän meni tietysti tutkimaan tätä. Siellä oli nainen, joka rukoili onnettomuuden uhrien puolesta ja paransi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Selittämättön fyysinen ahdistus ja kipu, paha olla omassa kehossa, tekee mieli kiemurrella kuin tuskainen mato. Kaikki omassa elämässä normaalisti, ei mitään vikaa terveydessä, business as usual. Kuuntelen tunnetta ja se ohjaa ottamaan yhteyttä erääseen tiettyyn he
Hyvin erikoisia asioita mutta pystyn vähän kuvittelemaan näitä sekä ymmärtämään näitä asioita. Joskus olen kuullut meedioidenkin kertovan tulkinnan aikana fyysisiä tuntemuksia jotka ovat sopineet jotenkin tähän tulkintaan mutta en tiedä miksi sellaisia tuntemuksia tulee. Onkohan sekin jonkinlaista vahvistusta asialle.
Pakko vielä jatkaa näistä "hahmoista". Enkelit voivat ottaa aika lailla minkälaisen muodon vain. Siksi täytyykin olla tarkkana, sillä niin myös pahuus. Itse en enää kommunikoi kenellekään muulle kuin niille, joiden läsnäollessa on täysi rauha ja Onni. Edes neutraalilta tuntuvien kanssa en kommunikoi. Hyvyys paljastaa itsensä aina rauhalla. Pahuus ei pahuudella.
Tämä asia on itselleni kyllä ristiriitainen, sillä tiedän, että on sieluja jotka ovat hukassa. Uskon siis välitilaan. Toivottavasti joskus kehityn tässä ja saan uskallusta. Olen vain muutaman kerran onnistunut tapaamaan pahan, enkä haluasi enää koskaan siihen tilanteeseen, vaikka siitä selvisinkin ja osasin silloin olla vahva. Me kuitenkin olemme inhimillisiä, eikä voimamme aina ole parhaimmillaan. Jokainen meistä voi myös joutua pahan houkuttelemaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle mitä näet?
Tässä ketjussa ei taida olla selvänäköisten tulkintojen tekijöitä.
Oletko harkinnut, että itse kysyisit asioita hengiltä? En usko, että siihen tarvitaan mitään erikoiskykyä, vain usko kysyä ja herkkyys vastaanottaa. Meditatiivinen ja aistiärsykkeetön tila, ja sitten vaan kysyy ja kuulostelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Selittämättön fyysinen ahdistus ja kipu, paha olla omassa kehossa, tekee mieli kiemurrella kuin tuskainen mato. Kaikki omassa elämässä normaalisti, ei mitään vikaa terveydessä, business as usual. Kuuntelen tunnetta j
No esimerkiksi intialaisen opin mukaan keho on sielussa eikä toisin päin, eli periaatteessa mitä energiakehossa tapahtuu, heijastuu myös fyysiseen kehoon. En ole mitenkään syvällisesti tai tarkasti tähän perehtynyt. Mutta samalla tavalla kuin vaikkapa mielikuva sitruunasta tuo syljen kielelle, se mikä tapahtuu mielikuvassa tai energeettisellä tasolla voi tuntua myös fyysisesti.
En ole koskaan itse mitään meedio- ja näkijäpalveluita käyttänyt, mutta koen tuon informaation välityksen ihan vaan telepatiana. Hallittuna tai hallitsemattomana. Niiden hallitsemattomien purkausten kanssa on sitten aina vähän sormi suussa, että mitä pitäisi tehdä.
Ja siis: plasebolla voi parantua ja noseboon voi kuolla, ihan tutkitustikin. Eli mind over matter...
Vierailija kirjoitti:
Pakko vielä jatkaa näistä "hahmoista". Enkelit voivat ottaa aika lailla minkälaisen muodon vain. Siksi täytyykin olla tarkkana, sillä niin myös pahuus. Itse en enää kommunikoi kenellekään muulle kuin niille, joiden läsnäollessa on täysi rauha ja Onni. Edes neutraalilta tuntuvien kanssa en kommunikoi. Hyvyys paljastaa itsensä aina rauhalla. Pahuus ei pahuudella.
Tämä asia on itselleni kyllä ristiriitainen, sillä tiedän, että on sieluja jotka ovat hukassa. Uskon siis välitilaan. Toivottavasti joskus kehityn tässä ja saan uskallusta. Olen vain muutaman kerran onnistunut tapaamaan pahan, enkä haluasi enää koskaan siihen tilanteeseen, vaikka siitä selvisinkin ja osasin silloin olla vahva. Me kuitenkin olemme inhimillisiä, eikä voimamme aina ole parhaimmillaan. Jokainen meistä voi myös joutua pahan houkuttelemaksi.
Jos kohtaa pahan jossakin ihmisessä, niin aina voi rukoilla esimerkiksi arkkienkeleitä, pyhimyksiä tai Neitsyt Mariaa ottamaan heidät huomaansa. Tai suojelemaan itseä, riippuen mikä on päälimmäinen tunne. Enkelit ovat niin voimakkaita, että ne pystyvät pyyhkimään vaikka koko maailman, joten syytä pelkoon ei varsinaisesti ole.
Ajattelen itse näistä pahojen kohtaamisista, että juuri siksi niitä on minulle näytetty, että pystyn uhreja tai tekijöitä auttamaan. En suoraan omana itsenäni, vaan enkeleiden kautta.
Kiitos tuosta kommentista. Olen siinä kanssasi samaa mieltä, että he eivät voi tehdä meille pahaa ilman, jos me emme siihen suostu. Uskon ja tiedän, että heillä on tarkoitus ja niin vain kuuluu olla. Kuitenkin se kokemus heidän läsnäolostaan oli niin pelottava ja oksettava, etten osaa suhtautua asiaan vieläkään, vaikka kokemuksesta on jo reilu 8 vuotta. Tiedän sen, että minun trauman ja edelliset elämäni vaikuttavat myös kokemuksiini näistä ja tiedän myös sen, miksi he helpolla minun luokse tulevat. Mutta asiasta kuitenkin haluan varoittaa, sillä niiden voimaa ei kannata ali-arvioida.
Kiitos tuestasi ja sitä minä yritän, olla aina aito. Aina se ei onnistu, sillä opettelen vielä. Toivon vielä saavuttavani sen rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuosta kommentista. Olen siinä kanssasi samaa mieltä, että he eivät voi tehdä meille pahaa ilman, jos me emme siihen suostu. Uskon ja tiedän, että heillä on tarkoitus ja niin vain kuuluu olla. Kuitenkin se kokemus heidän läsnäolostaan oli niin pelottava ja oksettava, etten osaa suhtautua asiaan vieläkään, vaikka kokemuksesta on jo reilu 8 vuotta. Tiedän sen, että minun trauman ja edelliset elämäni vaikuttavat myös kokemuksiini näistä ja tiedän myös sen, miksi he helpolla minun luokse tulevat. Mutta asiasta kuitenkin haluan varoittaa, sillä niiden voimaa ei kannata ali-arvioida.
Kiitos tuestasi ja sitä minä yritän, olla aina aito. Aina se ei onnistu, sillä opettelen vielä. Toivon vielä saavuttavani sen rauhan.
Älä pelkää niin paljon, sinun toiveitasi on kunnioitettu koska sinä et halua. Lupaa meiltä ei tarvita mutta usko siihen että ketään ei väkisin pakoteta mihinkään ellei ole jokin erityinen tarkoitus. Jos on tarkoitus niin meistä huolehditaan niin että selviämme kaiken läpi vaikka emme haluaisikaan. Pidä mieli kuitenkin avoimena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää niin paljon, sinun toiveitasi on kunnioitettu koska sinä et halua. Lupaa meiltä ei tarvita mutta usko siihen että ketään e
Kiitos jälleen. Yritän pitää mieleni avoinna, mutta jos tämä auttaa sinua ymmärtämään asiaa enemmän. Kerroin uskovani edellisiin elämämiin, uskon myös karmaan. En ole ollut muutamassa elämässäni todellakaan mikään hyvä ihminen. Olen tehnyt aivan kammottavia asioita haluessani valtaa ja vaurautta, julkisuutta ja jne. Olen myös uhrannut vauvoja "pahuudelle" vastineeksi vallasta. Tässä elämässä Olen saanut maksaa tuota todella voimakkaasti.
Ja joo, olen saanut tässä elämässä heidät pois voimakkailla rukouksilla ja pyytämällä apua. Muuta keinoa ei ole..Noiden aikaisempien elämien kokemuksien vuoksi ymmärrän sen, että heidän vaikutus voi olla todella voimakas, jos mielemme hamuaa "maallista mammonaa." He yrittävät murtaa meitä, mutta syystä. Itse ajattelen, että meidän tarkoitus elämissä/ elämässä on saavuttaa syvä sisäinen rauha. En tiedä kerkeänkö sen saavuttamaan tässä elämässä, toivoisin kovasti niin.
Luin tätä ketjua ja nyt tuli "aavistus". En tiedä kenellä, yritin kyllä lukea jokaisen kommentin, mutta en saanut kosketusta yksilöintiin. Siis aavistus tai ohje tuli mieleeni, että hoida se terveydenhuoltoon liittyvä asia heti huomenna aamulla. Jotenkin maistuu mielenterveysongelmalta. Ota yhteys heti aamulla terveydenhuoltoon. Molemmin puolin polkua oli todella synkkää ja mustaa maata.
No, samalla tuli kerrottua millaisia kokemuksia ja aavistuksia minulla on, tämä oli aika tyypillinen.
Vierailija kirjoitti:
Luin tätä ketjua ja nyt tuli "aavistus". En tiedä kenellä, yritin kyllä lukea jokaisen kommentin, mutta en saanut kosketusta yksilöintiin. Siis aavistus tai ohje tuli mieleeni, että hoida se terveydenhuoltoon liittyvä asia heti huomenna aamulla. Jotenkin maistuu mielenterveysongelmalta. Ota yhteys heti aamulla terveydenhuoltoon. Molemmin puolin polkua oli todella synkkää ja mustaa maata.
No, samalla tuli kerrottua millaisia kokemuksia ja aavistuksia minulla on, tämä oli aika tyypillinen.
Kiitos mielipiteestäsi. Minä taas saan sellaisen näyn, että sinun elämäsi on vielä todella ahdasta ja olet taipuvainen ylentämään itseäsi. Itsensä ylentäminen kertoo usein huonosta itsetunnosta, johon saa apua ihan samasta paikasta, kun kehotit ketjun ihmisiä tekemään.
Mielenkiintoista elämää sinullakin.