Näkijä, miten näet?
Olen ymmärtänyt että menneeseen näkeminen on kuin uni, nykyhetkeen näkeminen kuin ajatus ja tulevaisuuteen näkeminen on tunne, aavistus. Onko jotenkin paremmin selitettävää kuvailua näkemisen muodoille, näkeekö sama ihminen sekä eteen, tähän että taakse?
Kommentit (85)
Minä näen "menneisyyden" ikään kuin portin kautta. Näen ihmisiä ja tapahtumia. Tulevaisuus tulee taas joko selkeinä näkyinä hereillä ollessa. Näen pätkiä tulevaisuudesta tai sitten ajatuksina ja tietona, jotka tulevat päähäni. Joskus nykyhetkessä näen hahmoja, jotka koittavat kertoa jotain.
Olen kätilö ammatiltani, niin usein "hahmot" tulevat esim. silloin, jos lapsella on suurempi hätä, kun mitä käyrät näyttää tai silloin kun vaikka puudutus ei toimi kunnolla ja tiedän odottaa jos suinkin mahdollista.
Tämä taito on hyvin pitkälti kiinni siitä, kuinka henkinen olen tiettyinä aikoina. Aina tulee jonkin verran, mutta silloin kun olen avoin, niitä tulee paljon enemmän. Minäkin uskon, että meillä kaikilla on kyky, mutta sitä pitää harjoittaa. Tosin muistaen sen, että olemassa on myös puhdas pahuus. Vaikka silläkin on tarkoituksensa ja se on syystä, voi se saada aikaiseksi sinussa paljon pahaa, jos et ole varovainen. Turhaan ne eivät silti ole.
Tavallaan surullista, mutta niin ihmismäistä keskustelua. Oikeastaan ihan hyvä. Me olemme ihmisiä, hyvässä ja pahassa. Itsetutkiskelu ja henkinen kasvu ovat kuitenkin hyvä apu jokaiselle, muutenkin kuin toispaikkaisen aavistelu. Se antaa mielenrauhaa ja päämäärätietoisuutta.
Minä vaistoa asioita satunnaisesti, en voi etukäteen tiettää näenkö vai en. Tulevaa en juuri näe tai aavista, samoin menneisyyteen näkeminen on vain kerran tullut. Nykyhetki jossain toisaalla, se on se mistä minä yleensä tulen tietoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen "menneisyyden" ikään kuin portin kautta. Näen ihmisiä ja tapahtumia. Tulevaisuus tulee taas joko selkeinä näkyinä hereillä ollessa. Näen pätkiä tulevaisuudesta tai sitten ajatuksina ja tietona, jotka tulevat päähäni. Joskus nykyhetkessä näen hahmoja, jotka koittavat kertoa jotain.
Olen kätilö ammatiltani, niin usein "hahmot" tulevat esim. silloin, jos lapsella on suurempi hätä, kun mitä käyrät näyttää tai silloin kun vaikka puudutus ei toimi kunnolla ja tiedän odottaa jos suinkin mahdollista.
Tämä taito on hyvin pitkälti kiinni siitä, kuinka henkinen olen tiettyinä aikoina. Aina tulee jonkin verran, mutta silloin kun olen avoin, niitä tulee paljon enemmän. Minäkin uskon, että meillä kaikilla on kyky, mutta sitä pitää harjoittaa. Tosin muistaen sen, että olemassa on myös puhdas pahuus. Vaikka silläkin on tarkoituksensa ja se on syystä, voi se saada aikaiseksi sinussa paljon pahaa, jos et ole varovainen.
Siis mitä nämä oikein tarkoittavat? Mitä nämä hahmot ovat ja miksi? Saisitko selkeämmin kerrottua kyvyistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan surullista, mutta niin ihmismäistä keskustelua. Oikeastaan ihan hyvä. Me olemme ihmisiä, hyvässä ja pahassa. Itsetutkiskelu ja henkinen kasvu ovat kuitenkin hyvä apu jokaiselle, muutenkin kuin toispaikkaisen aavistelu. Se antaa mielenrauhaa ja päämäärätietoisuutta.
Minä vaistoa asioita satunnaisesti, en voi etukäteen tiettää näenkö vai en. Tulevaa en juuri näe tai aavista, samoin menneisyyteen näkeminen on vain kerran tullut. Nykyhetki jossain toisaalla, se on se mistä minä yleensä tulen tietoiseksi.
Mitä tarkoitat sillä että nykyhetki on jossain toisaalla?
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle mitä näet?
Tässä ketjussa ei taida olla selvänäköisten tulkintojen tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taito on hyvin pitkälti kiinni siitä, kuinka henkinen olen tiettyinä aikoina. Aina tulee jonkin verran, mutta silloin kun olen avoin, niitä tulee paljon enemmän. Minäkin uskon, että meillä kaikilla on kyky, mutta sitä pitää harjoittaa. Tosin muistaen sen, että olemassa on myös puhdas pahuus. Vaikka silläkin on tarkoituksensa ja se on syystä, voi se saada aik
Hahmot ovat minulle enkeleitä. Moni kutsuu niitä muilla nimillä, siksi puhuin hahmoista. Ne siis varoittavat minua olemaan tarkkana, vaikka juuri tuossa mainitussa syntymässä. Saatan nähdä enkeleitä ihmisten lähellä tai oikein joukkioina, jolloin tiedän, että tällä ihmisellä on silloin kovempi hätä ja hän tarvitsee suojelua.
Esim. Kerran ihmettelen kun olin menossa junaan ja näin aseman läheisyydessä paljon enkeleitä. Junaan noustessani tuli kuulutus, että emme voi jatkaa matkaa, koska raiteella oli ihminen jäänyt alle.
Pakko myös sanoa, etten pidä itseäni minään näkijänä tai muutakaan. Niin kuin sanoin, meillä kaikilla on tämä kyky, jos vain haluamme. Siinä emme siis ole erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taito on hyvin pitkälti kiinni siitä, kuinka henkinen olen tiettyinä aikoina. Aina tulee jonkin verran, mutta silloin kun olen avoin, niitä tulee paljon enemmän. Minäkin uskon, että meillä kaikilla on kyky, mutta sitä pitää harjoittaa. Tosin muistaen sen, että olemassa on myös puhdas pahuus. Vaikka silläkin
Miten sinä selviydyt töistäsi, häiritsevätkö nämä hahmot sinua jotenkin kun et saa selvää? Moneen asiaan luulisi olevan vaikea keskittyä. Kiinnostaa lähinnä kun niin monet kertovat että on hämärä näky joku hahmo tai mielikuva ja ei saa selvää että miksiköhän näin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollu lahja nähdä tai tuntea intuitiivisesti asioita ennakkoon. Usein ne koskee ihan normaalia elämää. Lapsena jo aistin energioita huoneessa. Vaikka kukaan ei sanonut mitään. Tunsin ilmapiirin ja päätin olla hiljaa. Kasvoin perheessä jossa oli alkoholismia.
Usein näyt tai asiat tulevat sattumalta. Olen hyvin henkinen ihminen vaikka vasta muutama vuosi sitten aloin tiedostaa tätä ja annoin luvan näille asioille. Tavallaan rankan kokemuksen jälkeen.
Millaista elämäsi on ollut tämän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Joku voi saada oivalluksen unen aikana.
Oivalluksia voi tulla milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ne vain tulee, jos niitä jotenkin pitäisi kuvailla niin välähdys olisi kai se sana joka kuvaa parhaiten.
Millaisia nämä välähdykset ovat, mitä sisältävät? Mitä sinä saat näistä tai mitä nämä tarkoittavat sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaas semmonen juttu että kaikki kiertää kehää ja historiakin tulee jossain vaiheessa uudestaan vastaan niin eri muodossa että kaikki historiaakaan tuntevat eivät sitä tunnista.
Samat asiat voivat toistua koska elämä on kuitenkin elämää ajanjaksosta riippumatta. Elämä sisältää aina mahdollisuuden kaikkeen mihin se pystyy. Eri aikakausina eri asiat ovat enemmän nk. tapetilla, esillä.
Vierailija kirjoitti:
Study the past if you would define the future.
Mitä tarkoitat ajatuksellasi?
Vierailija kirjoitti:
Katson esim. lottokuponkia ja ajattelen pyörivää lottokonetta. Oikeat numerot yksitellen muuttuvat vihreiksi. Harmittaa ettei omatunto salli pelaamista. Petkuttamistahan se olisi.
Tämä taisi olla huumorilla, oletan.
Kertokaa avoimemmin näistä kokemuksistanne, ei muuten oikein saa selvää mistään kokemuksistanne.
Selviydyn työstäni hyvin ja tiedän kyllä ajatuksena nopeasti mikä on pielessä tai väärin. Näen siis enkeleitä, vaikka hahmoina niistä puhuinkin. He tarpeen mukaan ovat suojelemassa äitiä tai lasta.
Vierailija kirjoitti:
Selviydyn työstäni hyvin ja tiedän kyllä ajatuksena nopeasti mikä on pielessä tai väärin. Näen siis enkeleitä, vaikka hahmoina niistä puhuinkin. He tarpeen mukaan ovat suojelemassa äitiä tai lasta.
Mitä sinä ajattelet muuten tästä, tuoko tämä sinulle lohtua tai jotakin muuta? Ei tarvitse arastella kertomista.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa avoimemmin näistä kokemuksistanne, ei muuten oikein saa selvää mistään kokemuksistanne.
Mielestäni kerroin aika tarkkaan esim. Noista enkelikokemuksista. Olen nähnyt paljon omaa tulevaisuuttani koskevia näkyjä. Nämä tapahtuvat hereillä ja ikään kuin minulle "syötetään" pala tulevaisuutta. Esimerkiksi olin naimisissa ja minulle tuli pätkä siitä, että vaihdan mieheni lennossa toiseen. En ole koskaan elämässäni niin tehnyt, eikä se edes sovi minun arvoihin. Olin jopa vihainen ja nauravainen tälle näylle. Olimme juuri menneet naimisiin, aivan liian nopeasti. Ex mieheni muututtua väkivaltaiseksi miespuolinen työkaverini auttoi minua ja jätin mieheni. Läheinnyimme tämän työkaverin kanssa ja olen edelleen hänen kanssaan 7 vuotta myöhemmin.
Näyt tulevaisuudesta koskee siis useimmiten itseäni. Joskus näen toisten ihmisten aikaisempia elämiä. Tiedän siis missä he ovat olleet ja tehneet. Se on kyllä harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö sinä näitä enkeleitä mielessäsi vai itsesi ulkopuolella?
Study the past if you would define the future.