Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin käytöstä tietävät

Vierailija
05.09.2025 |

En ole ennen Toria käyttänyt, mutta nyt sinne rekisteröidyin. Jos tunnistaudun (pankkitunnuksilla), niin ei kai se tarkoita toridiilin käyttöönottoa samalla? En halua sitä ottaa käyttöön. Kuitenkin tahtoisin olla luotettavanoloinen ja viestejäkään ei voi näemmä lukea ilman tunnistautumista. Mitään lisäpalveluita en kuitenkaan halua. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä päättää millä tavalla myy. Ostaja voi skipata ilmoitukset, joiden toimitustapa ei vastaa omia toiveita. No tori on muutenkin persaukisten temmellyskenttä, joten ei ihme, että luetunymmärtäminen on välillä niin ja näin. Itse lopetin torin käytön myymiseen, kun yksi ostaja vaati postitusta tuotteeseen, jonka myynti-ilmoitukseen olin laittanut vain nouto. Lupasin toimittaa tuotteen itse, kun kuljen joka tapauksessa paikkakunnan ohi seuraavana päivänä. Ei käynyt, vein lopulta tuotteen ostajan postiin ja soittivat sieltä ostajealle, että paketti on noudettavissa.  Toinen kokemus oli, että aikuinen ostaja ei ymmärtänyt, että 24" lasten polkupyörä ei ole aikuiselle sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme