Kun veljeni erosi, äitini sanoi, että koulutettu mies löytää aina uuden naisen
Ja niin kävikin, vaikka siitä tuli silloin riita äitini kanssa. Tuo tuntuu pätevän juuri koulutettuihin ja hyvässä työssä oleviin noin nelikymppisiin miehiin. Veljenikin oli nuorena nörtti, ja mietin löytääkö tyttöystävää ikinä.
Kommentit (3)
Minäkin joskus luulin, että koulutus parantaisi mahdollisuuksiani löytää kumppani.
Mutta ei se aiNakaan toistaiseksi ole helpottanut; sinkkuna olen niin kuin opintojani ennen, kuin niiden aikanakin.
Ehkä syy on myös siinä, että en ole ensimmäisenä kertomassa, mitä olen koulutukseltani tai mitä teen työkseni.
Mutta ymmärrän toki, että naiset ovat sitä (koulutustani tai työpaikkani) minulta esim treffeillä kysyneet.
Mikseivät olisi; jos ovat suunnilleen yhtä paljon opiskelleet, niin tietävät, että se on vienyt ja ottanut tähän astisesta elämästäni ison osan. - Omalta osaltani voin sanoa, että alani on, jotain, mistä olen ja olen ollut aidosti kiinnostunut ja haluan käyttää siihen aikaani jatkossakin ja opiskella ja oppia siitä ja monesta muusta asiasta lisää.
Jos hän on DI. Silloin väittämä pitää täysin paikkaansa.
Toki löytää. Mutta jos veljesi oli se, joka sössi, niin kyllä se uusikin liitto voi mennä karille.