Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelle mitä olen tehnyt tänään ja hän suuttui

Vierailija
04.09.2025 |

Kerroin kiireisestä työpäivästäni ja lastemme ongelmista, jotka ratkaisin töistä käsin. Onko hänellä varaa suuttua siitä, että jaoin päivän tapahtumat hänen kanssaan? Mitä muuta olisin voinut tehdä, sillä kuuluhan nämä myös isälle?

Taustaa sen verran, että olin ennen kotivanhempana ja mies on omaksunut roolikseen, että minä ratkaisen lasten ongelmatilanteet, kun taas hänen ei  mielestään kuuluisi edes tietää niistä, koska hänen työ yms..Miten tuollaisen ihmisen kanssa voi jakaa vastuuta? Sanoi että kuormitan häntä vaikka kerroin asiat asioina ilman valitusta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi hoitaa ja hemmotella miestä.

Vanha ohje kotirouvalle 50-luvulta: vaikka sinun kuinka tekisi mieli uutta keväthattua, niin malta mielesi, kun mies tulee kotiin. Anna hänen ensin levätä ja syödä, sitten voit esittää asiasi.

Olet liian ylivoimainen/puhelias.

Mies ei oikeasti olisi halunnut lapsia.

Valitse näistä.

Valitsemme sinkkuuden.

T. Kaikki naiset

Ihanaa, sitten voitte lopettaa näiden paskaketjujen tehtailun

t. kyllästyneet miehet

Emme todellakaan voi. Valistamme vielä tyttäriämme miesten paskuudesta, jotta osaavat varoa.

Miksi valittaisit miehistä kun olet ikisinkku ja kaikki muutkin naiset valitsee sen?

Vierailija
22/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ihan itse aiheuttanut tilanteesi, ja vienyt mieheltäsi kaiken vanhemmuuden. 

Jaksuja vaan, niin makaa kuin petaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä rakastan näitä ketjuja missä suomen paskimmat naiset itkee kuinka ne otti huonon miehen itselleen.

Sit kun olette 50, alatte kaipaamaan hyvää ukkoa... voimme kaikki pohtia miksi et kelpaa enää siinä vaiheessa :D

Vierailija
24/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mieheltä miten hän jatkossa ottaa hoitaakseen osan lasten ongelmista. Kerro että hän on lasten isä eikä mikään naapuri jolle mahdolliset ongelmat eivät kuulu. Kun mies valittaa että hänellä on työt niin vastaat vain että niin sinullakin nykyään. Ja vaikka aikaisemmin hoidit kaikki lasten ongelmat itse kun olit kotona niin nyt molemmat olette töissä eikä ole reilua että mies ei edes suostu kuuntelemaan lasten ongelmia.

Tutkimusten mukaan n. 85% kaikista lapsista suomessa on ns. käenpoikasia. Mies ei siis luultavasti ole siittäjä

Nämä prosentit paranee vaan. Kohta niitä käenpoikasia on asiantuntijoiden mukaan 115 % kaikista lapsista.

Vierailija
25/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mieheltä miten hän jatkossa ottaa hoitaakseen osan lasten ongelmista. Kerro että hän on lasten isä eikä mikään naapuri jolle mahdolliset ongelmat eivät kuulu. Kun mies valittaa että hänellä on työt niin vastaat vain että niin sinullakin nykyään. Ja vaikka aikaisemmin hoidit kaikki lasten ongelmat itse kun olit kotona niin nyt molemmat olette töissä eikä ole reilua että mies ei edes suostu kuuntelemaan lasten ongelmia.

Tutkimusten mukaan n. 85% kaikista lapsista suomessa on ns. käenpoikasia. Mies ei siis luultavasti ole siittäjä

Nämä prosentit paranee vaan. Kohta niitä käenpoikasia on asiantuntijoiden mukaan 115 % kaikista lapsista.

Viimeisestä tutkimuksesta on pari vuotta, tuo on luku siitä.

Vierailija
26/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
27/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nainen valinnut jonkun urpon persu juntin miehekseen ja siittänyt sille lapsia.

Vierailija
28/29 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen valinnut jonkun urpon persu juntin miehekseen ja siittänyt sille lapsia.

Ei naiset noin tee

Suomalaiset spermaviemärit kyllä

Vierailija
29/29 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskustelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan