Onko doggy style asento naisten mielestä nöyryyttävä?
Usein naiset kirjoittavat että tykkäävät takaapäin asennosta, mutta eikö se ole heidän mielestään yhtään nöyryyrrävä? Olla nelinkontin ja mies määrää kokonaan tahdin ja naisen peppureikäkin nähtävillä tuossa asennossa. Ehkä naiset tykkäävät nimenomaan siksi siitä, kun halauvat olla nöyryytetyssä asemassa seksi aikana?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihana asento. Vielä kun laskee rinnan ihan alas ja on täysin pylly pystyssä, tuntuu ihanalle. Ja jos mies tykkää ja kertoo sen, niin alkaa kosteus lisääntyä ja pillu supistella entistä enemmän.
Minunkin vaimovainajani halusi tätä usein. Olimme molemmat melko paksuja ja minulla on aika lyhyt, n. 12cm penis. Tässä pääsin syvimmälle ja vaimo pääsi hyväilemään klitoristaan ja sai orgasmin. Se oli ainoa asento, jossa hän sai orgun minun tappini sisällään. Se antoi myös minulle harhaluulon, että minä olin jotenkin vaikuttanut orkkuun.
Meillä On tuo asento käytössä juurikin alistus tarkoituksessa. Yleensä vielä käteni ovat kahlitut tai sidotut, jolloin joudun olemaan otsa maassa ja peppu pystyssä niin etten voi tehdä mitään muuta kuin olla vain naitavana. Toinen vastaava alistaminen tapahtuu, kun minut sidotaan kädet selän taakse kahlittuna nilkoista pöydänjalkoihin ja kellistetään mahalleen pöydälle. Siitä asennosta on mahdoton päästä pois jolloin taas ollaan tilanteessa jos ei voi kun odottaa mitä tapahtuu ja miten kauan homma kestää.
N36
Mukavahan tuo on, näkee kunnolla miten kanki uppoaa pilluun ja samalla voi dippailla sormea naisen pyllyreikään
Yksi suosikki asennoistani. En pidä nöyryyttävänä. Pidän siitä, että mieheni saa määrätä tahdin ja ns ottaa minut. Tosin tykkään myös olla päällä ja me ainakin vaihdellaan asentoja. Tuo on yleensä se viimeinen, jossa mieheni viimeistään tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aika estoinen. Tuo on yksi niistä asioista jotka tuntui vaikealta. Nykyinen mieheni tykkää panna noin, koska haluaa katsella pyllyä. En koe olevani nöyryytetty. Yritän olla ajattelematta oikeastaan koko asiaa, lähinnä sitä "näköalaa" joka siellä on. Ajattelen mieluummin että mies oikeasti tahtoo tehdä noin ja katsella minua sieltä suunnasta. Sillä tavalla pystyn "sietämään" tilanteen
Jotenkin kiihotuin kirjoituksestasi, olisi ihana naida sinua rajusti takaa ja samalla h u o r i t e l l a.
Sub minussa tykkäisi tuosta. Mutta muuten ei tunnu kovin hyvältä, nautin hitaammasta tekemisestä. Toki kutsua voi silloinkin miksi haluaa...
Puoliso lähes aina pyllistää minulle, kun haluaa kovaa kullia pyllyynsä.
Ei tuossa mitään alistavaa ole ja jotenkin vaan tuntuu todella hyvältä, kun painetaan takaa päin. Mies voi hieroa klitorista samalla tai sitten voin tehdä sen itse. Ollaan sovittu ettei peräaukkoon kosketa ja siksi voi olla rennosti ja nauttia vaan kullista sisällä.
Ei ole. On erittäin " tyydyttävä ". Saa aina orgasmin siinä asennossa nopeasti.
N
Naista voimaannuttava asento. Mies joutuu olemaan naisen takapuolen kanssa tekemisissä. Pyllistys miehelle.
En tykkää, menee ilmaa pilluun ja se sattuu. Haluan myös nähdä mieheni kasvot kun rakastelemme. Alistamisesta tai sitomisesta en ole ikinä ollut kiinnostunut; omasta vapaasta tahdostani teen mitä kulloinkin olen tekemässä.
Mikä siinä on, että niin monelle naiselle tuntuu olevan tärkeää nähdä ne kasvot? Etkö näkemättä tiedä, että kuka siellä pökkii?
Vaimoni kyllä nousee kiertoradalle varsin liukkaasti, kun samalla hyväilen hellästi hänen klitoristaan ja toisella kädellä nännejä. Sitten hetki lempeään tahtiin ja pian uusi kiihdytys, jonka puristuksissa yleensä omakin kuti lähtee. Hekumallista katsottavaa.
Täytyy olla jotain henkisen puolen haasteita, jos takaapäin pano koetaan nöyryyttäväksi. Ja aika usea tuntuu ajettelevan näin.
Hä? Miten joku ihanan intiimi ja kaunis asia oman kumppanin kanssa voisi olla mitenkään nöyryyttävää? Täytyy olla päässä jotain sekaisin jos saa todennäköisesti maailman yleisimmästä, tuiki tavallisesta seksiasennosta tehtyä nöyryyttävää.
Doggy on ihana asento jossa nainen voi olla ihan yhtä aktiivinen kuin mieskin. Meillä tää on repertuaarissa joka kerta.
Ja news flash: kaikilla ihmisillä on peräaukko, joten hihihih...onpa nöyryyttävä homma tosiaan jos sellainen löytyy jos hui kamala, jos kumppani sen ihan pääsee näkemäänkin. Maailman luonnollisin asia. Lapsiako te olette?