Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko doggy style asento naisten mielestä nöyryyttävä?

Vierailija
04.09.2025 |

Usein naiset kirjoittavat että tykkäävät takaapäin asennosta, mutta eikö se ole heidän mielestään yhtään nöyryyrrävä? Olla nelinkontin ja mies määrää kokonaan tahdin ja naisen peppureikäkin nähtävillä tuossa asennossa. Ehkä naiset tykkäävät nimenomaan siksi siitä, kun halauvat olla nöyryytetyssä asemassa seksi aikana?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla porukalla sekaisin doggy style ja takaa päin asennot. Puhutaan doggystä jos vain pannaan normaalisti takaa päin. Itse paneskelen naisen tahdosta usein takaa päin, mutta doggya ei ole ollut. Ugh....olen puhunut

Ja lisäyksenä vielä, doggyssä et nää mitään preikää

Vierailija
42/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihana asento. Vielä kun laskee rinnan ihan alas ja on täysin pylly pystyssä, tuntuu ihanalle. Ja jos mies tykkää ja kertoo sen, niin alkaa kosteus lisääntyä ja pillu supistella entistä enemmän.

Tästä tuli viime talvena lempiasentoni. Mieheni oli kahden viikon työmatkalla ja minut iski komea tanssttaja Vantaa Hotellilla. Kun hän näki takkahuoneemme paimentolaismaton, hän halusi ehdottomasti sen päälle lemmiskelemään. Siellä hän sananmukaisesti otti minut lyhyehköllä, mutta tosi paksulla lemmentyökalullaan. Sen yön aikana sain elämäni ensimmäisen sarjaorgasmin ja monta yksittäistä. Hän purkautui minuun kolme kertaa. Aamulla hän lähti töihin, eikä suostunut kertomaan yhteystietojaan. Vaimo on kuulemma epäluuloinen ja mustasukkainen, jos naisilta tulee viestejä tai puheluita. 

Sen yön jälkeen olen houkutellut miehenikin paimentolaismatolla ja samaan asentoon. Eihän hän yhtä hyvä ole, mutta aina voi käyttää mielikuvitusta ja kuvitella toisen uroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttävä miehelle. Nainen pyllistää miehelle.

Vierailija
44/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nöyryyttävä. 

Vierailija
45/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestähän siinä nöyryytetään. Nainen näyttää miehelle persettään.

Vierailija
46/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Rakastavan ja fiksun miehen kanssa oikein kuuma ja nautinnollinen asento. Mene vain itse nurkkaan häpeämään kaikkea mahdollista ja aikuistu. 

Vierailija
47/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mielestäni nöyryyttävä ole, mutta itse en tuohon asentoon enää ikinä suostu. Entinen miesystäväni halusi kanssani aina tuossa asennossa, ja myöhemmin selvisi, että hän ei pitänyt ulkonäöstäni. Mulle on siis tullut jonkinlainen "ahdistus" kyseistä asentoa kohtaan :( 

Vierailija
48/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se luottoa vaatii. Kun olet siinä aivan perse pystyssä pää patjaa vasten, niin olet aivan miehen armoilla.

Eksäni työnsi kerran ihan ilman lupaa sormen perseeseeni ja sen jälkeen siinä asennossa olen tuntenut itseni erittäin haavoittuvaiseksi ja kesti kauan ennen kuin pystyin luottamaan nykyiseen mieheeni niin paljon, että antauduin hänelle tuohon asentoon.

Vierailija
49/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mielestäni nöyryyttävä ole, mutta itse en tuohon asentoon enää ikinä suostu. Entinen miesystäväni halusi kanssani aina tuossa asennossa, ja myöhemmin selvisi, että hän ei pitänyt ulkonäöstäni. Mulle on siis tullut jonkinlainen "ahdistus" kyseistä asentoa kohtaan :( 

Paa pussi päähän.

Vierailija
50/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy on ainoa asento mihin suostun naisen kanssa. Ja hyvin menee.

Vierailija
51/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina epäillyt tuon tyylin olevan sellainen, ettei nainen saa siitä oikein mitään.

On se upea näky, peppu ja kapea uuma. Lanteista kiinni ja ooh.

Vierailija
52/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Tämä on juurikin totta, naisen nautinnnon ehdoilla meillä onnistumisprosentti kanssa luokkaa  90%

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan miten mies haluaa. Saako nainen tuossa mitään?

Meillä saadaan yhtäaikainen orgasmi? 75% panoistamme päättyy doggyssä. Tottakai joudun himmsilemaan ja säätelemään omaa mutta kun vaimo alkaa lähestyä paukutan kunnolla loppuun. 

Vierailija
53/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä vähän, koska tuossa asennossa olet vain ottavana osapuolena.

Vierailija
54/54 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä vähän, koska tuossa asennossa olet vain ottavana osapuolena.

Tuosta olen eri mieltä. Kyllä rouva tarjoaa siinä sekä näkymää että upeaa hoitoa. Minunkin lyhyt, 13cm tappini pääsee kunnon nautintoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi