Onko doggy style asento naisten mielestä nöyryyttävä?
Usein naiset kirjoittavat että tykkäävät takaapäin asennosta, mutta eikö se ole heidän mielestään yhtään nöyryyrrävä? Olla nelinkontin ja mies määrää kokonaan tahdin ja naisen peppureikäkin nähtävillä tuossa asennossa. Ehkä naiset tykkäävät nimenomaan siksi siitä, kun halauvat olla nöyryytetyssä asemassa seksi aikana?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihana asento. Vielä kun laskee rinnan ihan alas ja on täysin pylly pystyssä, tuntuu ihanalle. Ja jos mies tykkää ja kertoo sen, niin alkaa kosteus lisääntyä ja pillu supistella entistä enemmän.
Tästä tuli viime talvena lempiasentoni. Mieheni oli kahden viikon työmatkalla ja minut iski komea tanssttaja Vantaa Hotellilla. Kun hän näki takkahuoneemme paimentolaismaton, hän halusi ehdottomasti sen päälle lemmiskelemään. Siellä hän sananmukaisesti otti minut lyhyehköllä, mutta tosi paksulla lemmentyökalullaan. Sen yön aikana sain elämäni ensimmäisen sarjaorgasmin ja monta yksittäistä. Hän purkautui minuun kolme kertaa. Aamulla hän lähti töihin, eikä suostunut kertomaan yhteystietojaan. Vaimo on kuulemma epäluuloinen ja mustasukkainen, jos naisilta tulee viestejä tai puheluita.
Sen yön jälkeen olen houkutellut miehenikin paimentolaismatolla ja samaan asentoon. Eihän hän yhtä hyvä ole, mutta aina voi käyttää mielikuvitusta ja kuvitella toisen uroon.
Nöyryyttävä miehelle. Nainen pyllistää miehelle.
Miestähän siinä nöyryytetään. Nainen näyttää miehelle persettään.
Miksi olisi? Rakastavan ja fiksun miehen kanssa oikein kuuma ja nautinnollinen asento. Mene vain itse nurkkaan häpeämään kaikkea mahdollista ja aikuistu.
Ei se mielestäni nöyryyttävä ole, mutta itse en tuohon asentoon enää ikinä suostu. Entinen miesystäväni halusi kanssani aina tuossa asennossa, ja myöhemmin selvisi, että hän ei pitänyt ulkonäöstäni. Mulle on siis tullut jonkinlainen "ahdistus" kyseistä asentoa kohtaan :(
Kyllähän se luottoa vaatii. Kun olet siinä aivan perse pystyssä pää patjaa vasten, niin olet aivan miehen armoilla.
Eksäni työnsi kerran ihan ilman lupaa sormen perseeseeni ja sen jälkeen siinä asennossa olen tuntenut itseni erittäin haavoittuvaiseksi ja kesti kauan ennen kuin pystyin luottamaan nykyiseen mieheeni niin paljon, että antauduin hänelle tuohon asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mielestäni nöyryyttävä ole, mutta itse en tuohon asentoon enää ikinä suostu. Entinen miesystäväni halusi kanssani aina tuossa asennossa, ja myöhemmin selvisi, että hän ei pitänyt ulkonäöstäni. Mulle on siis tullut jonkinlainen "ahdistus" kyseistä asentoa kohtaan :(
Paa pussi päähän.
Doggy on ainoa asento mihin suostun naisen kanssa. Ja hyvin menee.
Olen aina epäillyt tuon tyylin olevan sellainen, ettei nainen saa siitä oikein mitään.
On se upea näky, peppu ja kapea uuma. Lanteista kiinni ja ooh.
Vierailija kirjoitti:Tämä on juurikin totta, naisen nautinnnon ehdoilla meillä onnistumisprosentti kanssa luokkaa 90%
Vierailija kirjoitti:
Aina puhutaan miten mies haluaa. Saako nainen tuossa mitään?
Meillä saadaan yhtäaikainen orgasmi? 75% panoistamme päättyy doggyssä. Tottakai joudun himmsilemaan ja säätelemään omaa mutta kun vaimo alkaa lähestyä paukutan kunnolla loppuun.
On se kyllä vähän, koska tuossa asennossa olet vain ottavana osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä vähän, koska tuossa asennossa olet vain ottavana osapuolena.
Tuosta olen eri mieltä. Kyllä rouva tarjoaa siinä sekä näkymää että upeaa hoitoa. Minunkin lyhyt, 13cm tappini pääsee kunnon nautintoon.
Ja lisäyksenä vielä, doggyssä et nää mitään preikää