Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ettekö uskalla kirjoitta palstalle kokemuksistanne

Vierailija
04.09.2025 |

Kun täällä teilataan naiset niin kovin matalaksi,.ja heidän omat koemuksensa

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä ihmettelen kuinka miehesi on päätynyt sänkyyn sun kanssa, kun kerran pidät miehiä tyhminä ja haukut heitä koko ajan."

(Lainaukset näyttää menevän ihan hassusti niin laitoin näin)

Missä olen haukkunut miehiä? :/

Olen kirjoittanut tähän ketjuun tuon yhden viestin, enkä ole muutenkaan palstalla haukkunut miehiä tai pitänyt heitä tyhmänä? Ainoa edes mollaamiseksi tulkittava mitä ikinä olen vauva-palstalle kirjoittanut on ollut jotkut AV:n puolella olevat kokemukset jotka eivät liity seksiin.

Seksuaalisesti minulla itselläni ei edes ole miehistä mitään huonoa kokemusta, deittailun ja viestittelyn asteella kyllä olen tavannut sellaisia miehiä että huhhei, liekö palsta-aktiiveja. ;D

Ja olen varma että heteromiehet ovat myös tavanneet vähintään kyseenalaisia naisia vähintään viestittelyn asteella, ihmisiä kun on joka lähtöön. Ja asemallekin jää osa. 

Vierailija
62/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä.Täältä saa sellaiset luodit, ettei edes Ukrainassa varmaan. Todella huono vertaus, myönnän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihanaa puhua miesten kanss tasavertaisesti seksistä ja rakkaudestakin, Mutta ei se käy, naiset aina  painetaan olkiin, kuten kai sängyssäkin-

Vierailija
64/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ihanaa puhua miesten kanss tasavertaisesti seksistä ja rakkaudestakin, Mutta ei se käy, naiset aina  painetaan olkiin, kuten kai sängyssäkin-

Valitkaa seuranne hiukan tarkemmin.

Vierailija
65/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitkaa seuranne hiukan tarkemmin.Miten  sen palstalla teet? Kerro nyt,.

Vierailija
66/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitkaa seuranne hiukan tarkemmin.Miten  sen palstalla teet? Kerro nyt,.

Voit puhua myös ihan oikeassa elämässä!

Vierailija
67/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on itsekkäitä miehiä, jotka ylpeilevät huonoilla seksitaidoillaan. Täällä on jopa miehiä, jotka mollaavat naisten orgasmia. Ei ihme, että heterosuhteissa on orgasmikuilu naisten häviöksi ja että naiset viihtyvät yhä enemmän sinkkuna. Mielestäni nämä miehet voisivat olla vielä yksinäisempiä. 

Vierailija
68/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on itsekkäitä miehiä, jotka ylpeilevät huonoilla seksitaidoillaan. Täällä on jopa miehiä, jotka mollaavat naisten orgasmia. Ei ihme, että heterosuhteissa on orgasmikuilu naisten häviöksi ja että naiset viihtyvät yhä enemmän sinkkuna. Mielestäni nämä miehet voisivat olla vielä yksinäisempiä. 

Valitettavasti näitä on myös irl. Jos mies on hyvä sängyssä ja oikeasti pitää seksistä sekä mies aidosti välittää naisen naitinnosta ja orgasmista, miehestä kannattaa pitää kiinni. Ja laita samalla lotto vetämään, onnekas kun olet. 

Vierailija
69/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Go Girl Go!

#annavihasinäkyä

Vierailija
70/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä..kun voisikin puhua asiallisesti juuri noista asioista.

p.s. löytyy meitä asiallisiakin ja naisia arvostavia miehiä 

Vierailija
71/74 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltä lainattua:"Vain nainen voi olla niin tyhmä...". Naisviha on tämän palstan keskeinen ominaisuus. Sanomaa ei nyt vain kiinnosta moderoida tätä  palstaa kunnolla, ymmärrän kyllä media-alan ahdingon, mutta en voi olla vertaamatta siihen, että googlatessani omasta omituisuudestani, löysin asiallista keskustelua maailmalta. Ilman naisvihaa, ilman "kuvottavinta mitä voin kuvitella" -kommentteja.

Vierailija
72/74 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen keskustelu olisi kivaa, mutta tällä palstalla se ei onnistu. Turha siis kirjoittaa mitään.

Vierailija
73/74 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltä lainattua:"Vain nainen voi olla niin tyhmä...". Naisviha on tämän palstan keskeinen ominaisuus. Sanomaa ei nyt vain kiinnosta moderoida tätä  palstaa kunnolla, ymmärrän kyllä media-alan ahdingon, mutta en voi olla vertaamatta siihen, että googlatessani omasta omituisuudestani, löysin asiallista keskustelua maailmalta. Ilman naisvihaa, ilman "kuvottavinta mitä voin kuvitella" -kommentteja.

Pakollinen kirjautuminen vähentäisi jo ongelmia paljon, mutta silloin vähenisi trafiikki sivulle ylipäänsä, ja sehän ei ole järjestävän seuran etu. Täytyy muistaa että mainostuloja tulee sitä enemmän mitä enemmän sivustolla hengataan, ja sitä hengailua tulee sitä enemmän mitä enemmän riidellään ja vängätään.

Ainoa mitä itse voi tehdä on keskustella asiallisesti vaikka kuinka tekisi mieli vittuilla ja liputtaa provot suohon.

Vierailija
74/74 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go Girl Go!

#annavihasinäkyä

Vilkaisepa palstan etusivun viestit läpi ja reagoithan jokaiseen naisvihaviestiin samalla tavalla kuin tähän. 

Reagoithan samalla tavalla myös naisten nautintoa ja orgasmeja vähätteleviä viestejä. 

Jos et tee niin, pidä turpasi jatkossa kiinni. 

Miehet tulevaisuudessa ovat yhä yksinäisempiä ja se ei ole naisten vika. Tämä on vain looginen seuraus naisten huonosta kohtelusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä