Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ettekö uskalla kirjoitta palstalle kokemuksistanne

Vierailija
04.09.2025 |

Kun täällä teilataan naiset niin kovin matalaksi,.ja heidän omat koemuksensa

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän täällä on naisia, jotka ovat kirjoitelleetkin, mutta valitettavan harva kylläkin, Mutta se ei ole ihme, sillä heidän tapansa tai toiveensa nauttia, on ammuttu alas kovin sanoin ja syyttävästi jopa. 

Ei ole edes anonyyminä kiva kuulla kuinka tyhmä huono, tunnoton pillusi on, ja miten väärällä tavalla saat jos saat, orgasmisi.  Naiset ovat herkempiä kuin miehet usein, joten tämän shaissen kun saa niskaansa oikein ryöpyttämällä, ei ole ihme ettei halua sitten enää kirjoitella kokemuksistaan.

Vielä kauheampaa on se, kun nainen lyttää toisen naisen tavan saada orgasminsa. Yhdyntäorgasmin nimenomaan.

Ei ole yksikään nainen lytännyt, en ainakaan minä ole sellaista lukenut. älä taas keksi juttujasi. Toisinpäin kyllä, "mene räpläämään sitä klitoristasi" kun eihän sulla

Älä puhu paskaa. Tulet aina paikalle ulisemaan, kun aletaan puhua yhdynnästä ja sen tuottamasta orgasmista. Etkö sinäkään muista, mitä tänne kirjoittelet?

Vierailija
42/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tappelemista..

Mutta hei älkää käyttäkö lesboa haukkumasanana! Se on typerää ja vanhanaikaista. Se antaa negatiivisen kuvan toisten seksuaaliselle suuntautumiselle.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on että KH hoitaa klitan mainostusta!! Kukaan ei sitä tarpeeksi muista! Pääsääntöisesti se on naisten nautinnon lähde, vaikka mitä kuka jankkasi ja jotkut voi pelkässä yhdynnässä saada. 

Vierailija
44/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tappelemista..

Mutta hei älkää käyttäkö lesboa haukkumasanana! Se on typerää ja vanhanaikaista. Se antaa negatiivisen kuvan toisten seksuaaliselle suuntautumiselle.

N36

Etkö näe kuka tappelee ja käyttää lebosanaa.Kun toinen vaan keksii päästään ihan todella mitä sattuu, pitäiskö olla sanomatta vastaa, eli olla vaan hiljaa.En minä suostu miehen alentamaksi kun ei siinä ole totuuden häivääkään. Suostuisitko itse?

Vierailija
45/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tappelemista..

N36

Lesbo tuo mieleen värjätysvivukaljun ja rekkiksen. Hyi v.ttu!

Vierailija
46/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on että KH hoitaa klitan mainostusta!! Kukaan ei sitä tarpeeksi muista! Pääsääntöisesti se on naisten nautinnon lähde, vaikka mitä kuka jankkasi ja jotkut voi pelkässä yhdynnässä saada. 

Ja saakin parhaiten juuri siinä yhdynnässä. Jos mies ei suostuisi panemaan minua, lentäisi ovesta ulos samantien.

Vierailija
47/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kertomasta omista yhdyntäorgasmeista, kun jo sekosi asiasta täysin.

Vierailija
48/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tappelemista..

N36

Etkö näe kuka tappelee ja käyttää lebosanaa.Kun toinen vaan keksii päästään ihan todella mitä sattuu, pitäiskö olla sanomatta vastaa, eli olla vaan hiljaa.En minä suostu miehen alentamaksi kun ei siinä ole totuuden häivääkään. Suostuisitko itse?

Joo, sinä KH ymmärrät kaiken tahallasi väärin ja haastat riitaa. Et koskaan vastaa, jos joku sulta jotain kysyy. Jokainen joka on kanssasi eri mieltä, on väärässä.  Kaiken lisäksi sun juttusi on kuin rikkinäinen levy, joka pyörii paikoillaan kerrasta toiseen. Keskustelu sun kanssa on täysin hedelmätöntä ja siitä syystä sulle v.ttuillaan täällä niin paljon. Sun omalla käytökselläsi on syy kaikkeen tähän.

Vierailija
49/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tappelemista..

N36

Mun mielestä lesbous on suurta haaskausta.

Vierailija
50/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä ymmärrä tätä väitettä, että miehet vähättelisi klitorista. Eivät varmasti vähättele koska ei taida yksikään nainen saada yhdynnässä jos klitorista ei ole hyväilty esileikeissä ennen yhdyntää. Toiset naiset tarvitsee sitä vielä yhdynnässä, toisten naisten klittaan ei saa koskea ollenkaan ja koskeminen vain haittaa orgasmien saamista. Eikä silloinkaan miehet valita klitan koskettelusta. Mutta naiset täällä alkavat jatkuvasti soittamaan suuta ja väittävät miesten vähättelevän klitorista. SItten vielä perustelevat sillä että vain harvat naiset saa yhdynnässä. Mikä peruste se on, jos itse ei kuuli saavien joukkoon. Ette te voi edustaa kaikkia naisia. Vähemmälläkin miehiltä palaa käämit, kun ovat itse nähneet ja kokeneeet naisten yhdyntähaluja ja yhdyntäorgasmeja. 

Vierailija
51/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi olla niin tyhmä, että pelkää anonyymiä keskustelupalstaa. Haloo, mitä ne nimettömät viestit voivat sinulle muka tehdä??

Yhtä tyhmä kuin miehet, jotka maalittavat, poistattavat, uhkailevat ym ym.

Missä yhteydessä näitä on tehty? Poistattavat, uhkailevat.

Sulla ei kyllä ole asiat jiirissä. Voi kun ymmärtäisit hakea apua. Läheisilläsi ei ole kyllä hyvä olla seurassasi.

En ole kh, mutta nettiväkivaltaa on maailma täynnä. Toisinaan siitä tulee ihan oikeaa ja fyysistä. 

Vierailija
52/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi olla niin tyhmä, että pelkää anonyymiä keskustelupalstaa. Haloo, mitä ne nimettömät viestit voivat sinulle muka tehdä??

Sulla ei kyllä ole asiat jiirissä. Voi kun ymmärtäisit hakea apua. Läheisilläsi ei ole kyllä hyvä olla seurassasi.

En ole kh, mutta nettiväkivaltaa on maailma täynnä. Toisinaan siitä tulee ihan oikeaa ja fyysistä. 

Ja miten tämä nyt liittyy tähän ketjuun?

Vierailija
53/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pelota. Käyn palstalla satunnaisesti ja usein palsta on täynnä sairasta settiä mm naisvihaa ja naisen kivun seksualisointia. 

Olen hyvin seksuaalinen ja saan helposti orgasmeja mutta seksi miehen kanssa on mielestäni liian usein aivan turhaa touhua. Olenkin luopunut miehistä jo aikaa sitten. Se touhu ottaa enemmän mitä antaa. Miehet ovat usein laiskoja ja itsekkäitä rakastajia ja liian usein heillä on ongelmia joko por non tai seisokin kanssa.

Orgasmeja ja nautintoa tarvitsen ja saan joka päivä.

En ole tavannut yhtä seksuaalista miestä mitä itse olen. Enkä tule tapaamaan, sillä minua ei kiinnosta enää tyytyä eikä opastaa oppimatonta loputtomasti. Pihtailua en jaksa enää katsella. Enkä poketumputtelua. 

Tämä mielipide tulee herättämään polemiikkia. Aivan sama. En ole sitä lukemassa. 

Vierailija
54/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia punapäisten naisten vessatarinoista?

Vierailija
55/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua pelota. Käyn palstalla satunnaisesti ja usein palsta on täynnä sairasta settiä mm naisvihaa ja naisen kivun seksualisointia. 

Olen hyvin seksuaalinen ja saan helposti orgasmeja mutta seksi miehen kanssa on mielestäni liian usein aivan turhaa touhua. Olenkin luopunut miehistä jo aikaa sitten. Se touhu ottaa enemmän mitä antaa. Miehet ovat usein laiskoja ja itsekkäitä rakastajia ja liian usein heillä on ongelmia joko por non tai seisokin kanssa.

En ole tavannut yhtä seksuaalista miestä mitä itse olen. Enkä tule tapaamaan, sillä minua ei kiinnosta enää tyytyä eikä opastaa oppimatonta loputtomasti. Pihtailua en jaksa enää katsella. Enkä poketumputtelua. 

Tämä mielipide tulee herättämään polemiikkia. Aivan sama. En ole sitä lukemassa. 

Olen pitkälti samanlainen. Ja vahva nainen. Siksi jaksan palstalla olla, vaikka paskaahan täällä enimmiltään on.

Vierailija
56/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkälti samanlainen. Ja

Paitsi tietysti sinun mielipiteesi.

Vierailija
57/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä nyt liittyy tähän ketjuun?

No lue koko tuo keskustelu! 

Vierailija
58/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä kokemuksista?

Vierailija
59/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän täällä on naisia, jotka ovat kirjoitelleetkin, mutta valitettavan harva kylläkin, Mutta se ei ole ihme, sillä heidän tapansa tai toiveensa nauttia, on ammuttu alas kovin sanoin ja syyttävästi jopa. 

Ei ole edes anonyyminä kiva kuulla kuinka tyhmä huono, tunnoton pillusi on, ja miten väärällä tavalla saat jos saat, orgasmisi.  Naiset ovat herkempiä kuin miehet usein, joten tämän shaissen kun saa niskaansa oikein ryöpyttämällä, ei ole ihme ettei halua sitten enää kirjoitella kokemuksistaan.

Vielä kauheampaa on se, kun nainen lyttää toisen naisen tavan saada orgasminsa. Yhdyntäorgasmin nimenomaan.

Enemmän olen itse nähnyt täällä miehiä jotka "haukkuvat" lesboksi tai haukkuvat pillua jos nainen tarvitsee klitoriksen hyväilyä saavuttaakseen orgasminsa.

Tuntuu ikävältä lukea, vaikka ei koske minua. En ikinä haluaisi tai päätyisikään sänkyyn miehen kanssa joka mollaa naisia tai kehuisi minua lytäten toisia naisia. Oli se sitten ulkonäkö, estot, traumat, kokemattomuus, arkuus, pillun muoto ja ominaisuudet, klitoriksen koko tai herkkyys, karvatyyli, hiukset... 

Itse saan ihan helposti yhdynnässä ja siinä saa sitten yleensä mieskin välittömästi kun pillu supistelee -ja joo ainakin kerran olen kuullut olevani mies joka kirjoittaa naisena, sen takia, lol. Mutta enemmän nähnyt tuota naisvihaa. :'I 

Vierailija
60/74 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän olen itse nähnyt täällä miehiä jotka "haukkuvat" lesboksi tai haukkuvat pillua jos nainen tarvitsee klitoriksen hyväilyä saavuttaakseen orgasminsa.

Mä ihmettelen kuinka miehesi on päätynyt sänkyyn sun kanssa, kun kerran pidät miehiä tyhminä ja haukut heitä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän