Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ettekö uskalla kirjoitta palstalle kokemuksistanne

Vierailija
04.09.2025 |

Kun täällä teilataan naiset niin kovin matalaksi,.ja heidän omat koemuksensa

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet pääse kimppuun vaikka niin ikävästi todellakin kommentoivatkin.

Vierailija
2/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä kirjoittanut moneen keskusteluun kokemuksista no joita oon tässä kerryttäny viime aikoina pikkuhiljaa. Kaikki ei niitä ymmärrä mutta se on mulle ihan sama. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen kyllä kirjoittanut moneen keskusteluun kokemuksista no joita oon tässä kerryttäny viime aikoina pikkuhiljaa. Kaikki ei niitä ymmärrä mutta se on mulle ihan sama. 

Sama!

Minun mielestä on hyvä, että täällä ihan oikeasti naisetkin kirjoittavat mielipiteitään ja kokemuksia. 

N36

Vierailija
4/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia mistä kirjoittaa

Vierailija
5/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Minun mielestä on hyvä, että täällä ihan oikeasti naisetkin kirjoittavat mielipiteitään ja kokemuksia. 

N36

No kyllä

Vierailija
6/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!

N36

Olen ihan samaa mieltä !

Ärsyttää lukea joidenkin miesten kirjoituksia kun haukkuvat vaan naisia..ja kuitenkin ovat naisen tarpeessa 

Vierailija
7/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein sairaimmat miesten jutut hallitsevat tätä palstaa. 

Vierailija
8/44 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas miehen tekemä aloitus!

Vierailija
9/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sä KH pystyisit edes kerran tekemään aloituksen tai lähettämään kommentin ilman kirjoitusvirheitä.

Noi virheet antavat sinusta kuvan, että olisit yksinkertainen.

Vierailija
10/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi olla niin tyhmä, että pelkää anonyymiä keskustelupalstaa. Haloo, mitä ne nimettömät viestit voivat sinulle muka tehdä??

Vierailija
11/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun sä KH pystyisit edes kerran tekemään aloituksen tai lähettämään kommentin ilman kirjoitusvirheitä.

Tuollaiset heitot ovat sinua itseäsi, et ole mikään toista ihmistä arvostelemaan. 

Vierailija
12/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten em kirjoituksista käy ilmi, miehet puhuvat todella ikävästi naisten kokemuksista, ja vain väittävät että tietävät paremmin kuin naiset itse miten ja mistä pitää ja saa nauttia, ja mistä ei.

Melko härskiä. 

Vierailija
13/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset heitot ovat sinua itseäsi, et ole mikään toista ihmistä arvostelemaan. 

Mutta sinulla taas on oikeus haukkua jatkuvasti kaikki miehet. Joten kyllä, olet yksinkertainen.

Vierailija
14/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten em kirjoituksista käy ilmi, miehet puhuvat todella ikävästi naisten kokemuksista, ja vain väittävät että tietävät paremmin kuin naiset itse miten ja mistä pitää ja saa nauttia, ja mistä ei.

Melko härskiä. 

Mitä mieltä olet tästä eräästä eilisestä kommentista:

Olen miehenä ollut sinua useamman naisen kanssa sängyssä (jollet ole se lesbo). Minulla on enemmän kokemuksia naisista ja pilluista, kuin sinulla (jollet ole se lesbo). Olen tuottanut naisille useamman orgasmin kuin sinä (jollet ole se lesbo). Olen tuottanut naisille orkkuja kalullani (tähän et pysty vaikka olisit se lesbo). Minulla on parempi kokemus naisten klitoriksista kuin sinulla (jollet ole se lesbo). Olen tuottanut naisille orkkuja nuolemalla, panemalla (myös anaaliin) piiskaamalla, alistamalla, sitomalla, vibraamalla, sormettamalla. You name it. Joten olen kokeneempi naisten kanssa kuin sinä (vaikka olisit se lesbo). Jokaisessa orkussa ei ole tarvittu kontaktia klitorikseen. Mutta ethän sinä tätä tajua, koska sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissasi.

Vierailija
15/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko härskiä. 

Tästä tulee vielä pitkä päivä. Kello vartin yli kasi ja KH jauhaa jo nyt. Onkohan känni vielä päällä vai pää nukuttu selväksi?

Vierailija
16/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi olla niin tyhmä, että pelkää anonyymiä keskustelupalstaa. Haloo, mitä ne nimettömät viestit voivat sinulle muka tehdä??

Yhtä tyhmä kuin miehet, jotka maalittavat, poistattavat, uhkailevat ym ym.

Vierailija
17/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KH:n nyt vaan on pakko päästä haastamaan riitaa ja haukkumaan miehiä. Se lienee sen elämäntarkoitus. Sen pillu kastuu tätä tehdessä ja sitten se hieroo itselleen raivo-orgasmin.

Vierailija
18/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitkä päivä ja vielä perjantai. Sitten viikonloppu.

Vierailija
19/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko härskiä. 

Tästä tulee vielä pitkä päivä. Kello vartin yli kasi ja KH jauhaa jo nyt. Onkohan känni vielä päällä vai pää nukuttu selväksi?

Onko sulla ikinä mitään asiallista asiaan liittyvää? Ei ole, keskityt vain ja ainoastaan mollaamaan todellaz rumasti naisia ja maalitat yhtä. 

Vierailija
20/44 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tyhmä kuin miehet, jotka maalittavat, poistattavat, uhkailevat ym ym.

Missä yhteydessä näitä on tehty? Poistattavat, uhkailevat.

Sulla ei kyllä ole asiat jiirissä. Voi kun ymmärtäisit hakea apua. Läheisilläsi ei ole kyllä hyvä olla seurassasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi