LAPAVÄLIKIPUPOTILAS pyytää apuanne
Ai hemmetti... oloni käy huonommaksi.
3 vuotta taistelu takana
20 kertaa norm. fysikaalista ilman apua
2 käyntiä fysiatrilla
röntgenkuvat otettu, näkyy skolioosi/ oikoryhti
viime syksynä kivut pahemivat niin että lapaväli varsinkin vasemmalta niin kipeä. pääsin omt hoitoon jossa avattu lukkoja ja avattu kireää lihasta lapavälistä. SILTI nyt tämä pääsiäisenaika on ollut minulle YHTÄ TUSKAA!!!
olen tehnyt omt jumppaliikkeitäni ei apua, nyt istunut koko pvän jääpussi selässä, nyt ottanut taas kolmiolääkkeen. JA OLEN NIIN KIPEÄ :(((
OLEN IHAN RIKKI!! EN KAI VOI 24-VUOTIAANA ANTAA KIVULLE PERIKSI???
mitä voin tehdä?? varaan yths:n kautta ajan magneettikuviin? entä lihashermoratatutkimus?
auttakaa, olen niin yksin :`(
Kommentit (8)
pahentaa asiaa. Jos olet opiskelija, millainen työergonomia sinulla on? missä asennossa luet? Voitko vähentää tietokoneen käyttöä?
En usko että täällä av:lla on montaa lääkäriä! Ja ihan turha täällä on alkaa haistattelemaan yhtään kenellekään!!
Itsehän olet sitä mieltä, että arvauskeskuksessa et saa mitään hoitoa ja tältä palstalta saat. Joten ota nyt näitten asiantuntijoitten vastaukset sitten vaan todesta! Ap on joka ketjussa haistattamassa vittua kaikille. Eilen oisin vastannut, mutta nyt en takuulla enää vastaa mihinkään.
T: lääkäri
pyysin sinulta mielipidettä eilen, mutta et osannut sanoa juuta etkä jaata
-ap
En ole saanut apua. Kivut pahenee. Mietin olisiko magneetit/ lihashermoratatutkimus tarpeen?
-ap
Suosittelen, että varaat vaikka yksityiseltä ajan, jos koet ettet saa terveyskeskuksesta apua. Pyydät kaikki mahdolliset tutkimukset kunnes saat vastauksen! Uskon, että saat sieltä paljon parempaa apua kuin täällä av:lla haistattelemalla....
T: 6
Minulla oli kaularangassa hermojuuriahtauma ja tuskat helvetilliset. Ainoastaan opiaatti lopetti kivun ja olin sairaalan vuodeosastolla.
Magneettikuvat otettiin seuraavana päivänä kun jouduin tai pikemminkin pääsin sairaalaan. Söin useamman viikon ajan sitä opiaattia.
Kävin jo neurokirurgin vastaanotolla ja hän ehdotti leikkausta. Hän sanoi että voi korjaantua pikkuhiljaa itsekseen mutta jos kolmessa kuukaudessa ei tule helpostusta niin leikataan. Onnekseni tilanne laukesi.
Olen synnyttänyt useamman lapsen ja sanonkin että mieluummin synnyttäisin vaikka kymmenen lasta kuin kokisin saman uudelleen.
Olin käynyt lääkärissä jo kaksi kertaa asian vuoksi sain Burana 600 mg ja seuraavan kerran Panacodeja jotka kummatkaan eivät auttaneet.
Vihdoin kolmannella kerralla oli lääkäri joka osasi tulkita vaivan oikein kaikki nämä kolme olivat terveyskeskuslääkäreitä. Viimeinen lähetti kirurgian poliklinikalle ja hän sanoi että osastolle ja kuvataan.
Ajattelisin sinun tapauksessa että tarvitset erikoislääkärin apua joka osaa teettää oikeanlaiset tutkimukset ja tehdä diagnoosin.
Ymmärrän täysin tuskastuneisuutesi sillä kipu tekee sinut eri ihmiseksi.
Kyllä sinä vielä apua saat. Fysiatrian erikoislääkäri voisi olla sinulle se oikein, joten mene yksityiselle lääkäriasemalle jos sinua ei lähetetä tk:sta edelleen.
voimia ap toivottavasti saat apua