Kysymys niille, jotka vilpittömästi uskovat "väestönvaihtoon":
Miksette tee mitään konkreettisia toimenpiteitä sen eteen, että tänne sitten syntyisi ihan kantasuomalaisten toimesta lisää lapsia?
Netissä asian manailu ei fyysistä todellisuutta muuta miksikään.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, väestön ei tarvitse kasvaa vaan sen voi antaa aivan mainiosti kutistua. Lorvijoiden rahtaamisessa tänne maailman toiselta laidalta ei ole mitään järkeä.
Kuka sinua hoitaa vanhainkodissa?
Kuka maksaa eläkkeesi?
Onko teillä oikeasti tällainen kultakalan "attention span" eli katsotte eteenpäin vain 30 sekuntia?
Ei tämmöset milanjaffit ainakaan hoida eikä maksa. Ja niitähän tänne on tullut pääasiassa ja lisää olisi tulossa.
Niitä tuli yksi lauma 2015 josta leijonanosa on jo palautettu takaisin tai ovat Migrin paluurahan turvin palanneet takaisin. Pelkästään viime vuonna Suomeen tuli 2x enemmän Ukrainan kansalaisia kuin Suomessa on yhteenlaskettuna jäljelle jääneitä irakilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan valtaa ne, jotka eivät itse saa päättää lisääntymisestään. Koska luuletko, että suomalaiset haluaisivat +5 lasta, jos saavat valita?
Itse käytän päätäntävaltaani ja olen lisääntymättä. Siskoni lapsia autan ja tuen, mutta eipä hän tai minä pärjätä lisääntymisen kilpajuoksussa naiselle, jolla ei ole vaihtoehtona muuta kuin pukata lapsea lapsen perään osana isin "pikkuhaaremia". Toki surullista tietää, että lapsien koululuokasta/eskarissa tulee olemaan 30-50 prosenttia muu maalaisia, jotka noudattavat ensisijaisesti jotain muuta lakia kuin Suomen lakia.
Minkä maan laista puhut? Valtaosa 71232 muuttajasta viime vuonna oli Ukrainan, Viron ja Venäjän kansalaisia.
Viime vuonna esim. Irakista tuli alle 1200 muuttajaa.
Virolaisilla ja ukrainalaisilla onkin saumat integroitua eli voitaisiin ottaa pelkästään heitä jos jotain otetaan. Russukoista en menisi takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, väestön ei tarvitse kasvaa vaan sen voi antaa aivan mainiosti kutistua. Lorvijoiden rahtaamisessa tänne maailman toiselta laidalta ei ole mitään järkeä.
Kuka maksaa eläkkeesi?
Onko teillä oikeasti tällainen kultakalan "attention span" eli katsotte eteenpäin vain 30 sekuntia?
Minä olen kyllä valmis valitsemaan eutanasian heti kun alan tarvita ylenpalttista ja kallista hoivaa. Oma isäni taisteli sodassa Suomen itsenäisyyden puolesta, joten kyllä minäkin voin tehdä sen verran isänmaan hyväksi, että päätän päiväni hyvissä ajoin, etteivät nuoremmat joudu kohtuuttoman taakan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestäkö tässä pitää järjestää joku lisääntymisen kilpajuoksu? Ei me mitään loputonta väestönkasvua tarvita
Suomessa ei ole mitään liikakansoitusta vaan tämä on pinta-alaltaan miltei Saksan kokoinen valtio jossa on 80 miljoonan asukkaan sijasta 5 miljoonaa asukasta.
Suomen syntyvyys on myös maailman alhaisinta Taiwanin ja Singaporen jälkeen eikä yllä lähellekään ylläpitotasoa eli 2,1 per nainen. Suomen syntyvyys viime vuonna oli 1,25.
Niin, miksi tavoitteena pitäisi olla liikakansoitus? Parempi pitää Suomi harvaanasuttuna ja suomenkielisenä.
Jotta se pysyy suomenkielisenä, suomenkielisten pitäisi synnyttää lisää lap
Voitko selittää, miten yksinhuoltajuus on etuoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit osaa levittää vaan salaliittoteorioita, ei he lapsia osaa tehdä
Tilasto ei ole salaliittoteoria. Yli 600000 vieraskielistä on 10 keskikokoisen kaupungin asukasluku.
Tilanne vuoden 2024 lopussa: Suomessa oli 610 148 vieraskielistä henkilöä, mikä oli 10,8 % väestöstä.
Heistä muslimit on vähemmistö. Suurinnosa ihan valkoihoisia , aasian eri maista myös. Suurimmat ryhmät rajanaapureista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt sekoitetaan suloisesti kaksi aivan eri asiaa. Toinen on tämä teoria, jossa kai uskotaan että joku taho tarkoituksella pyrkii vaihtamaan väestön. En ole tähän perehtynyt, mutta jos tällaiseen tarkoituksellisuuteen haluaa uskoa, niin itse ajattelisin että siinä olisi silloin takana muslimien ajatus vallata Eurooppa. Toki en pysty ymmärtämään mikä heillä olisi end game, koska eiväthän he itse pysty tekemään niitä kaikkia töitä, mitä nykyaikaisen yhteiskunnan pyörittäminen vaatii. Enkä myöskään jaksa uskoa, että he haaveilisivat paluusta sellaiseen elämään, mitä ovat kotimaassaan eläneet, muutenhan he olisivat jääneet sinne.
Toinen asia on se, mikä nähdään tilastoista. Tilastoista on nähtävissä, että suomalaisten syntyvyys on paljon pienempi kuin muualta tulleiden. Ja helposti voidaan laskea, että jos tämä homma jatkuu samaan malliin, niin ennen pitkää suomalaiset ovat vähemmistö omassa maassaan. Tämä on se keh
"Toinen on tämä teoria, jossa kai uskotaan että joku taho tarkoituksella pyrkii vaihtamaan väestön. En ole tähän perehtynyt, mutta jos tällaiseen tarkoituksellisuuteen haluaa uskoa, niin itse ajattelisin että siinä olisi silloin takana muslimien ajatus vallata Eurooppa."
Taho on EU/juut4laiseliitti ja juut4laisrahoittajat, heillä on vanhat pyhät profetiansa ja niitä tässä koko ajan maanisesti toteutetaan
Ihanko tosissaan joku ajattelee, että tässä olisi taustalla joku huoli väestön vähenemisestä, eikä suinkaan hikipajojen tuominen takaisin länsimaihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kannatan väestönvaihtoa ja yritän rohkaista miehiä tekemään lapsia ulkomaalaisten naisten kanssa. Suomalainen nainen on ahne vieraannuttaja ja ihmisoikeusrikollinen.
Suomiakat ovat ongelmajätettä. M29
Entä ukot?
Minä olen vain yksi ihminen. Siihen tarvitaan koko kansan yhteisymmärrys, jos muutosta halutaan saada aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan valtaa ne, jotka eivät itse saa päättää lisääntymisestään. Koska luuletko, että suomalaiset haluaisivat +5 lasta, jos saavat valita?
Itse käytän päätäntävaltaani ja olen lisääntymättä. Siskoni lapsia autan ja tuen, mutta eipä hän tai minä pärjätä lisääntymisen kilpajuoksussa naiselle, jolla ei ole vaihtoehtona muuta kuin pukata lapsea lapsen perään osana isin "pikkuhaaremia". Toki surullista tietää, että lapsien koululuokasta/eskarissa tulee olemaan 30-50 prosenttia muu maalaisia, jotka noudattavat ensisijaisesti jotain muuta lakia kuin Suomen lakia.
Minkä maan laista puhut? Valtaosa 71232 muuttajasta viime vuonna oli Ukrainan, Viron ja Venäjän kansalaisia.
Viime vuonna esim. Irakista tuli alle 1200 muuttajaa.
Mene kysymään imaamilta esimerkiksi,
"Imaameja" on yhtä monta kuin "pappia". Eri suuntausten ja eri paikallispappien suusta saat ihan yhtä erilaisia vastauksia kuin imaamienkin.
Westboro Baptist Church Yhdysvalloissa mm. on sitä mieltä, että Jumala vihaa Suomea ja haluaa tappaa homoseksuaalit.
https://www.facebook.com/veryFinnishproblems/posts/when-for-no-apparent…
Tuskin pidät tuon kirkon pappeja mitenkään kristinuskoa yleisesti edustavina.
Lestadiolaiset papit kieltävät jäseniltään kokonaan TV:n katselu saatanallisena keksintönä. Tuskin pidät heitä kaikkien kristittyen edustajina.
Esim. Pakistanissa transhenkilöiden oikeudet on paitsi turvattu lailla, heitä on jopa ollut politiikassa, kuten Nayaab Ali.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep ja robotti vaihtaa sitten sinun vaipat vanhainkodissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kannatan väestönvaihtoa ja yritän rohkaista miehiä tekemään lapsia ulkomaalaisten naisten kanssa. Suomalainen nainen on ahne vieraannuttaja ja ihmisoikeusrikollinen.
Suomiakat ovat ongelmajätettä. M29
Toivottavasti mahd. moni tulee ra iskatuksi muslimien toimesta. Se on ainut tapa saada suomalainen nainen äänestämään sinimustaa.
Ei yhtäkään päivää ilman että äärioikeistolainen fantasioi naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
Kerro sitten miten saamme pakotettua naiset lisääntymään kun naiset ei sitä vapaaehtoisesti tee? Väkivaltainen raiskaus ja abortin kielto kaikessa muodossa vai mikä on sinun ratkaisu? Mies kun ei yksin voi lisääntyä mitenkään eikä miehillä ole mitään valtaa lisääntymiseen muutenkaan kun se on puhtaasti ja pelkästään naisten käsissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa eläkkeesi?
Onko teillä oikeasti tällainen kultakalan "attention span" eli katsotte eteenpäin vain 30 sekuntia?Tekniikka kehittyy. Tuottavuuden kasvu ja automaatio hoitaa.
Robotti ja tuottavuuden kasvuko pesee perseesi kun olet sänkypotilas???
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tänne pian lappaa kaikki ilmastopakolaiset. Silloin Suomesta ja suomalaisuudesta ei jää jäljelle mitään. Suomen, suomalaisten, suomen kielen ja suomalaisen kulttuurin asema ja elinvoimaisuus pitäisikin äkkiä turvata lainsäädännöllä, kuten esim. saamelaisten ja ahvenanmaan kohdalla on tehty. Nyt mikään riippumaton taho ei vaali suomalaisuutta ja suomalaisen kulttuurin etuja. Eduskuntahan sitä ei tee, eikä se suoraan ole sen tehtäväkään. Toimet pitää tehdä nyt kun vielä on kulttuuri ja kieli mitä säilyttää.
Pentti Linkola varoitti jo vuosikymmeniä sitten ympäristöpakolaisista. Niillä hän viittasi siihen, että jollain alueella väestö lisääntyy enemmän kuin mitä alue pystyy ruokkimaan ja ihmiset lähtevät vaeltamaan ruuan perässä muualle.
Ilmaston lämpeneminen on vaikeampi kuvio, koska paikallisten päätösten vaikutukset ulottuvat yli maarajojen eikä yksikään yksittäinen maa pysty omilla toimillaan pelastamaan koko planeettaa. Mutta yhtä lailla näitäkin pakolaisia pitäisi pystyä torjumaan, tarvittaessa asevoimin. Onneksi monissa paikoissa on käynnistetty suuria projekteja mm. aavikoitumisen estämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep ja robotti vaihtaa sitten sinun vaipat vanhainkodissa??
Japanista voidaan katsoa esimerkkiä ja siellä on monenlaista robottia. Mieluummin robotti hoitamassa kuin Milan Jaff ja kaltaisensa rötöstelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Islam kohtelee naisia just oikein.
En malta odottaa kuinka vasemmistolaiset naiset reagoi, kun naisten oikeudet riisutaan ja Suomen laki korvataan Sharialla.
Onko se Sharia kanssasi nyt samassa huoneessa?
Puhuuko se sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten miten saamme pakotettua naiset lisääntymään kun naiset ei sitä vapaaehtoisesti tee? Väkivaltainen raiskaus ja abortin kielto kaikessa muodossa vai mikä on sinun ratkaisu? Mies kun ei yksin voi lisääntyä mitenkään eikä miehillä ole mitään valtaa lisääntymiseen muutenkaan kun se on puhtaasti ja pelkästään naisten käsissä
Pystyt äänestämään puolueita jotka eivät tee naisvihamielisiä päätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Rajat kiinni.
Hallituksessa on Persut ja Kokoomus. Et voi syyttää ainakaan 'vihervassareita' siitä että rajat vuotavat kuin seula ja viime vuonna tuli ennätysmäärä tulijoita (yli 71000 ulkomaalaista) maahan.
Kyllä tänne pian lappaa kaikki ilmastopakolaiset. Silloin Suomesta ja suomalaisuudesta ei jää jäljelle mitään. Suomen, suomalaisten, suomen kielen ja suomalaisen kulttuurin asema ja elinvoimaisuus pitäisikin äkkiä turvata lainsäädännöllä, kuten esim. saamelaisten ja ahvenanmaan kohdalla on tehty. Nyt mikään riippumaton taho ei vaali suomalaisuutta ja suomalaisen kulttuurin etuja. Eduskuntahan sitä ei tee, eikä se suoraan ole sen tehtäväkään. Toimet pitää tehdä nyt kun vielä on kulttuuri ja kieli mitä säilyttää.