Mene töihin -huutelija, tulehan nyt kertomaan
Oliko sinulla sitä työtä tarjolla ja millä palkalla?
Vai oletko sittenkin vain mielenterveysongelmainen tyhjänlouskuttaja, joka oli viimeksi töissä kuntouttavassa työtoiminnassa vuonna 2021 ja nyt ei kelpaa enää sinnekään?
Kommentit (23)
Tämän halltuksen aikana en vaan mene.
Mun oli tarkoitus perustaa yritys, mutta katsotaan seuraavan hallituksen aikana työasiat.
Paskat duunarit joutaa yrittäjiksi,tulee nähtyä se osaamisen taso.
"...joka oli viimeksi töissä kuntouttavassa työtoiminnassa vuonna 2021 ja nyt ei kelpaa enää sinnekään?"
Asiavirhe. Kuntouttava EI ole työtä, vaan sosiaalipalvelua. Tekijälleen käytännössä palkatonta orjatyötä, joka ei johda palkalliseen työllistymiseen.
Nykyään sinne ei "kelpaa" monikaan, koska aikaisemmin kunnat tienasivat sakkomaksujen välttämisellä lkaittaessa työttmiä kuntouttavaan, kun tämä ei enää ole lakimuutosten kautta mahdoillista, kuntouttamistarvekin lakkasi kunnissa mystisesti.
Lupausuhria hei anna lupaus UHRI . KUN NE EI OLE KRISTITTYJÄ NIIN NE UHRAA KERÄÄ UHREJA ITSELLEEN OSTAA ASUNTOJA NIILLÄ UHRIRAHOILLA . AMERIKAN MALLIA .
Mustikoita on nyt metsät väärällään sen kun kerää
Vierailija kirjoitti:
Mun oli tarkoitus perustaa yritys, mutta katsotaan seuraavan hallituksen aikana työasiat.
En ole päässyt yrityskursseille, koska mulla on estetty ne työttömien tukitoimet ja tuet, joten tottakai nuo työllistymisasiat pitää katsoa seuraavan hallituksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse töissä, koska menin töihin, en ole työnantaja. Tosin kuka vaan voi olla työnantaja, jos haluaa, eipä siihen mitään tutkintoa tarvitse.
Sitä tulin sanomaan, että yllättävän spesifi tuo AP:n viimeinen kappale kertoakseen jostain muusta kuin AP:sta itsestään.
Et menny töihin. Eka hait työpaikkaa ja menit vasta sen jälkeen kun sut palkattiin t:eri
En nyt ehdi kommentoida, täytyy valmistautua syyskauden ensimmäiseen eduskunnan kyselytuntiin. Siellä taas ne sosialistiämmät kimittää jotain saksistani, kun eivät mistään mitään ymmärrä. Palaan asiaan illemmalla.
- riikka
Helluntailaiset kerää rahat itselleen eikä muille . Huijareita. Niinkuin ortodoksit synagoga moskeijan jehovat . Rahajumala.
EI yrityksen perustaminen kannata työttömänä. Voi mennä tuet vaikka et tienaisi yhtään.
Huuteli ja on Mooseksen käskyt rikkonut itse.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn, ne on ihan eri tyypit, eri mentaliteetilla, jotka yrityksiä perustavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...joka oli viimeksi töissä kuntouttavassa työtoiminnassa vuonna 2021 ja nyt ei kelpaa enää sinnekään?"
Asiavirhe. Kuntouttava EI ole työtä, vaan sosiaalipalvelua. Tekijälleen käytännössä palkatonta orjatyötä, joka ei johda palkalliseen työllistymiseen.
Nykyään sinne ei "kelpaa" monikaan, koska aikaisemmin kunnat tienasivat sakkomaksujen välttämisellä lkaittaessa työttmiä kuntouttavaan, kun tämä ei enää ole lakimuutosten kautta mahdoillista, kuntouttamistarvekin lakkasi kunnissa mystisesti.
Taidat tietää tämän kaiken siksi, että olet ollut näillä pupukursseilla toistuvasti viimeiset parikymmentä vuotta.
En kertaakaan. Tiedän asioista siksi, että otan niistä selvän ja olen laajalti opiskellut. Sinä sen sijaan et selvästikään tunnu näitä tietävän, mutta siltikin se jostain kumman syystä oikeuttaa ihmisille huuteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn, ne on ihan eri tyypit, eri mentaliteetilla, jotka yrityksiä perustavat
No saa ollakin, koska ihan mielelläni keitän aamukahvit seuraavaksi. Eihän mikään yritys pyöri, jos tj keittää aamukahvit vasta 14.30.
Vierailija kirjoitti:
Mene öihin saatanan vätys. Monta vuotta olet käynyt töissä elämästäsi. Oletko ollut ikuinen vapaamatkustaja ihan tahalleen? Jos olet niin mene töihin huutelu kuuluu sulle. Jokaisen on tehtävä osuutensa. Jotkut tekee enemmän kun toiset, mutta jos ei ikinä ole edes yrittänyt tehdä mitään on patalaiska niljake yhteiskunnassa.
No öihin menen ihan varmasti. Jo lapsesta asti valvottu, ainakin 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
EI yrityksen perustaminen kannata työttömänä. Voi mennä tuet vaikka et tienaisi yhtään.
Ymmärrät asian ytimen,jos sinulla ei ole tarjota palvelua josta joku maksaa,niin rahaa ei tule,yrittäjä ei saa sosiaaliturvaa,mutta tämä on vain REILUA.
Töihi voi mennä melkein mihin vaan. Laiskat ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Töihi voi mennä melkein mihin vaan. Laiskat ei vaan jaksa.
Minä menen vain säännöllisesti ja riittävästi palkattuihin töihin, joihin toki on koulutus ja kokemuskin.
Olen itse töissä, koska menin töihin, en ole työnantaja. Tosin kuka vaan voi olla työnantaja, jos haluaa, eipä siihen mitään tutkintoa tarvitse.
Sitä tulin sanomaan, että yllättävän spesifi tuo AP:n viimeinen kappale kertoakseen jostain muusta kuin AP:sta itsestään.