Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko outoihin numeroihin?

Vierailija
04.09.2025 |

Minä en vastaa muihin, kuin yhteystiedoissa oleviin. Viranomaiset kyllä saavat tavoitettua minut ihan varmasti muutenkin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystietoni ovat ympäri dark nettiä Vastaamo-keissin seurauksena. En todellakaan vastaa tuntemattomiin numeroihin. 

Pitäköön tunkkinsa, jos eivät muuta yhteydenottotapaa keksi. 

Vierailija
62/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin. Jos en olisi viime viikollakaan vastannut en olisi saanut työpaikkaa. 

Höpö höpö. Kun yritys tekee rekrytointipäätöksen, työhön valitulle ihmiselle kyllä kerrotaan asiasta tavalla tai toisella. Ei se jää ikinä yhdestä puhelusta kiinni.

Eri. Nimenomaan. Jos et vastaa, niin työpaikka menee toiselle. Aika hiton moni työnantaja kutsuu TYÖHAASTATTELUUN puhelimitse. Ne ei soittele sulle perään ja jos et vastaa, niin se meni siinä.

Itse työskentelen tällä hetkellä ilmailualalla olen ennen työskennellyt metalliaalalla useissa yrityksissä sekä paperialalla muutamassa yrityksessä enkä yhtään työpaikkaa ole saanut puheluiden kautta. Kaikki olen saanut heidän omalle nettisivulle tulleeseen viestiin kun se on yrityksille kaikista halvin kommunikointi keino kun nettisivu on joka tapauksessa niin se ei paljoa lisää maksa vaatia ihmisä käyttämään niitä nettisivuja. Puheluista kun joutuu maksamaan jokaisesta erikseen niin ei yritykset enää suostu soittelemaan ja kaikki johtuu yrittäjien ajatusmallista "voittojen maksimointi kuluja minimoimalla"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä niitä jotka eivät vastaa. Mikä on se pahin asia mitä teille voisi tapahtua jos vastaisitte?

Tilausansa. Omakohtaisia kokemuksia on. En puhelun aikana koskaan suostunut tilaamaan mitään mutta kuitenkin minulle oltiin saatu valehdeltua sopimus joka tuli maksamaan kaiken kaikkiaan 1500€ sekä tästä johtuen tuli satoja mainos puheluita kun tämä huijari oli myynyt yhteystietoni eteenpäin mainostajille. Ikinä en enää ota puhelinliittymää omalle nimelle enkä ikinä enää suostu siihen että yhteystietoni olisi julkisia

Vierailija
64/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteystietoni ovat ympäri dark nettiä Vastaamo-keissin seurauksena. En todellakaan vastaa tuntemattomiin numeroihin. 

Pitäköön tunkkinsa, jos eivät muuta yhteydenottotapaa keksi. 

Puhelut ei varmaa olisi pahin ogelmasi kun olet mielestäsi niin sairas että vastaamon palveluita tarvitsit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi