Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko outoihin numeroihin?

Vierailija
04.09.2025 |

Minä en vastaa muihin, kuin yhteystiedoissa oleviin. Viranomaiset kyllä saavat tavoitettua minut ihan varmasti muutenkin.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietenkin. Jos en olisi viime viikollakaan vastannut en olisi saanut työpaikkaa. 

Höpö höpö. Kun yritys tekee rekrytointipäätöksen, työhön valitulle ihmiselle kyllä kerrotaan asiasta tavalla tai toisella. Ei se jää ikinä yhdestä puhelusta kiinni.

Vierailija
22/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puhelin varoittaa mahdollisista häiriköistä. Niihin en vastaa. Joskus googletan numeron ja puhelinmyyjiä ne on. Jos taas ei "varoitusta" tule niin vastaan. Useimmiten sielläkin on joku myyjä tai kyselytutkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin. Jos en olisi viime viikollakaan vastannut en olisi saanut työpaikkaa. 

Höpö höpö. Kun yritys tekee rekrytointipäätöksen, työhön valitulle ihmiselle kyllä kerrotaan asiasta tavalla tai toisella. Ei se jää ikinä yhdestä puhelusta kiinni.

Kyllä se työnantajalle jotain kertoo työnhakijasta, jos hän ei vastaa puheluun edes silloin, kun odottaa tietoa saiko työpaikan. Voi olla, että työnantaja muuttaakin viime hetkellä mieltään.

Vierailija
24/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina. Minulla on Robinson Suoramarkkinointikielto joten myyntipuheluita ei juurikaan tule kuin operaattorilta. Jos joitain muita tulisi, vaikka lehtimyyjä, niin kyllä kuuntelisin onko hyvä tarjous ja kiva tilaajalahja. Jos ei ole, niin osaan kieltäytyä ihan kohteliaasti. Olen oppinut puhumaan ihmisten kanssa työni puolesta. Hyvä minä, hyvä työ!

Vierailija
25/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotan puhelua jostakin, niin silloin vastaan, en muuten.

Vierailija
26/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen luokitellut numeroita outoihin ja ei-outoihin. Millaisia ovat oudot numerot? onko 1234567 outo? Tai 1001001?

Vierailija
27/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Ei kiinnosta jutella etämyyjille yhtään. Joskus on pitänyt vastata jo ihan sillä, että se soittelu loppuu. Ennen jaksoin vielä olla näille ystävällinen, valitettavasti en enää, vaikka työtään vain tekevätkin.

Vierailija
28/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa. Jos oikeasti on asiaa, löytää sähköpostiosoitteeni kyllä ja laittaa viestinsä siihen.

Vierailija
29/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään miksi pitäisi vastata, vain sovittuihin tai tunnettuihin puheluihin vastataan

Vierailija
30/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymys teille, jotka ette vastaa: Eikö teidän puhelimesta löydy puhelun lopetuspainiketta vai mikä on syy, miksi sitä vastaamista pitää vältellä? Ne puhelut kun pystyy helposti lopettamaan, jos soittaja onkin puhelinmyyjä tai huijari. Ja kun laittaa puhelinmarkkinointikiellon (googlaa robinson-rekisteri), niin puhelinmyyntikin vähenee ihan marginaaliin. Tai ei mulle ainakaan soita kuin puhelin- ja nettioperaattori aina silloin, kun sopimuskausi alkaa olla katkolla.

En tarvitse lopetus painiketta kun puhelut ei tule läpi ollenkaan. Mitä kohtaa et ymmärrä jos on älä häiritse -tila?

Vierailija
31/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran häirintää puhelin-stalkkereilta ja kaupustelijoilta, että taidan heivata koko puhelimen mäkeen.

Vierailija
32/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, koska niistä numeroista yritetään myydä jotain tai kerjätä rahaa ilman vastinetta.

Vierailija
33/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa!En osaa varoa huijareita!Silloin kun menneisyydessä olen vastannut,sanon aina,että olen holhouksen alainen en tästä maailmasta enää mitään tajua,ottakaa yhteys mieheeni!

Vierailija
34/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsen asemassa,en vastaa!Ottakaa yhteys edunvalvojaani,mieheeni!

Vierailija
35/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROKAA PUHELINHUJAREITA HE SAAVAT TIETOSTI JO SIITÄ KUN VASTAAT PUHELIMEEN!!!!! Jos pomo soittaa olen jo tallentanut hänen numeronsa ei siitä ole epäilystä!!!!

yst. Riikka, Espoo

Vierailija
36/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähettävät s-postia.

Vierailija
37/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina, koska edellytän tiettyyn rajaan saakka sitä muiltakin. 

Vierailija
38/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on aiheuttanut sen että lähtökohtaisesti voidaan olettaa että jos soitetaan toiselle vieraasta numerosta niin ei vastata.

Vierailija
39/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikkiin +358 numeroihin. Paitsi jos fonecta caller näyttää, että Telian asiakaspalvelu tms. niin en vastaa. Yleisesti on telemarkkinointikielto käytössä, ilmainen sekä maksullinen.

Vierailija
40/64 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - haluan kuulla kuka tällä kertaa soittaa "tosi mukavalla asialla". 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän