Vastaatteko outoihin numeroihin?
Minä en vastaa muihin, kuin yhteystiedoissa oleviin. Viranomaiset kyllä saavat tavoitettua minut ihan varmasti muutenkin.
Kommentit (64)
Lähiomainen kuoli. Ensihoitaja soitti. Olisi ollut aika karua olla vastaamatta
En kyllä ymmärrä niitä jotka eivät vastaa. Mikä on se pahin asia mitä teille voisi tapahtua jos vastaisitte?
En, paitsi jos tiedän, että lääkäri/muu viranomainen soittaa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä niitä jotka eivät vastaa. Mikä on se pahin asia mitä teille voisi tapahtua jos vastaisitte?
Huijataan rahaa.
Äh, taas tämä sama kysymys. Tietysti vastaan, ja varmaan vastaa suurin osa kansalaisista. Se voi olla työpaikalta, toimittajan yhteydenotto, sukulaiselta, viranomaiselta, posteljoonilta ym. Ei mulla ole jokaisen potentiaalisen tavoittelijan numeroa tallennettuna.
Kerran oli head hunter, joka soitti. Kerran naapuri, joka tarvitsi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vastaamalla puhelinmyyjille soitot vaan lisääntyy. Äidilleni soittavat monta kertaa päivässä. Mulle ei lähes koskaan, koska en vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Äh, taas tämä sama kysymys. Tietysti vastaan, ja varmaan vastaa suurin osa kansalaisista. Se voi olla työpaikalta, toimittajan yhteydenotto, sukulaiselta, viranomaiselta, posteljoonilta ym. Ei mulla ole jokaisen potentiaalisen tavoittelijan numeroa tallennettuna.
Toimittajan yhteenotto? Hyvä syy olla vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijataan rahaa.
Kukaan ei sitä pakota huijareille antamaan.
Vastaan jos lukee Tuntematon numero. Sanon "Niin?"
Yleensä se on viranomainen, esim lääkäri.
Jos taas numero ei ole yhteystiedoissani, en vastaa enkä varsinkaan ulkomaanpuheluihin.
Mulla on Robindon-esto, mutta ei se robottipuheluita estä. Ja niihin ei kannata muuten reagoida, estän ne vain.
täällä on paljon puhelinmyyjiä kommentoimassa että tuntemattomiin numeroihin täytyy vastata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittajan määritelmä on laajempi kuin pelkkä lehden toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Myydään Tekniikan Maailman kestotilaus, T-maxia tai putkiremppa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vastaan jos lukee Tuntematon numero. Sanon "Niin?"
Yleensä se on viranomainen, esim lääkäri.
Jos taas numero ei ole yhteystiedoissani, en vastaa enkä varsinkaan ulkomaanpuheluihin.
Mulla on Robindon-esto, mutta ei se robottipuheluita estä. Ja niihin ei kannata muuten reagoida, estän ne vain.
Kyllä lääkäri yleensä ilmoittaa etukäteen ennen kuin soittaa. Tai laittaa tekstiviestin, että tavoitteli.
Vierailija kirjoitti:
täällä on paljon puhelinmyyjiä kommentoimassa että tuntemattomiin numeroihin täytyy vastata
Minkälaista työtä tekee ihminen, jonka ei tarvitse käyttää puhelinta työssään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittajan määritelmä on laajempi kuin pelkkä lehden toimittaja.
Juu, en halua puhua kenenkään heistä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaamalla puhelinmyyjille soitot vaan lisääntyy. Äidilleni soittavat monta kertaa päivässä. Mulle ei lähes koskaan, koska en vastaa.
Laita senilixille Robibson-esto. Ja numero salaiseksi. Julkiset numerot on käytännössä kutsu huijareille, murtovarkaille ja lessujen remppajobbareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista työtä tekee ihminen, jonka ei tarvitse käyttää puhelinta työssään.
Joku lapiojuntti
Miksi vaihtaisin yritykset ja viranomaiset ei nykypäivänä soita tai ota yhteyttä muutenkaan kuin kaikki täytyy hoitaa itse netissä ja on sinun oma velvollisuus pöivytää siellä netissä jos vaikka sinulle on asiaa niin ainoat puhelut mitä tulee oudoista numeroista on puhelinkauppiaita ja mainostajia. Arvosta raiskareita ja bedofiilejäkin enemmän kuin puhelikauppiaita ja mainostajia
En, jos ei ole meneillään mitään sellaista, että saan mahdollisesti puhelun oudosta numerosta.
Eri. Nimenomaan. Jos et vastaa, niin työpaikka menee toiselle. Aika hiton moni työnantaja kutsuu TYÖHAASTATTELUUN puhelimitse. Ne ei soittele sulle perään ja jos et vastaa, niin se meni siinä.