Missä säilytät silityslautaa jos ei khh?
Rotisko vie tilaa, yleensä töröttää olkkarin nurkassa.
Kommentit (50)
Teetimme nykyiseen kotiimme makuuhuoneisiin mittatilauskaapistot. Silityslaudalle on tehty oma "koko" yhteen kaapistoon, on näppärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivouskomerossa, käytän maks joululiinan/verhojen silitykseen tai jos on häät/hautajaiset/ristiäiset/rippijuhlat
Itse silitän melkein kaikki
Mikäs siinä jos on luppoaikaa. Itse en keksi turhempaa ajanvietettä.
" ajanviete" itselläni silitys kuuluu ykkösenä inhokki töihin kotitöiden sarjassa.
Seinän ja kaapin välisessä kolossa piilossa meilläkin, ei ole kodinhoitohuonetta eikä siivouskaappia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole laatikostossa? Mulla ollut jo 25v laatikostoon integroitu silityslauta. Tulee esiin kun vetää kuten leikkuulaudan, jotenkin taittuva.
Ikävä silittää tuolla. Se taitos laudassa häiritsee, saa sen laudan jopa notkumaan. Mieluummin käytän oikeaa lautaa.
Ikkunaverhon takana, yöpöydän kohdalla.
Ruokapöydän ja seinän välissä. Ei mikään hyvä paikka tosin.
Pesukoneen ja seinän välissä kylppärissä.
Minulla on kodinhoitohuoneen työtason alla sisääntyönnettävä silityslauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole laatikostossa? Mulla ollut jo 25v laatikostoon integroitu silityslauta. Tulee esiin kun vetää kuten leikkuulaudan, jotenkin taittuva.
Ikävä silittää tuolla. Se taitos laudassa häiritsee, saa sen laudan jopa notkumaan. Mieluummin käytän oikeaa lautaa.
Ei meillä notku
Eteisen ulkovaatteille tarkoitetun peilikaapin siivouskomeron puoleisessa päässä, lyhyempi malli mahtuu vaatetangon alle, sille on oma vetoketjullinen valkoinen huppu.
Vierailija kirjoitti:
Joka huushollissa ei ole sellaisia laatikostoja.
Minulla silitysrauta on olohuoneen paraati paikalla peiliovisen mahonki kaapin edessä. Raudan päällä on viininpunainen sametti peitto. Silitän paljon, ja rakastan silitysrautaa. Sekä tätä kaunista paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä notku
Eihän se silloin notku, kun sitä ei käytä ollenkaan:)
On mulla khh,mut lauta on ullakolla. Enkä edes silitä khh:ssa vaan yleensä olohuoneessa tai keittiössä. En oikeastaan muuta silitä kun verhot.
Eteisessä on ns. siivouskaappi, jonne silityslauta mahtuu hyvin imurin yms. kanssa.
En ole käyttänyt sitä ainakaan kymmeneen vuoteen, en muista missä se on, jonkun kaapin perällä varmaan.
Vaatehuoneessa säilytän. Keittiössä on myös edellisten asukkaiden jäljiltä kaapista esille taittuva silityslauta. Käytän sitä pienten ompelujuttujen silittämiseen. Isomman laudan kaivan esille verhoja ym. varten. Aika harvoin kyllä enää tulee silitettyä mitään.