Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytät silityslautaa jos ei khh?

Vierailija
03.09.2025 |

Rotisko vie tilaa, yleensä töröttää olkkarin nurkassa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole laatikostossa?  Mulla ollut jo 25v laatikostoon integroitu silityslauta. Tulee esiin kun vetää kuten leikkuulaudan, jotenkin taittuva.  

Vierailija
22/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetimme nykyiseen kotiimme makuuhuoneisiin mittatilauskaapistot. Silityslaudalle on tehty oma "koko" yhteen kaapistoon, on näppärä.

Vierailija
24/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivouskomerossa, käytän maks joululiinan/verhojen silitykseen tai jos on häät/hautajaiset/ristiäiset/rippijuhlat

Itse silitän melkein kaikki

Mikäs siinä jos on luppoaikaa. Itse en keksi turhempaa ajanvietettä.

" ajanviete" itselläni silitys kuuluu ykkösenä inhokki töihin kotitöiden sarjassa.

Vierailija
25/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinän ja kaapin välisessä kolossa piilossa meilläkin, ei ole kodinhoitohuonetta eikä siivouskaappia.

Vierailija
26/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole laatikostossa?  Mulla ollut jo 25v laatikostoon integroitu silityslauta. Tulee esiin kun vetää kuten leikkuulaudan, jotenkin taittuva.  

Ikävä silittää tuolla. Se taitos laudassa häiritsee, saa sen laudan jopa notkumaan. Mieluummin käytän oikeaa lautaa. 

Vierailija
27/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunaverhon takana, yöpöydän kohdalla.

Vierailija
28/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöydän ja seinän välissä. Ei mikään hyvä paikka tosin. 

Vierailija
29/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskomerossa.

Vierailija
30/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen ja seinän välissä kylppärissä.

Vierailija
31/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kodinhoitohuoneen  työtason alla  sisääntyönnettävä  silityslauta

Vierailija
32/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä silittää tuolla. Se taitos laudassa häiritsee, saa sen laudan jopa notkumaan. Mieluummin käytän oikeaa lautaa. 

Ei meillä notku

Vierailija
33/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen ulkovaatteille tarkoitetun peilikaapin siivouskomeron puoleisessa päässä, lyhyempi malli mahtuu vaatetangon alle, sille on oma vetoketjullinen valkoinen huppu.

Vierailija
34/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka huushollissa ei ole sellaisia laatikostoja.

Vierailija
35/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla silitysrauta on olohuoneen paraati paikalla peiliovisen mahonki kaapin edessä. Raudan päällä on viininpunainen sametti peitto. Silitän paljon, ja rakastan silitysrautaa. Sekä tätä kaunista paikkaa. 

Vierailija
36/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä notku

Eihän se silloin notku, kun sitä ei käytä ollenkaan:)

Vierailija
37/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla khh,mut lauta on ullakolla. Enkä edes silitä khh:ssa vaan yleensä olohuoneessa tai keittiössä. En oikeastaan muuta silitä kun verhot.

Vierailija
38/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä on ns. siivouskaappi, jonne silityslauta mahtuu hyvin imurin yms. kanssa. 

Vierailija
39/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt sitä ainakaan kymmeneen vuoteen, en muista missä se on, jonkun kaapin perällä varmaan.

Vierailija
40/50 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuoneessa säilytän. Keittiössä on myös edellisten asukkaiden jäljiltä kaapista esille taittuva silityslauta. Käytän sitä pienten ompelujuttujen silittämiseen. Isomman laudan kaivan esille verhoja ym. varten. Aika harvoin kyllä enää tulee silitettyä mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän