Lasketko päivittäin kalorit ja muut ruoka-aineet?
Olen huomannut että paino laskenut kun olen alkanut laskemaan kalorit jokaisena päivänä ja pitämällä huolen etten mene niiden yli.
Lisäksi punnitsen ruoat ja pidän huolen että saan tarpeeksi proteiinia,hiilaria ja hyviä rasvoja.
Vettä 3L päivässä ja tunnin lenkki niin kilot karisee.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia tuollainen.
Ja kuinka niin?
Tämä olisi helpoin keino ylipainon hillitsemiseen
Eipä ole koskaan ollut mitään tarvetta.
N, aina alipainon rajalla
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi helpoin keino ylipainon hillitsemiseen
Helpoin keino on opetella syömään kevyesti monipuolista ja terveellistä ravintoa välttäen piilorasvoja. Kasvispainotteinen ruokavalio auttaa asiaa ja säännöllinen liikunta.
Näillä konsteilla ei tarvitse käyttää aikaa kaloreiden laskemiseen.
Joskus laskin ja se meni ihan yli. Vaikka oli nälkä niin en syönyt vaikkapa jogurttia kun päivän sokerinsaanti olisi ylittynyt jollain 1-2 grammalla. Eikä silloinkaan ollut edes ylipainoa mutta sairaalloinen lihomisen pelko.
En laske. Elämän tulee olla muuta kuin laskemista ja punnitsemista. Kun housun koko pysyy samana, niin en laske mitään.
En laske. Olen pari kertaa yrittänyt syöttää päivän syömisiä eri laskureihin, jotta katsoisin paljonko esim. proteiineja tulee. Mutta en osaa syöttää määtiä tarkasti. Miten arvioit montako grammaa levitettä laitat leivän päälle, punnitse joka saakelin juustoviipale, miten salaatin eri ainekset, hitostako lasken montako raejuuston murusta siinä lautasella on tai kanasuikaletta. Entä kastikkeet ym. Joo, ei kiitos, syön mitä syön.
Ei ole tarvetta. Osaan pitää ateriakokoni kohtuullisena ilmankin. Hoikkana pysyn.
Lasken päivittäin kissan ulos, sisään, ulos ja sisään. Muuhun laskemiseen ei tarvetta päivittäin, setelit lasken satunnaisesti lompakosta.