Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaffat mänöö! Ja helemat paukkuu!

Vierailija
03.09.2025 |

Tervemenoa!

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se menolippu takaisin kotimaan "onnelaan" nyt maltaita maksa. 

-Halvin yksisuuntaisen lennon hinta kohteeseen Irak kohteesta Suomi viimeisen 72 tunnin aikana on 168 €- 

Muuttoauto 20 000e kaikki huonekalut yms. Kyllä maksaa vähän enemmän. Kato ite. 

Muuttaisitko ite pelkät vaatteet päällä takas Suomeen? Jättäisit omaisuutes?

Eka raahattu Suomeen kaikki kamat ja takas pitäis taas raahata. Se on kymppitonnien keikka se muutto. 

Tarkoittaa että oot vankina halpatyövoimamaassa joka haluaa pitää sua vankina ja pakottaa sut orjaksi tekemään töitä kannattamattomalla palkalla.

Yksikään suomimieskään ei suostu niihin töihin.

Muuttoauto jotain näiden huonekaluja varten?? Raahattu eka Suomeen jotain kamoja, jostain hiekkaerämaasta?? Alä höpise, sellaiset rojut mitä noilla on joutaa roskalavalle. 90% varmaa ettei niitä saa edes kenellekään myytyä. Yksi matkalaukku, vaatteet mitä on päällä ja tunkee vaikka taskut vielä täyteen, kyllä tuollaisten omaisuus siinä kulkee. Muu voi jäädä tänne ja roskiin.

Vierailija
122/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö muidenkin mielestä Jaff femboylta. Pääsee vihdoin etelän matkalle valtion piikkiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kokkarit ja oikeisto on tänne niitä tuonut orjatyövomaksi matalalla ja matalaakin matalammalla tekemään, niin harva jatkaa orjana. Tekee vähän. Osa saattaa haaveilla  ehkä yrittäjydestä. 

Sitten on niitä jotka on joutuneet vangiksi Suomeen. 

Eli liian pienet palkat josta ei jää säästöön rahaa. Et voi muuttaa mihinkään ja oot sen vuokrakämmpän vanki. Koko palkka varastetaan siihen ja oot yksin kurjuudessa ja vankina. Saman saat tukina, mutta siitäkin jää vielä vähemmän säästöön.

Jos haluut muuttaa taaisin kotimaahan. Se on useiden kymppitonnien juttu saada huonekalut ja muut mukaan. 

Not posibloul. Ette arvaa miten monet haluais pois jos olisi vara ja työnteosta saisi säästöön rahaa? ette arvaakaan.

Tosi monet suomalaiset nuoet haluaisi ulkomaille pois, mutta ei ole köyhänä varaa lähteä. 

Kuk Suomesa halusi olla? Ette te itekään.

Sinä, joka et osaa edes Suomeksi kunnolla kirjoittaa. Et kyllä tajua mistään mitään. Minä olen isänmaallinen Suomalainen, viihdyn täällä, enkä ole lähdössä täältä minnekään, ja sitä paremmin viihdyn, mitä useampi jaffan kaltainen wannabe roadmani palautetaan täältä sinne mistä ovat tulleetkin.

Vierailija
124/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö muidenkin mielestä Jaff femboylta. Pääsee vihdoin etelän matkalle valtion piikkiin

Kakkos miehiä on, nähty usein Herculeksessa

Vierailija
125/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi järjestää Milanin UPI:iin Irakin, Gazan ja Somalian lapsiavioliittojen erityisaasiantuntiaksi. 

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

Vierailija
126/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vangiksi Suomeen". 😂

Mitä muut se oikein on???

Käyt duunis, ja sulla on varaa pieneen koppiis ja maksat sen ja ruuat. Sähkön veden maksat ja säästöön ei jää mitään. 

Arvaa onks vankilassa parempi tarjonta. Vapaa-aikaa on ja ruokaa ei tartte ostaa.

Vankina Suomes... Sitten suomen miehet viel pakotetaa käymää armeija ja pakotetaa puolustaa tällästä missä et talvel pääse mihinkään kun on nin kylmä. Käyt duunis ja meet takas koppiis vangiksi ja oottelet että kesällä 2kk pääset ulos vapauteen.

Niin millä tasolla ei muka o vankeutta? Hä? 

Vapaus on siinä et sulla on vapaus ostaa xtraa tai pirkkaa tai olla ostamatta sitä.

Kusetusta tää on. 

Älä nyt hyvä veli käy rikkomaan illuusiota onnelasta, puolet porukasta vetää jo mielenterveystuotteita reseptillä tai ilman.

Vierailija
127/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbi järjestää Milanin UPI:iin Irakin, Gazan ja Somalian lapsiavioliittojen erityisaasiantuntiaksi. 

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

stuppi nyt on stupidoin ikinä, lähes yhtä tyhmä kuin kuolasauli!

Vierailija
128/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

T: I i g o r

Vierailija
129/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kokkarit ja oikeisto on tänne niitä tuonut orjatyövomaksi matalalla ja matalaakin matalammalla tekemään, niin harva jatkaa orjana. Tekee vähän. Osa saattaa haaveilla  ehkä yrittäjydestä. 

Sitten on niitä jotka on joutuneet vangiksi Suomeen. 

Eli liian pienet palkat josta ei jää säästöön rahaa. Et voi muuttaa mihinkään ja oot sen vuokrakämmpän vanki. Koko palkka varastetaan siihen ja oot yksin kurjuudessa ja vankina. Saman saat tukina, mutta siitäkin jää vielä vähemmän säästöön.

Jos haluut muuttaa taaisin kotimaahan. Se on useiden kymppitonnien juttu saada huonekalut ja muut mukaan. 

Not posibloul. Ette arvaa miten monet haluais pois jos olisi vara ja työnteosta saisi säästöön rahaa? ette arvaakaan.

Tosi monet suomalaiset nuoet haluaisi ulkomaille pois, mutta ei ole köyhänä varaa lähteä. 

Kuk Suomesa halu

"Sinä, joka et osaa edes Suomeksi kunnolla kirjoittaa. Et kyllä tajua mistään mitään. Minä olen isänmaallinen Suomalainen, viihdyn täällä, enkä ole lähdössä täältä minnekään, ja sitä paremmin viihdyn, mitä useampi jaffan kaltainen wannabe roadmani palautetaan täältä sinne mistä ovat tulleetkin."

Sinä moitit muita kirjoitustaidosta, mutta teet itsekin kirjoitusvirheitä: suomeksi kirjoitetaan pienellä kuten myös suomalainen.

Tuo kirjoittaja, johon viittaat, kirjoittaa kuitenkin varsin vivahteikasta suomen kieltä ollakseen m_muuttaja. Eipä edes tuohon yllä kaikki kantiksetkaan.

Vierailija
130/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Näyttää IMHO lähinnä karvaa kasvavalta syylältä. Mutta kauneushan on katsojan silmässä.  

Vierailija
131/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

Ei vaan tyhmille kokkareille naurava SUOMALAINEN

Vierailija
132/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

"Tyhmille kokkareille!"  I i g o r tuntuu olevan vihainen, mitäs kun sota menee päin persettä tuhannen ukon päivävauhtia. 

Vierailija
133/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

"Tyhmille kokkareille!"  I i g o r tuntuu olevan vihainen, mitäs kun sota menee päin persettä tuhannen ukon päivävauhtia. 

Hanki elämä, vannabe kokkare, kuitenkin olet kelan asiakas :D :D :D :D taisi osua :D

Vierailija
134/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

Sä juntti oot kyllä taas kerran aika pihalla, no minkäs sille voi

Vierailija
135/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko wassut on suunnittelemassa mielenosoitusta pojun ihmisoikeuksien puolesta? palessttiinahuivit tanassa ja mielensäpahoittaneina, byäähh..

Vierailija
136/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kokkare hiljeni, tai siis kelan kokkare :D Mahtavaa!

Vierailija
137/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan, piti välillä tehdä muuta. Itse jatkat kunnioitettavasti samalla linjalla. Niin sitä pitää!

Vierailija
138/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus. Ei mulla muuta. 

Hanki elämä, vannabe kokkare, kuitenkin olet kelan asiakas :D :D :D :D taisi osua :D

Eläkeläinen.

Vierailija
139/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan, piti välillä tehdä muuta. Itse jatkat kunnioitettavasti samalla linjalla. Niin sitä pitää!

Etsihän juntti lisää venäjäjuttuja, sua on niin helppo viedä, kelan elätti!

Vierailija
140/191 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milan Jaff muute hakkais sut tosi helposti jos tappelisitte 😂😂😂

Näitä "meidän isä hakkais teidän isän" juttuja Jaffalla on aikaa miettiä lentokoneessa matkalla kotiin Irakiin.

Jaff silti hakkais sut niii helposti 🤣🤣🤣🤣🤣

kandeisko alkaa treenaa ees vähä lol miks oot nii heikko 😂

Fiksut aikuiset ihmiset ei mieti toisten hakkaamista.