Kuinka monen ihmisen kanssa olet läiskyttänyt yhdyntäelimiä yhteen elämäsi aikana?
Kommentit (19)
Minulla tuohon voidaan lisätä kuusi koiraa ja kana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Koska olen vähämielinen ja suuressa määrässä mielenviassa oleva autismivajakki.
Minulle kelpaa kaikki kaksijalkaiset.
Nyt on hellä hetki menossa tikapuiden kanssa.
Liian monen eikä yhtäkään varteenotettavaa. Yksi partneri siitä kun olin 17v olisi riittänyt. Olisi ollut aikaa rakentaa yhteinen ja tasokas seksielämä toisin kuin näin iäkkäänä. Ei olisi ollut mitään lastia ties mistä täysin turhista suhteista. Sopivaa jos mies jotain 3-4 vuotta vanhempi. Oltas oltu hyvä ja nätti pari yhdessä. Nyt vaan iloitsen siitä että minulla ei ole lapsia kenenkään kanssa eli olen siis lapsettomana onnellinen tässä asiassa. Näin kaiken ehkä juuri pitikin mennä. Kuin olisi ollut joku kässäri jolla elää koko elämänsä???
0
Inappropriate value. Please, check your content.
:/
Yhden.
Muuta seksiä kuten käsipeliä tai suuseksiä ollut kahden muun kanssa. Mutta vain yhden kanssa ollut varsinaista seksiä ja niin aion sen pitääkin, vaikka emme ole enää yhdessä.
N33
En ole pysynyt laskuissa todella monen satoja.
Vitja muna
Yli 700 nussitua nasta vuosien varrella, kivaa on ollut ja joka panosta olen nauttinut. Nimimerkki:Kyrpiäinen Kalervo.
Vierailija kirjoitti:
Yhden.
Muuta seksiä kuten käsipeliä tai suuseksiä ollut kahden muun kanssa. Mutta vain yhden kanssa ollut varsinaista seksiä ja niin aion sen pitääkin, vaikka emme ole enää yhdessä.
N33
Ahaa, mitä on siis "varsinainen seksi"? Ja muuko ei ole?
5000 naista olen kaatanut.
t. Frederik.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden.
N33
Ahaa, mitä on siis "varsinainen seksi"? Ja muuko ei ole?
Kyllä se heteroilla on yhdyntä ja vastasin otsikon perusteella. Muiden kanssa ei ole ollut yhdyntää eikä siinä ole minkäänmerkkiset kusielimet läiskyneet yhteen :)
Kahdeksan naista kun lasketaan yhdyntäpartnerit.
Näistä seutsemän kun olin ikävälillä 14 - 21 v, sisältäen kaksi pidempää suhdetta.
Vaimo oli kahdeksas, eikä lukema ole sittemmin noussut yli kahteenkymmeneen vuoteen.
Vaimoni oli 29. Hänelle olin pitkään uskollinen, mutta kun hän jäi kiinni uskottomuudesta on minun nykyinen lukemani 34 ja jos luoja suo niin lisää tulee.
Miksi kysyt?