Nainen - kuinka hyvin seksuaalinen mielihalu ajatuksissa muuttuu fyysiseksi panetukseksi?
Minulle oli uusia asia että nainen voi olla ajatuksissaan hyvinkin kiihottunut ilman että se aiheuttaa kiihottumiseen liittyviä muutoksia pillussa. Myös toisinpäin. Akateemisten tutkimusten mukaan miehillä vastaavaa ei samassa suhteessa esiinny.
Valaiskaa naiset tyhmää. Oletteko huomaneet vastaavaa ja jos olette kuinka pienillä asioilla saatte fyysisen kiihotuksen ajatuksellisen kiihotuksen rinnalle?
Tai oletteko huomanneet pillun olevan ihan valmis mutta ajatukset eivät ole mukana?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä katse voi saada ihmeitä aikaan, kun se tulee oikealta mieheltä. Sellaisen sain kerran, ja yhä yhdessä vuosien jälkeen.Muistan tuon aina.
Katse voi olla hot
Tunnustaako joku nainen oikeasti fyysisesti kiihottuvansa pelkästä katseesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä katse voi saada ihmeitä aikaan, kun se tulee oikealta mieheltä. Sellaisen sain kerran, ja yhä yhdessä vuosien jälkeen.Muistan tuon aina.
Katse voi olla hot
Kyllä! Muistan aina sen katseen, siis mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katse voi olla hot
Kyllä! Muistan aina sen katseen, siis mieheni.
Muistatako saiko mies seksiä jo samana päivänä, vai turvauduitko omaan kivaan?
Minulle seksuaalinen halu on aina fyysistä panetusta eli tarvetta saada miehen elin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viestin 17 kirjoittajalle.
Kiitokset selityksestä. Olen oppinut paljon ketjusta ja ymmärrän nyt paremmin myös tyttöystäväni kiihotus käyttäytyy ja kuinka voin huomioida hänta vieläkin paremmin.
Selkeästi miehet ovat paljo yksinkertaisempia ja helpommin tulkittavia. Jos kiihottaa, ottaa eteen mikäli ei ole jotain erektio-ongelmaa.
T. Ap
Niin se naisillakin on. Jos kiihottaa niin paikat kostuu ellei ole ongelmaa kostumisen suhteen. Yllättävän monilla on ongelmia eikä toimi kuten kuuluisi jolloin tarvitsee liukuvoidetta.
Kiihottuminen pillussa, eli veren pakkautuminen pilluun ei ole sama asia kuin kostuminen. Pillu voi olla kiihottunut, mutta kuiva monestakin syystä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksuaalinen halu on aina fyysistä panetusta eli tarvetta saada miehen elin sisään.
Kumpi tulee ensin, tarve saada miehen elin sisään vai ajatus miehen elimen sisään saamisesta?
Katse voi olla hot