Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin eilen 500 g karkkia. Nyt olen niin väsynyt etten jaksa tehdä yhtään mitään. Makaan vain sängyssä.

Vierailija
03.09.2025 |

Aiheuttaako herkuttelu muillekin tällaista? Kroppa on niin väsynyt ettei pysty tänään mihinkään. Haluan vain nukkua ja maata, en mitään muuta. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkki on hyvä unilääke.

Vierailija
2/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. OOtko lähempää 70v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes?

Vierailija
4/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jossain muussa vika.

Vierailija
5/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. OOtko lähempää 70v?

Vasta 30v. :(

Ap 

Vierailija
6/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa päivässä

Vierailija
7/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuollainen olo karkista, siksi ei tulisi mieleenkään syödä 500 grammaa karkkia. Siinähän on pelkkää sokeria noin 350 grammaa, katsopas sokeripaloina että millainen määrä se on. 

Vierailija
8/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri väsyttää. 

Vierailija
9/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tuollainen olo karkista, siksi ei tulisi mieleenkään syödä 500 grammaa karkkia. Siinähän on pelkkää sokeria noin 350 grammaa, katsopas sokeripaloina että millainen määrä se on. 

Taidan olla soleriaddikti ja nyt minulla on krapula. Ottaa päähän. Ihan hirveästi. En enää halua tätä. Tekisi mieli itkeä ja inhota itseään. Ap

Vierailija
10/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes? 

Vierailija
11/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin rajusti , ja näin pitkään vaikuttaa, niin mene Ap tarkistamaan verensokerisi! Voi olla diabetes, tai vähintäänkin esidiabetes.

Vierailija
12/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin rajusti , ja näin pitkään vaikuttaa, niin mene Ap tarkistamaan verensokerisi! Voi olla diabetes, tai vähintäänkin esidiabetes.

Joo nukuin siis 11 tuntia. Nyt en jaksa yhtään mitään. Tuntuu että kropan solut on ihan koomassa. Olen miettinyt että pitäs nousta lenkille edes. En vain jaksa. Varmaan kohta menen päiväunille. 

Sokerit on kyllä päin helkkaria. En vaan pysty enää syömään sokeria. Se pilaa elämäni. Jos pääsisin eroon. Ap 

Vierailija
13/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua pikku ammattia! 

Vierailija
14/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä kaikki mitä eilen söit? Jos syöt nyt oikein terveellisen aamiaisen, ruisleipää, puuroa, tuoremehua, jogurttia, heviä, niin katso kohoaako tunnelma.

Vierailija
15/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli kiloa päivässä

Niin. Vahva suositus kasviksien syömiselle, ei todellakaan sokerille.

Vierailija
16/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä kaikki mitä eilen söit? Jos syöt nyt oikein terveellisen aamiaisen, ruisleipää, puuroa, tuoremehua, jogurttia, heviä, niin katso kohoaako tunnelma.

Söin paljon muutakin. 

Kattavan lounaan buffetissa, kävin kahvilla ja söin mustikkapiirakan palasen, sitten pari kinkku juusto leipää. Illalla palapaistia ja muusia, sitten pari leipää. Sit piti syödä ihan muutama karkki saunan jälkeen mutta söinkin kaikki :( söin ihan hitokseen eilen. Onneksi oli sentään 10 km lenkki edes takana mutta silti eilinen meni ihan penkin alle. Sokeri ja leivät eivät vain sovi minulle. Ap

Vierailija
17/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö aamiaisen väliin? Mulla menee koko päivä pelkäksi syömiseksi jos teen niin. Mun täytyy saada iso proteiinipitoinen aamiainen, ihan kunnon aterian kokoinen. Sitten pysyy koko päivän annoskoot ja syöminen hallinnassa, yli viittä karkkia en oikein kerralla pysty syömään kun alkaa etomaan. 

Vierailija
18/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheuttaa ja siksi onkin harvinaista. Mun tekisi hirveästi mieli syödä Hesburgerista hampurilaisannos, mutta se on ihan fakta, että hötön syömisen jälkeen veresokerit heittelee, kohta on taas nälkä ja väsymys kestää ainakin vuorokauden.

Vierailija
19/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kokeiltua vastaavaa, mutta kuulostaa siltä että olet vetänyt överit, sokerihumalan, ja nyt sulla on krapula.

Krapula on kehon myrkytystila. 

Vierailija
20/20 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aiheuttaa ja siksi onkin harvinaista. Mun tekisi hirveästi mieli syödä Hesburgerista hampurilaisannos, mutta se on ihan fakta, että hötön syömisen jälkeen veresokerit heittelee, kohta on taas nälkä ja väsymys kestää ainakin vuorokauden.

Sama. Aina täytyy tilata lasten hampurilainen tai joku junior-koko, pienet ranskikset ehkä vielä menee mutta juoma ei, joten otan aina vettä. Joku normaali ateria kaataisi mut sängyn pohjalle vähintään vuorokaudeksi. Sokeriarvot on kyllä yllättäen silti hyvät, mutta uskon että jos alkaisin syömään epäterveellisesti niin saisin kyllä diabeteksen alle vuodessa, sen verran rajusti keho reagoi sokeriin ja kaikkeen höttöön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi