Gallup: mitä sellaista et saa parisuhdeseksissä, jota haluaisit?
Aloitan: rajumpia otteita. Aina vaan vaniljaa :(
Kommentit (16)
Ohjien ottamista, roolileikkejä, suuseksiä kumpaankaan suuntaan, mitään pidempiä sessioita. Näistä on kokemusta ja ovat olleet seksielämän parasta antia.
Itseasiassa minusta on tässä suhteessa kuoriutunut päivittäin haluavan ja itsevarman aloitteentekijän sijasta täysin parisuhdeseksiin suostumaton yksinään masturboiva huonoitsetuntoinen mölli :/
Miksi valita itselle sellaista parisuhdetta missä seksi ei ole sellaista kuin haluaa. Miksi ylipäätään alkaa sellaiseen parisuhteeseen. Ei mitään järkeä ja siitä tulee vain pettymyksiä kuten edella lukee. Vaikka itse menin nuorena naimisiin niin sain seksissä jo kaiken mitä halusin, joten tiesin millainen matka seksistä tulee olemaan. Itse houkuttelin ja opetin vaimon suuseksin saloihin molemmin puolin. Kaikki muu tuli häneltä jo luonnostaan. Näin on myös jatkettu koko ikä ja olen saanut kaiken minkä olen halunnut, samoin hän..
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita itselle sellaista parisuhdetta missä seksi ei ole sellaista kuin haluaa. Miksi ylipäätään alkaa sellaiseen parisuhteeseen. Ei mitään järkeä ja siitä tulee vain pettymyksiä kuten edella lukee.
Koska elämänmittainen parisuhde ei ole pelkkää seksiä vaan aika paljon muutakin, koko elämän jakamista toisen kanssa. Koska siitä huolimatta että kaikkea ei seksissä saa, niin se minkä saa voi silti olla erinomaisen hyvää, joten miksi heittää sitä hukkaan.
Mulle tämä 30 vuoden suhde ei todellakaan ole ollut pettymys, vaikken kaikkea haluamaani saakaan. T: #1
Suusexi ja suusexi. Meillä rouva ottaa kyllä poskeen mutta ei loppuun asti, jonku trauman takia. Minä taas nautin aivan älyttömästi kun vaimoni laukeaa minun suuhuni. Kaikkea muuta kyllä harras tetaan mutta tämä vain puuttuu. Toivonkin tämän vielä muuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita itselle sellaista parisuhdetta missä seksi ei ole sellaista kuin haluaa. Miksi ylipäätään alkaa sellaiseen parisuhteeseen. Ei mitään järkeä ja siitä tulee vain pettymyksiä kuten edella lukee.
Koska elämänmittainen parisuhde ei ole pelkkää seksiä vaan aika paljon muutakin, koko elämän jakamista toisen kanssa. Koska siitä huolimatta että kaikkea ei seksissä saa, niin se minkä saa voi silti olla erinomaisen hyvää, joten miksi heittää sitä hukkaan.
Mulle tämä 30 vuoden suhde ei todellakaan ole ollut pettymys, vaikken kaikkea haluamaani saakaan. T: #1
Minulle ei olisi tullut elämän mittaista, kohta 50v suhdetta jos en olisi alusta lähtien saanut seksissä kaikkea ja enemmäkin. Jos olisi ollut tyytymätön olisin sortunut vieraisiin ja paremmin ja todennäköisesti löytänyt toisen naisen. Tyytymättömyys tuhoaa rakkauden aika nopeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi tullut elämän mittaista, kohta 50v suhdetta jos en olisi alusta lähtien saanut seksissä kaikkea ja enemmäkin. Jos olisi ollut tyytymätön olisin sortunut vieraisiin ja paremmin ja todennäköisesti löytänyt toisen naisen. Tyytymättömyys tuhoaa rakkauden aika nopeaan.
Niin, pointti onkin tuossa tyytymättömyydessä. Ei se välttämättä tarkoita että on tyytymätön, jos ei jokaista haluamaansa asiaa saa. Mä en saa seksissä kaikkea mitä haluaisin, mutta saan silti hyvin paljon.
Se vanha viisaushan on, että onnellisuuden salaisuus ei ole se että saa kaiken mitä haluaa vaan että haluaa sitä mitä elämältä saa. Sellaisenaan vähän naivi ajatus tietysti, mutta on siinä hieman perääkin.
Mutta vielä tärkeämpää lienee tuntea itsensä ja järjestää elämänsä sen mukaan, siinä sinä vaikutat onnistuneen joten ei siinä moittimista. Sama koskee minuakin.
Hyvää seksiä. Kiihkeää seksiä missä molemmat haluaa kunnolla toisiaan. Meillä on harvoin nopea pano ilman kunnon esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi tullut elämän mittaista, kohta 50v suhdetta jos en olisi alusta lähtien saanut seksissä kaikkea ja enemmäkin. Jos olisi ollut tyytymätön olisin sortunut vie
Niin, pointti onkin tuossa tyytymättömyydessä. Ei se välttämättä tarkoita että on tyytymätön, jos ei jokaista haluamaansa asiaa saa. Mä en saa seksissä kaikkea mitä haluaisin, mutta saan silti hyvin paljon.
Se vanha viisaushan on, että onnellisuuden salaisuus ei ole se että saa kaiken mitä haluaa vaan että haluaa sitä mitä elämältä saa. Sellaisenaan vähän naivi ajatus tietysti, mutta on siinä hieman perääkin.
Mutta vielä tärkeämpää lienee tuntea itsensä ja järjestää elämänsä sen mukaan, siinä sinä vaikutat onnistuneen joten ei siinä moittimista. Sama koskee minuakin.
Komppaan tuota. Itsellä toki ollut siinä mielessä helppoa, että omat halut on keskittyneet enemmän vaimon tyydyttämiseen ja vaimon orgasmeihin. Minua ei ole kiinnostanut mikään sellainen oma juttu seksissä, mistä vaimoni ei saisi nautintoa. Kaikenlaista kokeiltu ja hylätty jos hänestä tuntunut epämiellyttävältä tai hän ei ole saanut niistä mitään. Hän ei ole juurikaan suostunut eri seksijuttuihin vain minua miellyttääkseen, jos ei ole itse saanut niistä nautintoa. On onneksi reagoinut nopeasti ja sanonut aina suoraan. Minulle hänen kiimansa ollut parasta seksissä ja se edellä myös aina menty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita itselle sellaista parisuhdetta missä seksi ei ole sellaista kuin haluaa. Miksi ylipäätään alkaa sellaiseen parisuhteeseen.
Kaikkea ei aina voi saada.
Seksi ei ole sitä mitä toivoisin, mutta oikeastaan kaikkea muuta kaipaamaani sitten onkin. Tukea, turvaa, jaettua arkea, sopivasti yhteistä tekemistä ja omia menoja kummallakin. Lapsia emme kumpikaan halua, mutta yhteisiä lemmikkejä on. Arkinen harmonia ja asioiden jakaminen ovat minulle tärkeitä, olen valmis seksiasioissa joustamaan sen takia. Olemme kyllä avoimessa suhteessa, mutta olen ollut liian laiska muutakaan seuraa etsiäkseni. Ehkä seksi vain ei ole minulle niin tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Koska en muutenkaan löydä helposti mitä haluan miehessä, muut kriteerit on kovat eikä lainkaan tavanomaiset. Sitten se miten haluan asua ja elää on poikkeuksellista ja sen pitää sopia miehelle. Lisäksi olen vielä melko hankala enkä mikään rikas missi millä tämän kaiken kompensoisi.
Kokemukseni mukaan sellaiset miehet joista muuten pidän, eivät yksinkertaisesti ole mitään naisen tyydyttämisen parhaimmistoa sängyssä.
Jos haluaisin pelkkää seksiä ja jos olen hyvää seksiä esimerkiksi joltain vakipanolta aikanaan saanut niin se on ollut kyllä aina melkoinen nuudelikäsi mun mittapuulla tai äly jättänyt toivomisen varaa, eikä olisi pärjännyt minään elämänkumppanina tai edes halunnut. Siis olisivat kyllä halunneet seurustella ja naimisiin, mutta eivät opiskelujen jälkeen muuttaa alkeellisiin oloihin foliohattuilemaan maalle. Tai olisivat halunneet lapsia mitä itse en halua enkä voi hankkia. Parisuhde on tosiaan paljon muutakin ja olen seikkailuni seikkaillut ennen tätä.
Seksi on pettymys, oikeastaan mikään muu ei.
Joillekinhan sitten seksi ei edes ole niin tärkeää. Minulle on, mutta aivan kaikkea ei voi saada.
Seksiä en saa. Yhteenmuuttaessa kaikki loppui. Tyypillinen nainen
Suuseksi. Rakastan tunkea naamaa naisen haaraväliin, imea ja nuolla. Ja varsinkin 69. Kaipaan myös naamalleni istumista. Ja mikä olis parasta: nussia vaimoa suuhun.
Seksiä muulloinkin kuin väsyneenä iltayöstä, kiireettömästi, estottomasti, kokeellisesti, uteliaasti
Suuseksiä. Seksiä jonka pääosa ei olisi pano. Seksikkäitä alusasuja ja muuta esiintymistä, kuten kuvia tai videoita. Masturbointia ja lelujen kokeilua yhdessä. Pyyntöä laueta muullakin tavalla kuin pilluun kumin kanssa.
Yksin tai antavana osapuolena saan kyllä mieluusti tehdä kaikkea tuota.