Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Vesala 43, viimein raskaus

Vierailija
03.09.2025 |

Instagramissa olevan raskausuutisen kuvat on ottanut 17 vuotias esikoinen. Paula kertoo postauksessaan jo uskoneensa ettei toista lasta koskaan tule.

Ja toivoo potkuja. Onnea.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ehkä tuollainen surun hehkuttaminen lapsettomuuden suhteen on vähän kummallista kun hänellä on kuitenkin jo ennestään lapsi. Voisin kuvitella että jos olisin itse tahattomasti lapseton niin se ottaisi päähän. En tiedä.

Sekundaarinen lapsettomuus on myös surun aihe. Ja pitääkö ajatella muita siinä vaiheessa, kun on oma suru aiheesta. Olettepa jaloja. 

Surun aihe se voi ja toki saakin olla, mutta ei siinä kyllä ole kyse lapsettomuudesta kun kerran on jo lapsi. Sekundaarinen lapsettomuus on mielestäni typerä termi kun kyse on ainoastaan halutun lapsimäärän vajeesta.

Vierailija
22/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mikä negatiivinen mylvintä täällä olisikaan meneillään, jos Perttu 43v hehkuttaisi, miten hänen aasialainen 21v vaimonsa odottaisi Pertun toista lasta. Ensimmäisen lapsen menetti erossa suomalaisen naisen kanssa ja sai vielä lähestymiskiellon, kun "fiksu" ex-vaimo toisilta naisilta saamansa neuvon mukaan älysi keksiä tarinan, että mies olikin pedari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu varmaan hankala kokemus kun Laurilla kaksi lasta uuden naisen kanssa

Vierailija
24/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mikä negatiivinen mylvintä täällä olisikaan meneillään, jos Perttu 43v hehkuttaisi, miten hänen aasialainen 21v vaimonsa odottaisi Pertun toista lasta. Ensimmäisen lapsen menetti erossa suomalaisen naisen kanssa ja sai vielä lähestymiskiellon, kun "fiksu" ex-vaimo toisilta naisilta saamansa neuvon mukaan älysi keksiä tarinan, että mies olikin pedari. 

:D:D:D

Miten ihmeessä tällainen inkkulin fantasiatarina liittyy Vesalan raskauteen?

Vierailija
25/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpasi vihdoinkin jollekin. Melkoista. Onnea... kai?

85-kiloiset lähiövalaat alapeukuttavat. Naurattaahan se.

Vierailija
26/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala on 63v mummeli, kun lapsi on parikymppinen. Mahtaa lasta hävettää niin vanha äiti.

Vierailija
27/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vihdoinkin? Vesala on ollut parisuhteessa vuosia, ei vaan ole esitellyt kumppaniaan julkisuudessa.

Mahtava elämä. Ja väen vängällä piti saada toinen lapsi että pääsee Laurista yli. Miksei voinut vaan kasvaa henkisesti ja olla kiitollinen jo siitä mitä on?

Vierailija
28/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollu varmaan hankala kokemus kun Laurilla kaksi lasta uuden naisen kanssa

Miksi? Itse en onnistunut eksäni kanssa saamaan lapsia ja pitkälti sen takia tuli erokin, silti olin ikionnellinen kun hänelle myöhemmässä elämässä vielä isyyskin toteutui. Ei ero tarkoita sitä ettei enää välittäisi toisesta ja haluaisi hänelle hyvää.

Vierailija
29/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertulla on nuori terhakka vaimo valvomassa vauvan perään. Onnea Pertulle, onnekas mies. 

Samaa ei voi sanoa vanhan naisen miehelle, josta tulee tuore isi. Tai voi ja pitääkin. Onnea ja tsemppiä Paulan mies. Sinulle tämä on tehty. 

Vierailija
30/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti siitä ainokaisesta on onnellinen. Olisihan se ollut mukava antaa lapselle sisarus, jonka kanssa hän voi jakaa suruja ja iloja.

No tässä Vesalan tapauksessa ei ole kyse sisaruksen antamisesta, kun lapsella on jo isänsä puolelta sisaruksia.

Vierailija
31/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesala on 63v mummeli, kun lapsi on parikymppinen. Mahtaa lasta hävettää niin vanha äiti.

Kaikki eivät ole 63-vuotiaina yhtä rupsahtaneita ikäloppuja kuin sinä.

Vierailija
32/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85-kiloiset lähiövalaat alapeukuttavat. Naurattaahan se.

Joo itse ainakin alapeukutan asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Paula on ollut parisuhteessa iät ja ajat, hän vain ei ole tullut uudelleen raskaaksi. Mee runkkaamaan vaikka, niin ei ehkä ole noin sekava olo. 

T. 55-kiloinen lähiövalas

Vierailija
33/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ehkä tuollainen surun hehkuttaminen lapsettomuuden suhteen on vähän kummallista kun hänellä on kuitenkin jo ennestään lapsi. Voisin kuvitella että jos olisin itse tahattomasti lapseton niin se ottaisi päähän. En tiedä.

Sekundaarinen lapsettomuus on myös surun aihe. Ja pitääkö ajatella muita siinä vaiheessa, kun on oma suru aiheesta. Olettepa jaloja. 

No itse varmaan ajattelisin jos olisin julkkis, ja avautumisiani lukisi tuhannet ihmiset.

Sekundaarinen lapsettomuus on muutenkin universumin typerin käsite.

Kukahan se on typerä määritellessään sitä mitä joku toinen saa surra tai tuntea ja mitä ei.

Ja toiseksi, voit vain kuvitella, mutta sulla ei todellisuudessa ole pienintäkään käryä miltä se OIKEASTI tuntuu.

Vierailija
34/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vihdoinkin? Vesala on ollut parisuhteessa vuosia, ei vaan ole esitellyt kumppaniaan julkisuudessa.

Mahtava elämä. Ja väen vängällä piti saada toinen lapsi että pääsee Laurista yli. Miksei voinut vaan kasvaa henkisesti ja olla kiitollinen jo siitä mitä on?

:D

Pääsee Laurista yli. He ovat olleet eronneina 10 vuotta.

Vierailija
35/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse varmaan ajattelisin jos olisin julkkis, ja avautumisiani lukisi tuhannet ihmiset.

Sekundaarinen lapsettomuus on muutenkin universumin typerin käsite.

Kukahan se on typerä määritellessään sitä mitä joku toinen saa surra tai tuntea ja mitä ei.

Ja toiseksi, voit vain kuvitella, mutta sulla ei todellisuudessa ole pienintä

En minä määrittele mitä toinen saa tuntea ja mitä ei. Olen vain sitä mieltä että kaikesta ei tarvitse itkeä julkisuudessa. Opettele lukemaan.

Vierailija
36/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulakin tykkää julkisuudesta. Aivan kuten Mira. Miksi tällaisia julkkiksia voikin olla olemassa. Olisivat hiljaa omista yksityisasioistaan, niinkuin " ei julkkiksetkin " ovat tässä maassa. 

Vierailija
37/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa!

Oli niin mukava lukea tämä iloinen uutinen tänään iltapäivälehdestä. Hymyilin.

Kyllä päivän iloisin uutinen oli kuitenkin Milan Jaffin karkoittaminen! Saa Paulankin tuleva lapsi olla edes pikkasen turvallisemmassa maassa. Olkoonkin, että Paula on itse sitä mieltä että "r e f u g e e s welcome" ja hoilottaa torilla tätä Anssi Kelan kanssa.

Vierailija
38/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea! Olin saman ikäisenä raskaana.

Äitiyttä todella arvostaa etenkin jos on yrittänyt pitkään. 

Vierailija
39/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on lapsen isä??? Kuka on se onnenpekka???

Vierailija
40/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole 63-vuotiaina yhtä rupsahtaneita ikäloppuja kuin sinä.

Aika monella 63 - vuotiaalla on varmaan 20 vee lapsia.

63 -vuotia tekee töitä vielä 15 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme