Kerro rehellisesti oleko jäänyt koukkuun temuun?
Itse olen käyttänyt jo useamman tonnin tuohon puljuun.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa tilasin jotain ihan tarpeellista, tuotteet olivat ok ja edullisia, mutta sitten kyllästyin niihin naurettaviin jatkuvasti tuleviin sähköposteihin, naurettaviin houkutuspeleihin ja typeriin muutaman sentin alennuksiin. Tuohon niiden pelipelleilyyn ei kukaan järkevä mene mukaan.
Mistä sää puhut, en minä ainakaan ole yli kahden vuoden aikana saanut yhtään peli tarjousta, en ensimmäistäkään sähköpostia...mitä sää höpötät?
En osta temusta enkä mistään muualtakaan. Mulla on jo kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin vuoden ajan silloin tällöin, mutta sitten lopetin. Eihän sille olisi tullut muuten loppua, kun kaikki illat tuli tutkittua valikoimaa.
Mulle se on krapula päivän/ illan hupi!
En ole koskaan edes käynyt Temun aivuilla.
Mä teen aina listan tavaroista joita tarvitsen. Ostan temusta sitten ne tavarat siitä listasta. Joskus siihen päälle on saattanut joku pieni ylimääräinen tuote tulla mukaan mutta muuten ostan listan mukaan. Tiedostan heidän agressiivisen mainontatyylin. Käytän temuun sille tehtyä s.postia enkä lue heidän mainontaa siellä. Maksan Klarnalla ja kuitti siis tähän s.postiin. Muuhun rn sitä käytä.
En ole tilannut enkä tilaa. Hyvin vähän tarvin ja ostan mitään. En käsitä mitä ihmiset ostaa koko ajan ja varsinkin temusta.
En. Ei kiinnosta käyttää tuotteita joiden myrkkyjäämiä ei testaa kukaan koskaan.