Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellisesti oleko jäänyt koukkuun temuun?

Vierailija
02.09.2025 |

Itse olen käyttänyt jo useamman tonnin tuohon puljuun.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta käyttää tuotteita joiden myrkkyjäämiä ei testaa kukaan koskaan.

Vierailija
22/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa tilasin jotain ihan tarpeellista, tuotteet olivat ok ja edullisia, mutta sitten kyllästyin niihin naurettaviin jatkuvasti tuleviin sähköposteihin, naurettaviin houkutuspeleihin ja typeriin muutaman sentin alennuksiin. Tuohon niiden pelipelleilyyn ei kukaan järkevä mene mukaan.  

Mistä sää puhut, en minä ainakaan ole yli kahden vuoden aikana saanut yhtään peli tarjousta, en ensimmäistäkään sähköpostia...mitä sää höpötät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta temusta enkä mistään muualtakaan. Mulla on jo kaikkea. 

Vierailija
24/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin vuoden ajan silloin tällöin, mutta sitten lopetin. Eihän sille olisi tullut muuten loppua, kun kaikki illat tuli tutkittua valikoimaa.

Mulle se on krapula päivän/ illan hupi!

Vierailija
25/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes käynyt Temun aivuilla.

Vierailija
26/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina listan tavaroista joita tarvitsen. Ostan temusta sitten ne tavarat siitä listasta. Joskus siihen päälle on saattanut joku pieni ylimääräinen tuote tulla mukaan mutta muuten ostan listan mukaan. Tiedostan heidän agressiivisen mainontatyylin. Käytän temuun sille  tehtyä s.postia enkä lue heidän mainontaa siellä. Maksan Klarnalla ja kuitti siis tähän s.postiin. Muuhun rn sitä käytä. 

Vierailija
27/27 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut enkä tilaa. Hyvin vähän tarvin ja  ostan mitään. En käsitä mitä ihmiset ostaa koko ajan ja varsinkin temusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä