Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄITI EI JAKSA OLLA MEILLÄ...

Vierailija
08.04.2007 |

Äiti oli tämän viikonlopun minua auttamassa lasten hoidossa ( 2 pientä ) kun mieheni oli poissa esikoisen kanssa.

Eka yö sujui suht ok, mutta tokana päivänä äiti alkoi piikittelemään sitä sun tätä kun yritin neuvoa jossain asiassa liittyen lapsen/vauvan hoitoon. Ei yhtään tuntunut sietävän sitä kun sanoin mitä pitää tehdä.

Illalla tunnelma kiristyi ja en jaksanut enää äidin lapsellista käytöstä, joten sanoin, että kiitos avusta mutta on ehkä parempi että menet kotiin lepäämään. Äiti ei SUOSTUNUT vaan ilmoitti ettei lähde mihinkään. Siitähän kiivastuin kun äiti ei suostunut lähtemään MINUN talostani kun minä kohteliaasti pyydän.

Sillä hetkellä koin että pärjään/jaksan paremmin kun ei ole vielä äitiä siinä sivussa jonka kanssa pitäisi kinastella...

Riideltiin sit oikein kunnolla ja loppujen lopuksi kun äiti tajusi että hänen tosiaan täytyy lähteä jos niin haluan, niin sovittiin riita.

Äiti jäi vielä yöksi ja pahoitteli käytöstään. Lähti samantien kotiin kun kerroin että mies on jo matkalla...Ei jaksanut enää yhtään.

Ärsyttää kun äiti ei tajua, että mun toiveita pitää kunnioittaa kun ollaan mun kodissa ja mun lasten kanssa.

Ikävä fiilis jäi tästä viikonlopusta...

sekavaa tekstiä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA mun mielestä, jos apua on tarjolla niin se kannattaa ottaa vastaan sellaisena kuin sitä tarjotaan, ellei kysymys ole jostain tosi vakavista asioista. So what, jos iltana parina asiat ei mene ihan sun kaavojen mukaan - niin kauan kuin lapset on tyytyväisiä ja äitis häärää mielellään. Voi olla tietty, että ajattelisin eri tavalla sun kengissä, mutta kun oma äitini ei missään olosuhteissa tule avuksi lastenhoidossa, niin näkökantani on ehkä puolueellinen...

Vierailija
2/2 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toinen toisianne arvostaen ja kunnioittaen, mielipiteitänne varovasti ilmaisten... Puolin ja toisin vaadittaisiin vähän asennemuutosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla