Siveysvyö miehellä
Olettehan lukinneet miehenne siveysvyöhön? Omani nauttii siitä ja palvelee minua niin kiltisti. Oli hyvä ostos. 😊
Kommentit (17)
Vaimoni on pitänyt minua siveysvyöhön lukittuna varmaan noin kaksi kolmasosaa vuotta tähän mennessä. Nykyisin syy tulla lukituksi on kovin matala, siihen tuntuu vaimollani olevan loputon lista syitä. Esimerkkinä sanotaan, että ei ole saanut tarpeeksi paljon huomiota ja hellyyttä. Asunto on siivoamatta, auto on likainen, miksi tiskikone on tyhjentämäti. Että en lähtenyt mukaan juoksulenkille ja niin edelleen , näitä syitä riittää. Minä annan huomiota ja seksiä liki päivittäin, niin kuin nyt lukittuna pystyy antamaan. Ja meillä on turvasana, jolloin tämä leikki loppuu ja siihen ei sitten enää palata. Vaimoni on kertonut, että hän saa tästä leikistä todella paljon seksuaalista mielihyvää ja saan kyllä itsekin. Mutta aina välillä tuntuu, että hiukan vähempikin riittäisi minulle. Tätä leikkiä meillä on ollut kohta kuusivuotta. Ja oma arvio on, että leikki jatkuu.
Lukittuna 66%
Kyllä - juuri nyt olen työmatkalla Helsingissä - odottelen hotellilla illallista asiakkaiden kanssa. Mies kotona kahden lapsen kanssa siveysvyöhön lukittuna. Tiedän, että hän on pitelemätön kun perjantaina menen kotiin, mutta hän saa laueta vasta la tai ehkä su 😘
Kyllä 😊 Meillä on käytössä tämä: https://hotlips.fi/p43851/hidden-desire-extreme-acrylic-chastity-cock-c… ja täytyy sanoa että se on ollut todella hyvä ostos. Omani nauttii siitä kovasti ja palvelee minua niin kiltisti, että välillä ihan hymyilyttää arjessakin. 💕
Tehkää naiset puolue joka ajaa naisvaltaa yhteiskuntaan. Miehille mm. jonkinlainen siveysvyöpakko. Sinkkumiehille pakollinen väline ja sen saisi pois vain tekemällä jotain hyödyllistä. Suhteessa siveysvyön käytöstä päättäisi nainen. Miehellä oikeus X vapaapäivään ja orgasmiin vyöstä vuodessa mutta nainen päättäisi koska ne antaa.
Naiset, te olette Jumalattaria joita varten palvomaan ja palvelemaan miehet on luotu.
Älä viitsi ap. Olet oikasti se vyöhön lukittu mies, joka on murhannut vaimonsa ja yrittää nyt saada alibia kirjoittamalla vaimonsa puhelimesta.
Ei voi kyllä tuollaiseen alistuva itseään mieheksi sanoa, vässykkä on oikeampi termi. Erikoista että tuollainen vässykkä jotain naista jaksaa enää seksuaalisesti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kyllä tuollaiseen alistuva itseään mieheksi sanoa, vässykkä on oikeampi termi. Erikoista että tuollainen vässykkä jotain naista jaksaa enää seksuaalisesti kiinnostaa.
Jokainen omassa suhteessaan saa kutsua itseään miksi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 😊 Meillä on käytössä tämä: https://hotlips.fi/p43851/hidden-desire-extreme-acrylic-chastity-cock-c… ja täytyy sanoa että se on ollut todella hyvä ostos. Omani nauttii siitä kovasti ja palvelee minua niin kiltisti, että välillä ihan hymyilyttää arjessakin. 💕
Täysy lelu tuo, itse olen lukittuna Bon 4 teräksiseen sivariin. Kokoja monta saatavissa ja renkaita tulee reippaasti mukana. Oikean renkaan löydyttyä häkki lukkoon ja sitten mahdoton paeta ilman avainta tai voimapihtejä. M 6 vuotta lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Siveysvyö tuntuu muuten aika hyvältä päällä, jatkuvaa stimulointia, mutta mitäpä sinä siitä tietäisit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - juuri nyt olen työmatkalla Helsingissä - odottelen hotellilla illallista asiakkaiden kanssa. Mies kotona kahden lapsen kanssa siveysvyöhön lukittuna. Tiedän, että hän on pitelemätön kun perjantaina menen kotiin, mutta hän saa laueta vasta la tai ehkä su 😘
Tämä kuulostaa hyvältä, voisin itsekin olla miehesi tilalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Näillä on panta kaulassa ja vaimo sitten ulkoiluttaa. Oikeita mamman pikku kullannuppuja. Mitä tollasella oikeasti tekee.
Eikös nää ole just niitä, jotka tykkää nuolla vaimon pillun puhtaaksi toisen miehen jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on panta kaulassa ja vaimo sitten ulkoiluttaa. Oikeita mamman pikku kullannuppuja. Mitä tollasella oikeasti tekee.
Eikös nää ole just niitä, jotka tykkää nuolla vaimon pillun puhtaaksi toisen miehen jäljiltä.
Melkoista yleistämistä tietämättömältä
Meidän ukko ollut jo 10 vuotta siveyslukittuna ja en päivääkään vaihtaisi pois. 😊
Joo, meillä on kyllä käytössä 😊 Aluksi olin vähän epäileväinen koko hommasta, mutta täytyy sanoa että se on ollut yllättävän kiva lisä meidän juttuihin. Mies oikeasti nauttii siitä, että on lukittuna, ja musta tuntuu että se palvelee mua nyt entistä kiltimmin ja on paljon enemmän läsnä.
Se ei ole mikään rankaisu vaan enemmän sellainen leikki, joka luo jännitystä ja kipinää arkeen. Kun avain on mulla, niin se tuo hauskaa valta-asetelmaa ja tekee tilanteista jotenkin tosi kiihkeitä. Ja kun lukko vihdoin aukeaa, niin huhhuh siinä kohtaa into on ihan eri tasolla. 😅
Mies itse sanoo, että se pitää häntä sopivasti koko ajan hereillä ja kiihottuneena, mutta silti se on hänelle mukava ja miellyttävä kokemus. Eikä mitään pakottamista tietenkään, hän halusi itse kokeilla.
Eli voin kyllä suositella, jos vähänkin kiinnostaa meille se on ollut tosi hyvä ostos.
Tollaset vässykkä siveysvyö Penat poljetaan maanrakoon oikeassa elämässä. Millainen nainen ottaa tuollaisen vätyksen miehekseen?
Täällä toinen, jolla mies lukittuna myöskin ja samanlaisilla kokemuksilla