Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole sosiaalisesti lahjakas

Vierailija
05.09.2025 |

Jäänyt aina kaikissa porukoissa yksin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se osoita mitään, pitää myös haluta, mutta kaikkia se ei suinkaan kiinnosta.

Vierailija
2/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se osoita mitään, pitää myös haluta, mutta kaikkia se ei suinkaan kiinnosta.

Häh?

Vierailija
4/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. 

Vierailija
5/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kyse on siitä että osaa rikkoa jään ja ymmärtää itse hakeutua oman tyyliseen seuraan. Ei siis väkisin tunge ihmisten kaveriksi, jotka eivät ole kiinnostuneita.

Vierailija
6/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kyse on siitä että osaa rikkoa jään ja ymmärtää itse hakeutua oman tyyliseen seuraan. Ei siis väkisin tunge ihmisten kaveriksi, jotka eivät ole kiinnostuneita.

Eihän pilkkiminen sovi kala-allergiselle! 

Vierailija
7/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä en osaa. En osaa olla tarpeeksi nopea sosiaalisesti. Mulla joku häiriö, oon hidas lämpenemään ja ne mun tyyliset on jo porukkansa valinneet. Sitten luokan huonoin ja kiusahenki yrittää jutella aina mulle vaikka tiedän että takanapäin puhuu ja levittää paskaa musta. Mitä voin tehdä? Olla puhumatta enää mitään sen kiusahengen kanssa ja yrittää päästä oman tyylisiin porukoihin?

Ap

Vierailija
8/8 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä