Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskimmat "vinkit" laihtumiseen ja painonhallintaan

Vierailija
02.09.2025 |

Ja oletko niitä kokeillut?  Jos, niin toimiko?

Mulla tuli mieleen yksi: syö usein ja täytä vatsa kasviksilla. Ei toiminut, oli jatkuva nälkä ja suolisto sekaisin, vatsa turvonnut kuin viimisellään raskaana.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ateriankorvikkeet ylipäätään! Parempi opetella suoraan syömään oikein, kuin ryhtyä jollekin kitudieetille. Johtaa vaan jojoiluun. Sairasta, että näitä edes mainostetaan ja myydään.

Ja nämä ovat yleensä niin pahoja ettei niitä voi syödä. Olen laihduttanut tuotteilla alkoi pyörryttämään kesken työpäivän. 30 kg lähti nopeasti mutta tulivat takaisin kun kuurin jälkeen iski ahmimiskohtaukset. 

Vierailija
62/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.youtube.com/shorts/r6ial3NJms8

Pottukoira tekee livestriiminä läskileirin jossa laitetaan ruokavaliot ja liikuntatottumukset kuntoon. Eniten laihduttaneelle 10000e palkinto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriakoissa on älyttömiä eroja sen ainakin huomannut. Olin tuttavaperheen luona kyläilemässä joista kaikki enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Välillä ovat ihmetelleet mistä johtuu kun syövät normaalia kotiruokaa ja liikkuvat. No se selvisi kyllä kyläillessä että ruoka oli kyllä monipuolista ja ravitsevaa, mutta ne määrät hohhoijaa. Karmeita lautasellisia lappoivat ja moneen kertaan sansausta. Kylkiäisenä tietysti ruisleipää jonka ravintoarvot lähentelee leivonnaisia. Tuntui että koko ajan oltiin joko menossa syömään, syömässä, tai ruokalevolla ihan kuin niitä syöntikertojakin pitäisi olla joku viisi, jos ateriakoot ovat täysin yliampuvia. Milloin ei oltu syömässä, niin sitten kahvia ja pullaa tms. tietysti. Eikä sitä liikuntaa ollut todella lyhyttä iltakävelyä lukuunottamatta lainkaan. 

Vierailija
64/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syö aamulla kaurapuuroa niin nälkä pysyy poissa tunteja." No ei kyllä pysynyt,jo kahden tunnin päästä maha huusi ruokaa ja piti hakea automaatilta suklaapatukka,että kesti ruokatuntiin.

Pierettikin vielä hitosti!

Vierailija
65/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri veteli vaan vauvojen hedelmäsoseita,toinen pureskeli ruan ja sylki pois. Itse olen mielummin onnellinen pullero kuin alan pelleillä noin.

Vierailija
66/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteellinen stressi

Vierailija
67/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi munalatte eli kahvia munalla ja voilla,lounaaksi keitetty muna ja lasi vettä,päivälliseksi munakokkeli ja vettä,iltapalaksi kaksi keitettyä munaa ja kofeiinitonta teetä. Olin siis munadiedillä. Närästi,jatkuva nälkä ja munat alkoi tulla korvistakin. Enkä laihtunut yhtään!

Vierailija
68/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri veteli vaan vauvojen hedelmäsoseita,toinen pureskeli ruan ja sylki pois. Itse olen mielummin onnellinen pullero kuin alan pelleillä noin.

Mulla tuo pureminen ja sylkeminen päätyi lopulta oksenteluun. En suosittele terveyden kannalta. Kiva kärsiä kakskymppisenä sydänongelmista.

Vierailija
69/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Syö aamulla kaurapuuroa niin nälkä pysyy poissa tunteja." No ei kyllä pysynyt,jo kahden tunnin päästä maha huusi ruokaa ja piti hakea automaatilta suklaapatukka,että kesti ruokatuntiin.

Minulla tapahtui tuo jo reilun tunnin jälkeen tarveenäkin ollessa. Sittemmin onnistuin saamaan DM1-diagnoosin eli muutuin pakkokarpiksi. Oikein annosteltu pikainska ja kas, taas tunnin päästä maha mouruaa eli vs vaarallisen alhaalla. Puuro siis nostaa alussa vs korkealle ja tunnin päästä romauttaa vs pikavauhtia alas. Asian pystyy korjaamaan vain syömällä samanaikaisesti tolkuttoman määrän proteiinia tai siirtyä tuorepuuroon tai jättää koko puuro syömättä ja ottaa aamiaiseksi jotakin aivan muuta. Yleensä teen tuolla viimeisellä tavalla.

Vierailija
70/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täytä vatsa kasviksilla. Ei toiminut, oli jatkuva nälkä ja suolisto sekaisin, vatsa turvonnut kuin viimisellään raskaana.

Koska sinun vatsa/suolisto ei ole tottunut niin isoon kuitumäärään ja/tai raakoihin kasviksiin. Kuitupitoista kuuluisi lisätä vähitellen. Ja myös se, jos keittää ainakin osan kasviksista, auttaa sulattamaan ne paremmin, kunnes vatsa tottuu.

Niin ja AP on muutenkin niin vajaa, että laihduttaa kun on raskaana.

Vierailija
71/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo kaurapuurojuttu edes on? Hiilihydraatteja yli 10% ja muita makroja ei nimeksikään. Vielä oudompi on yleinen harhakäsitys ruisleivästä jonain hyvänä vaihtoehtona painonhallinnan kannalta ei hyvää päivää.

Vierailija
72/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIvan, mitään järkeviä välimuotojahan ei voi ajatellakaan.

Vierailija
73/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mehujäitä. Auttaa mun makeanhimoon.

Vierailija
74/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tapahtui tuo jo reilun tunnin jälkeen tarveenäkin ollessa. Sittemmin onnistuin saamaan DM1-diagnoosin eli muutuin pakkokarpiksi. Oikein annosteltu pikainska ja kas, taas tunnin päästä maha mouruaa eli vs vaarallisen alhaalla. Puuro siis nostaa alussa vs korkealle ja tunnin päästä romauttaa vs pikavauhtia alas. Asian pystyy korjaamaan vain syömällä samanaikaisesti tolkuttoman määrän proteiinia tai siirtyä tuorepuuroon tai jättää koko puuro syömättä ja ottaa aamiaiseksi jotakin aivan muuta. Yleensä teen tuolla viimeisellä tavalla.

Voi sitä imeytymistä hidastaa rasvallakin. Ylipäänsä koko aamiainen on turha ja pätkäpaastomaisemman ruokailutavan myötä terveyskin kohenee ja tulehdukset vähenee.

Vierailija
75/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla klo 18 jälkeen syödään vain hedelmiä. 

Onko olut hedelmä?

Vierailija
76/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ateriankorvikkeet ylipäätään! Parempi opetella suoraan syömään oikein, kuin ryhtyä jollekin kitudieetille. Johtaa vaan jojoiluun. Sairasta, että näitä edes mainostetaan ja myydään.

Ja nämä ovat yleensä niin pahoja ettei niitä voi syödä. Olen laihduttanut tuotteilla alkoi pyörryttämään kesken työpäivän. 30 kg lähti nopeasti mutta tulivat takaisin kun kuurin jälkeen iski ahmimiskohtaukset. 

Mäkin laihdutin nutrileteilla. Marjamaut oli ihan hyviä. Laihtuminen onnistui hyvin mutta iho meni tosi huonoon kuntoon ja hiuksia alkoi lähteä hurjasti vähän myöhemmin. Mullakin tuli suurin osa kiloista takaisin, mutta en oikeastaan murehdi niitä. Murehdin näitä paskoja harvoja hiuksia.

Vierailija
77/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla klo 18 jälkeen syödään vain hedelmiä. 

Onko olut hedelmä?

Ei mutta ananaslonkero on

Vierailija
78/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön mehujäitä. Auttaa mun makeanhimoon.

Onko ihmekään kun neljäsosa sokeria. Nyt oli kyse ennemminkin laihduttamisesta.

Vierailija
79/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkutyypeissä ei paksukaisia näy.

Vierailija
80/92 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on isoin syy erektio-ongelmiin. Muistaakahan naiset käydä lenkillä!

En ole enää jaksanut mennä lenkille, kun on ollut niin paljon miehiä kintereillä, että piti piiloutua. Todella monet miehet vonkaavat ylikiloistani huolimatta, eikä heillä näytä olevan erektio-ongelmia kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän