Jos teillä on yhtään ylipainoa niin ei kannata mennä new yourkerista vaatteita ostamaan
Olin jo laihtunut niin että vanhat vaatteet liian isoja mutta varsinkin perse on iso vaikka yläosa ei niinkään niin sieltä et housuja löydä. Tulee vaan hiki ja masennus ja epätoivo.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New yorker on käsittääkseni nuorille suunnattu vaatekauppa. Nuoren ihmisen vartalo on usein hyvin erilainen kuin aikuisen, eikä ne kissan kokoiset vaatteet oikein sitten tahdo mahtua. Eihän lapsenkaan vaatteet mahdu yleensä aikuiselle, kun mitoitus on ihan erilainen.
Ei ne mitään lastenvaatteita kyllä ole.
Enhän niin väittänytkään, katso viestini ensimmäinen lause. Kommentoin yleisellä tasolla, että eihän lapsenkaan vaatteet välttämättä mahdu aikuiselle, mitoitus on erilainen ja tämä koskee varmasti myös nuorten vaatteita vrs. aikuisten vaatteet. Samoin kuin miesten vaatteet on usein naiselle mitoitukseltaan sopimattomia ja sama päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Teinivaatekauppa. Koot, tyyli ja laatu sen mukaista.
Ostan enimmän osan vaateistani new yorkerista. Sopivia kokoja, hyvä laatu ja kinkkuihin vetoava tyyli. M-68v
Ostin sieltä housut ja jakun. Samaa kangasta olivat. Ja myös pleiserin. Terv. Nainen 66 v ja koko 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä rättejä aikuisena ostaa? Muualta saa parempaa.
Nämä ovat teinivaatekauppoja joiden rätit sopivat ainoastaan 17-vuotiaille aitajuoksujoille tai seiväshyppääjille jotka ovat saaneet juuri viimeisen 20cm kasvupyrähdyksen.
Kiitos vinkistä! Tällaista on kaivattu. Kaikilla ei ole kääpiökoon jämäraajat eikä raskaanaolevan vatsaa vielä aikuisenakaan.
Vastaavia edullisia muotikauppoja ovat Sinsay ja Reserved, ne ovat eurooppalaisen LPP muotitalon tuotemerkkejä ja kauppoja. Hyvälaatuisia ja edullisia tuotteita yhtä lailla.
Olen ihmetellyt tuon kaupan kohderyhmää. Meidän 10-vuotiaalle muksulle sopii tuon kaupan (X)XS-koko, vaikka en häntä millään tapaa aikuisen kokoisena näe. Myös hänen kaverinsa ostavat vaatteitaan samasta kaupasta... Tyyli vaan on useimmissa vaatteissa aivan ruokoton.
Itse en nuorena aikuisena olisi halunnut enää pukeutua lasten suosimiin vaatteisiin.
Muistuttaa entisajan Fiorellaa. Samaa suttura, katutyttö tyyliä halpaan hintaan. Ei sovi kenellekään sen ikäisille naisen aluille mitä siellä käy mutta esimerkki pukeutumiseenhan tulee alamaailmasta nykyään muutenkin
Tjaa, kyllä mä oon sieltä löytänyt itselleni sopivia vaatteita, vaikka olen kokoa XL- XXL.
Housut saattaa kyllä olla välillä liian lyhyitä.
Teinien vaatteita. Ei meikämummolle oo siälä mitää. Paitsi kerran oli myynnissä paitoja tekstillä Fu ck you, mutta ei ollu kokoja. nim. I hate everyone
Sieltä löytää kyllä ihan hyviäkin vaatteita. Esim leveälahkeisia housuja ja pitkiä viskoosimekkoja. Oon 167cm ja 80kg. Kyseiset vaateet kokoa M-L. Huonolaatuista ja tosi pientä mitoitusta myös löytyy mutta myös ok tuotteita kun etsii.
Vierailija kirjoitti:
Kaunispainoisten kauppa, hyvää laatua edullisesti. Toisinaan näkee rumapainoisen sovituskopissa häpeämässä läskejään.
Käytkö siellä tirkistelemässä / oletko vartija? No, tuskin.
Olen keskivertoa pienempi aikuinen. 160cm 50kg ja new yorker on yksi harvoja vaatekauppoja missä on tarpeeksi pieniä housuja ym. Eikä ne kaikki ole huonoa laatua! Kestää pesua vaikka ja kuinka.
Osa ihan ok. Käytän New Yorkerin yläosista S//M, housuista menee 36. Ihan samaa tasoa kuin muut vastaavat HM ym. 168 cm ja 60 kg oon.
N50
Sehän on teinikauppa? Miksi sinä aikuinen menet sinne ostamaan sinulle sopimattomia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on teinikauppa? Miksi sinä aikuinen menet sinne ostamaan sinulle sopimattomia vaatteita?
Koska se antaa nuorekkuutta. T:Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Pikamuotia, heikkolaatuista ja lapsityövoimalla tehtyjä tekokuitu roskaa.
Nimenomaan heikkolaatuista, irtoilevia nappeja, hajoavia vetskareita, värit lähtee pesussa. Silti niiden farkut ovat samanhintaiset kuin Lee Cooperit jotka kestävät eliniän. Ei ne ole mitään nuortenvaatteita vaan rentoa mutta siistiä pukeutumista, laatu vaan on iso harmi.
Yourker XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD typerys.
Kiitos vinkistä! Tällaista on kaivattu. Kaikilla ei ole kääpiökoon jämäraajat eikä raskaanaolevan vatsaa vielä aikuisenakaan.