Yle: "Ministeri Kaisa Juuson kotiin johtava tie remontoitiin lähes miljoonalla eurolla"
Tornion ArpelaSattajärvi-tien eli Sihtuunantien päällystysremontti on valmistunut. Eduskunta myönsi tien päällysteen uusimiseen 900 000 euroa niin sanottua joululahjarahaa. Se oli suurin potti Lappiin myönnetyistä joululahjarahoista.
Kyseessä on Arpelasta kotoisin olevan sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps.) kotikylän tie. Uusittu tieosuus kulkee Arpelan kylältä Sihtuunan suuntaan noin 8,3 kilometriä.
Tie päällystettiin heinäkuussa, ja se on pieniä korjauksia lukuun ottamatta valmis, kertoo Lapin ely-keskuksen projektipäällikkö Jaakko Luiro.
Kommentit (70)
Kallis eukko tuo Juuso. Miljoona mökkitiehen, oma poika töihin, oman palkan nostaminen vuosia ilman töiden tekemistä, ja päälle vielä jatkuva saikutus.
Sellanen kahden miljoonan Juuso. Veronmaksajat ei unohda Juuson petturuutta.
Miljoona mökkitiehen, ja pojalle suojatyöpaikka.
Samaan aikaan työläiset ajelee 50km suuntaansa pelkkiä kuoppia tehtaalle, jossa on yt:t päällä.
Niin mites ne persut ajoikaan normaalin työssäkäyvän Suomalaisen asiaa?
kiva kuunnella näitä uutisia kun tänään sain itse kuulla ettei tarvi töihin tulla sitten uuden vuoden jälkeen =) t. hus hoitaja
Sellaiset korruptiot.
PS pettää aina.
Mutsi, anna mun ajaa shekeleillä silattu mökkitie
Lupaan, että Knessetiin uhrilahjat vien
Vierailija kirjoitti:
Lupaan, että Knessetiin uhrilahjat vien
Ikuinen Juuso.
Vierailija kirjoitti:
Miljoona mökkitiehen, ja pojalle suojatyöpaikka.
Samaan aikaan työläiset ajelee 50km suuntaansa pelkkiä kuoppia tehtaalle, jossa on yt:t päällä.
Niin mites ne persut ajoikaan normaalin työssäkäyvän Suomalaisen asiaa?
Persujen mielestä normaali Suomalainen, eli "perus Suomalainen" duunari on kokoomuksen setämies.
Niin se takki kääntyy heti kun persuille annetaan valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan, että Knessetiin uhrilahjat vienIkuinen Juuso.
Tunnetaan myös sodan syttyessä nimellä sissijuusto.
On, on. Sitä riittää jopa ministerien ja kansanedustajien palkkioiden nostamiseksi useilla sadoilla euroilla.