Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultarannasta kiinnostuneet, tässä teille ilouutinen

Vierailija
01.09.2025 |

8.9. Kultarannassa on mahdollisuus päästä kierrokselle itse graniittilinnaan. Klo 17 portilla olleet pääsevät oppaan matkaan, näkemään jopa vilauksen presidentin työhuoneesta. Ja valokuvaaminen omaa käyttöön on sallittua.

Sinne vaan, ketä kiinnostaa. Voi kyll olla tunkua jo ennen klo 17:ää siinä portilla. Joka toinen turkulainen tahtoo tietenkin päästä sisään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen kierros kaiken lisäksi.

Vierailija
2/3 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä olenkin käynyt siellä Kekkosen aikana, eräässä kerhossa meille lapsille järjestettiin sellainen Suomen kiertoajelu, kesti liki viikon ja myös Kultarannassa kävimme, olin tuolloin joku 10 vuotias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäpä olenkin käynyt siellä Kekkosen aikana, eräässä kerhossa meille lapsille järjestettiin sellainen Suomen kiertoajelu, kesti liki viikon ja myös Kultarannassa kävimme, olin tuolloin joku 10 vuotias

NO, mutta nyt tämä on sikäli uutta, että graniittilinnahan oli juuri remontissa, joten kierroksella pääsee näkemään (alakerran osalta, yläkertoihin ei mennä) uuden kuosin. Mutt siellä portilla tulee olemaan kilometrin pituinen jono jo klo 15:30. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi