Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei seksipalstan N70 ja Erja 76... Minä täällä N75. Saataisiinko 'yksityistunteja' joltakin tanssinopelta ja sinne itsellemme jotkut sopivat

Vierailija
01.09.2025 |

Vierailija kirjoitti: Nyt kanssa sisaret aktiivisesti etsimään iloa eläkepäiviin pystyvistä miehistä. N70 Vierailija: Olen ollut jo pitkään yksin ja kaipaisin seuraa. Miten olette löytäneet pystyvää mies seuraa? Itse en uskalla alkaa mitään nettijuttuja koittamaan. Erja 76

**

Hei seksipalstan N70 ja Erja 76... Minä täällä N75. Saataisiinko 'yksityistunteja' joltakin tanssinopelta ja sinne itsellemme jotkut sopivat miehet. Mitäs sanoisitte vai oletteko hyviä tanssimaan ja käytte jo jossain esim tangotilaisuuksissa? Minä olin 15 v tanssikoulussa hiihtolomalla mutta sitten en olekaan tanssinut muuta kuin diskotansseja ja tanssipartnereita on ollut todella huonosti. Vieläkö pk-seudulla on Blomqvistin tanssikoulu? Olen joskus kuullut että hänen tyttärensä pitää. Kaapelitehtaalla on tanssin talo, mutta en tiedä yhtään mitä siellä pyöritetään paitsi että sinne ostetaan joka kerta lippu mikä voi olla hyvä systeemi eikä tartte sitoutua jokakertaiselle kurssille. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla