En halua enää palautua vaan tutkia lisää
Moikka,
Halusin vaan sanoa tän ääneen, mun pimppi muuttui synnytyksen jälkeen ja pitkään ajattelin, että se venahtanut ja jotenkin huono.
En kyllä enään, se on avoimempi, ja tuntevampi. Oon ihan tietoisesti alkanut harjoittaa laajentumista. Oon myös kiinnostunut fistaamisesta ja varmaan sen ylikin.
En tee sitä kenenkään muun takia, vaan kun rakastan mun uutta kehoa.
En tällaisesta uskaltaisi kavereille puhua, mut tuntuu et en varmasti ole tän kanssa yksin.
Kommentit (15)
No varmaan, mut en tiedä millaisia kaveri suhteita muilla on että tällaisesta puhuisivat
Kaikilla ei käy noin. Mun vaimo on synnyttänyt alakautta 7 kertaa, eikä ole koskaan mahtunut, eikä mahdu vieläkään kuin 3 sormeani supussa. Joten hänen pillunsa ei muuttunut mitenkään. Sormetus tuntui ja toimi ennen synnytyksiä ihan yhtä hyvin kuin niinden jälkeekin. Aina ollut tunnokas ja sormetuksella saanut innostumaan.
Oon kanssa kuullu juttuja että palautuu ihan samaksi kun ennen synnytystä.
Itse en enää vaihtaisi nyt kun on saanut väljyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssa kuullu juttuja että palautuu ihan samaksi kun ennen synnytystä.
Itse en enää vaihtaisi nyt kun on saanut väljyyttä.
Pääasia että on itse tyytyväinen. Minua miehenä ei haittaisi yhtään, päinvastoin olisi mielenkiintosta. Varsinkin kun itse olen ollut aina vain tiukkapilluisen vaimon kanssa. Mutta väljempi ei haiittaisi yhtään olisi vain erilainen ja pitäisi mukautua sen mukaan. Nytkin välillä kokeiltu kuin isoja dildoja mahtuu niin, että vielä tuntuneet hyvältä. Olen aina rakastanut pillun hyväilyjä kaikin tavoin, joten ihan sama kunhan vain on tunnokas ja reagoi hyväilyihin. Se on pääasia. Toki kaikista tärkeintä on halukas nainen. Ilman sitä millään muullakaan ei ole merkitystä.
Niih, kai mä sanoisin että se yhteishalu on se tärkein, tai se että halulle järjestää aikaa edes jotenkin.
Mutta joo, kyllä mieskin tästä asianistani innostui, jotenkin on aina luullut että se kireys kiihottaa, mut olin väärässä
Mä taas olen kokeillut tuollaista väljäpillua kerran. Tai oikeastaan samalla kolmesti. Ekan, vikan ja ainoan kerran. Samaan fiilikseen olis kai päässyt naimalla vedellä täytettyä kumisaapasta.
Ja hei, voitte nyt taas alkaa heittelemään, niitä pikku kulli provojanne...
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen kokeillut tuollaista väljäpillua kerran. Tai oikeastaan samalla kolmesti. Ekan, vikan ja ainoan kerran. Samaan fiilikseen olis kai päässyt naimalla vedellä täytettyä kumisaapasta.
No ei tarvitse, kun sanoit sen itse. Itse taas isokullisena en usko, että sellaista halukasta pillua ei olekaan joka ei kiimaisena tuntuisi hyvältä naida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvitse, kun sanoit sen itse. Itse taas isokullisena en usko, että sellaista halukasta pillua ei olekaan joka ei kiimaisena tuntuisi hyvältä naida.
Niin et usko ennen kun pääset kokeilemaan sellaista. Samaa mieltä olin minäkin siihen hetkeen saakka. Nyt tiedän, miltä sellainen pillu oikein "tuntuu". Varmaan siltä kumisaappaalta, mikä on vettä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä usko. Se ei vaan tarkoita sitä, että sellaisia ei muka olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä miehiä, joilla on kaljatölkin paksuinen penis? Niitä, joita tällä palstalla on toistakymmentä. Jos näin, niin sitten ymmärrän sinua. Muuten syytän sinua kokemattomuudestasi.
Ihme, että tännekin piti tulla taas urputtamaan pillun koosta ja välyydestä. Kertonee enemmän valittajista itsestään kuin pilluista. .
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että tännekin piti tulla taas urputtamaan pillun koosta ja välyydestä. Kertonee enemmän valittajista itsestään kuin pilluista. .
No aloituksessahan puhutaan pillun väljyydestä. Vai eikö Pate ymmärrä lukemaansa?
Synnyttäneellä kaverilla voi olla samoja tuntemuksia. :)